Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä luovutin nyt. Ei mulle ole sitä oikeaa ihmistä tässä maailmassa :(

Vierailija
08.11.2023 |

En jaksa enää yrittää.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
22/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin luovuttaja. Mun oli tarkoitus mennä Tinderiin nyt syksyllä, latasinkin sovelluksen ja hioin profiilin valmiiksi, mutta nyt ajattelen että turha sitä on laittaa edes julkiseksi kun ei sieltä kuitenkaan ketään löydy. Tai ehkä ajattelen niin että jos en mene sinne, voin vielä elätellä toiveita että mun elämäni mies on siellä, mutta jos menen ja häntä ei löydykään (mikä on enemmän kuin todennäköistä), se siitäkin sitten. En siis halua kohdata todellisuutta.

Vilkase Serbian puolen Tinderi. Tavista kaipaavalle tarjoaa riittämiin ehdokkaita. Belgradissa vierailee aktiivisesti naapurimaista miehiä. Rome2Rio näkee paikallisten julkisten aikatauluja.89 päivää saa olla viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025. Sopikaa nyyttäri tyyliset piknik treffit. Käännä profiileja Google translatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin luovuttaja. Mun oli tarkoitus mennä Tinderiin nyt syksyllä, latasinkin sovelluksen ja hioin profiilin valmiiksi, mutta nyt ajattelen että turha sitä on laittaa edes julkiseksi kun ei sieltä kuitenkaan ketään löydy. Tai ehkä ajattelen niin että jos en mene sinne, voin vielä elätellä toiveita että mun elämäni mies on siellä, mutta jos menen ja häntä ei löydykään (mikä on enemmän kuin todennäköistä), se siitäkin sitten. En siis halua kohdata todellisuutta.

Vilkase Serbian puolen Tinderi. Tavista kaipaavalle tarjoaa riittämiin ehdokkaita. Belgradissa vierailee aktiivisesti naapurimaista miehiä. Rome2Rio näkee paikallisten julkisten aikatauluja.89 päivää saa olla viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025. Sopikaa nyyttäri tyyliset piknik treffit. Käännä profiileja Google translatella.

En ole kiinnostunut, en ulkomaalaisista enkä taviksista. Sorry.

Vierailija
24/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin pelkään :(

Vierailija
25/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole suruissasi. Ei minullekaan ole ja olen antanut jo periksi. Väittävät että tulee kun vähiten odottaa ja ei ole silti ole tullut.Periksi annoin 7 vuotta sitten enkä ole enää odottanut eikä silti ole vastaan tullut.

Joo tämä on ihan hömppää, että saat sen mistä luovut. Ainakin omassa elämässäni se menee niin, että menetät sen mistä luovut eikä mitään ole tulossa tilalle. Ikinä.

Ap

Valitettavasti tämä on lähempänä totuutta kuin ne kaikki kliseet yhteensä, mitä tässäkin ketjussa viljellään. Kaikille ei löydy ketään ikinä. 

Vierailija
26/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut Tinderissä ja sieltä jäi käteen vaan paha mieli ja entistä vahvempi kelpaamattomuuden tunne. Ihmiset on todella kylmiä ja tunteettomia.

Ap

Vierailija
27/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luovuttanut itsekkin jo vuosikymmen sitten. Harmittaa että jäi ensisuudelma kokematta.

Sain kaiken mahdollisen avun, hyviä neuvoja kavereilta ja tutuilta  mutten saanut otettua itseä niskasta kiinni ja tehty sitä ensimmäistäkään askelta tutustuakseni keneenkään. Itsesääli, heikko itsetunto, masentuneisuus ja heikko kunto veivät voiton.

Vaikeaa kun ei oikein ole keksinyt mitään parisuhteen korvaavaa sisältöä elämälle ja alkaa olla jo aika lailla pää kipeä yksinäisyyteen. Kaverit jaksoi aikansa tsempata, mutta olin kai todella raskasta seuraa kun sitten kaikki on menneet elämässä eteenpäin niin ei tule enää tavattua ketään. Enää on vain alkoholi ja pikaruoka joka tuo hetken hyvänmielen.

Noin siinä käy kun jää itsesääliin rypemään. Oletan että olet mies? Minua oikeasti ärsyttää ihmiset jotka saa kaiken mahdollisen avun ja silti oma korvienväli pilaa lopulta kaiken.

Kaikkien aikaa on mennyt hukkaan ja lopputulos on syrjäytynyt päihdeongelmainen reppana.

Vierailija
28/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on mullekin yksi luovuttamisen syy. Miehet (yleensä varatut) haki ilmaista panoa, eipä juuri muita kokemuksia sieltäkään. 

Vierailija
29/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut Tinderissä ja sieltä jäi käteen vaan paha mieli ja entistä vahvempi kelpaamattomuuden tunne. Ihmiset on todella kylmiä ja tunteettomia.

Ap

Itse olen kohdannut noita kylmiä ja tunteettomia miehiä paitsi tinderissä, myös ihan tosielämässä. Miehet leikkivät tunteilla ja johtavat harhaan. Käyttävät hyväksi ja lemppaavat, heittävät nurkkaan kuin jonkun lelun. 

Vierailija
30/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen näkijä ja voin kertoa että oikea henkilö sinulle asuu Perussa.

Vierailija
31/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mäkin olen lyhyen aikaa ollut ja sain pienimuotoisen trauman sieltä. Mua ei oltu koskaan elämäni aikana kohdeltu niin paskasti kuin sen muutaman kuukauden aikana. Tiedän että siellä on hyviäkin tyyppejä mutta kun niitä ei voi tunnistaa päällepäin, joku saattaa esittää pitkäänkin olevansa sellainen kunnes totuus paljastuu. Plus sitten lukuisat turhat treffit, joissa jo ensisekunnilla tiedät että et halua tätä ihmistä enää uudelleen nähdä. Sanoisin että tuo kaikki on sen arvoista jos lopulta löytäisin sen mun elämäni ihmisen, mutta kun siitä ei todellakaan ole mitään takeita.

T: edellinen

Vierailija
32/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista kuin "se oikea" ei ole olemassakaan, se on pelkkää satua. On useita mahdollisuuksia, joista toiset ovat enemmän oikeita ja toiset vähemmän oikeita. En missään nimessä sanoisi vaimoni olevan minulle "se oikea", mutta rakastamme toisiamme ja olemme olleet yhdessä 19 vuotta.

Parisuhde, joka nojaa siihen, että kumppani on "se oikea" kariutuu paljon todennäköisemmin kuin parisuhde, joka nojaa siihen, että osapuolet tietoisesti tahtovat olla yhdessä ja ovat valmiita aidosti näkemään vaivaa ja sietämään erimielisyyksiä ja vastoinkäymisiä.

Olet jäävi kommentoimaan tätä aihetta...

Vierailija
33/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista. Vuosia sitten sinkkuaikojeni alussa ihastuin aivan hullun lailla. Se oli maata järisyttävää. Sitten minulle tehtiin todella paskamaisesti, tipuin korkealta ja kovaa. Sitten noin kävi uudelleen, eri miehen kanssa. Ja vähän samantapaisesti vielä kolmannen kerran. Enää en uskalla ihastua samalla tavalla, vaan pelkään koko ajan, milloin vedetään matto jalkojen alta. 

Vierailija
34/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuli?

Järki.

Ap

Sitä oikeaa ei ole olemassa. Tuhansia hyviä ja sopivia löytyy.

Vierailija
35/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista kuin "se oikea" ei ole olemassakaan, se on pelkkää satua. On useita mahdollisuuksia, joista toiset ovat enemmän oikeita ja toiset vähemmän oikeita. En missään nimessä sanoisi vaimoni olevan minulle "se oikea", mutta rakastamme toisiamme ja olemme olleet yhdessä 19 vuotta.

Parisuhde, joka nojaa siihen, että kumppani on "se oikea" kariutuu paljon todennäköisemmin kuin parisuhde, joka nojaa siihen, että osapuolet tietoisesti tahtovat olla yhdessä ja ovat valmiita aidosti näkemään vaivaa ja sietämään erimielisyyksiä ja vastoinkäymisiä.

Nyt puhut kyllä täyttä asiaa. Huvittaa kuinka ihan keski-ikäiset höpöttävät tuosta kuin teinit. 

Vierailija
36/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä tinderissä kävi? Itse en saanut parin kuukauden aikana yhtään tykkäystä enkä matchiä. Ei kuitenkaan tullut paha mieli tms, huvitti vain. 

M32

Vierailija
37/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla helpotus. Ja silti joku sopiva voi vielä jonain päivänä tulla vastaan, ei vain jaksa stressata siitä ja väkisin yrittää.

Vierailija
38/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse olen kohdannut noita kylmiä ja tunteettomia miehiä paitsi tinderissä, myös ihan tosielämässä. Miehet leikkivät tunteilla ja johtavat harhaan. Käyttävät hyväk

Sinä ne tuommoiset miehet valitset. Miksi et osaa valita?

Vierailija
39/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on mullekin yksi luovuttamisen syy. Miehet (yleensä varatut) haki ilmaista panoa, eipä juuri muita kokemuksia sieltäkään. 

Tinder on tehty panoseuran hakemista varten 

Vierailija
40/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin surullista. Vuosia sitten sinkkuaikojeni alussa ihastuin aivan hullun lailla. Se oli maata järisyttävää. Sitten minulle tehtiin todella paskamaisesti, tipuin korkealta ja kovaa. Sitten noin kävi uudelleen, eri miehen kanssa. Ja vähän samantapaisesti vielä kolmannen kerran. Enää en uskalla ihastua samalla tavalla, vaan pelkään koko ajan, milloin vedetään matto jalkojen alta. 

Kiitos tuosta, tuli oikein hyvä mieli. Hienoa että naiset kärsivät tyhmistä valinnoistaan.