Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä luovutin nyt. Ei mulle ole sitä oikeaa ihmistä tässä maailmassa :(

Vierailija
08.11.2023 |

En jaksa enää yrittää.

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla pyörii paljon miehiä jotka vain voisi luovuttaa ja jättää naiset rauhaan.

Vierailija
62/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla pyörii paljon miehiä jotka vain voisi luovuttaa ja jättää naiset rauhaan.

Eiköhän tällä palstalla pyöri juuri ne, jotka jättävät naiset rauhaan. Lukuun ottamatta ehkä tätä palstaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
64/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovutin jo vuosi sitten.

Tapaan kyllä aina välillä sellaisia miehiä jotka herättävät kiinnostukseni, mutta on pikkuhiljaa käynyt selväksi että ne miehet eivät tule koskaan tyytymään minuun. 

Vierailija
65/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin varma että iso osa niistä miehistä jotka täällä kirjoittelevat, eivät kyllä koskaan lähesty naisia tosielämän puolella.

Vierailija
66/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin varma että iso osa niistä miehistä jotka täällä kirjoittelevat, eivät kyllä koskaan lähesty naisia tosielämän puolella.

No ei varmasti, kun eivät sitä paremmatkaan suomalaiset miehet juuri ilman tuhtia känniä tee.

Vierailija
67/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs ikäsiä te luovuttaneet olette?

Tiedän ysikymppisiä rakastuneita

Vierailija
68/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M46. Poikuus tallella ja itsentuto murskana. Päihteet m ukana jokapäivä ja itsetuhoiset ajatukset

Vierailija
69/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kollektiivisesti itseaiheuttama ongelma.

Tässä on pari vuosikymmentä syytetty miehiä tästä, siitä ja tuosta. Demonisoitu jokaisesta kulmasta mitä vaan löytyy ja samalla asetettu vastuuseen kaikesta. Aina sanottu että no miesten pitää tehdä tämä ja tuo, olla aina parempi ja tehdä kaikki paremmin. Kantaa vastuun maailmasta, treffailusta, alotteista, pariutumisesta, töistä, rahasta ja ihan kaikesta muustakin samalla kun joku syytää lokaa niskaan. Miehet aina sikoja, ped*fiilejä, r*iskaajia, tappajia, pettäjiä sun muita.

Nyt ootte jotenkin yllättyneitä kun miehiä ei enää kiinnosta teidän jutut.

Menkää harakat kattomaan peiliin. Sieltä löytyy vastaus kiukkuunne. Mun puolesta voitte yksinäisyyteenne. Sen ootte ansainneet.

Vierailija
70/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuli?

Järki.

Ap

Ei sitä tartte kaikkien hommata parisuhdetta. Lasten kasvattaminen ja leikitään kotia roolileikit eivät ole koskaan kiinnostaneet.

Vierailija
71/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on pari vuosikymmentä syytetty miehiä tästä, siitä ja tuosta. Demonisoitu jokaisesta kulmasta mitä vaan löytyy ja samalla asetettu vastuuseen kaikesta. Aina sanottu että no miesten pitää tehdä tämä ja tuo, olla aina parempi ja tehdä kaikki paremmin. Kantaa vastuun maailmasta, treffailusta, alotteista, pariutumisesta, töistä, rahasta ja ihan kaikesta muustakin samalla kun joku syytää lokaa niskaan. Miehet aina sikoja, ped*fiilejä, r*iskaajia, tappajia, pettäjiä sun muita.

Menkää harakat kattomaan peiliin. Sieltä löytyy vastaus kiukkuunne. Mun puolesta voitte yksinäisyyteenne. Sen ootte ansainneet.

Sulla on aika huono naismaku. Pitäisikö katsella mieluummin niitä ystävällisiä ja fiksuja naisia?

Vierailija
72/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46. Poikuus tallella ja itsentuto murskana. Päihteet m ukana jokapäivä ja itsetuhoiset ajatukset

Ihminen voi olla erittäin onnellinen, vaikka olisi poikuus ja neitsyys tallella. Elämässä on niin paljon muutakin <3 Päihteet sen sijaan ihan tutkitusti lisää masennusta ja muita mt-ongelmien oireita, joten kannattaa ne nyt lopettaa.

N55 (neitsyt mutta onnellinen)

Vierailija
73/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyttely ei auta, puolin tai toisin. Sekä naiset että miehet ovat syyllistyneitä moniin asioihin. Ei auta myöskään viha ja katkeruus, ne huonontaa vain sitä omaa elämänlaatua.

Kyllä terveitä miehiä ja naisia kiinnostaa toistensa jutut. Ilon ja rakkauden kautta <3

Vierailija
74/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luovutin 28 vuotta sitten ja ei mennyt kuin pari viikkoa ja siinä se oli se mulle tarkoitettu.

Vierailija
75/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luovuttanut itsekkin jo vuosikymmen sitten. Harmittaa että jäi ensisuudelma kokematta.

Sain kaiken mahdollisen avun, hyviä neuvoja kavereilta ja tutuilta  mutten saanut otettua itseä niskasta kiinni ja tehty sitä ensimmäistäkään askelta tutustuakseni keneenkään. Itsesääli, heikko itsetunto, masentuneisuus ja heikko kunto veivät voiton.

Vaikeaa kun ei oikein ole keksinyt mitään parisuhteen korvaavaa sisältöä elämälle ja alkaa olla jo aika lailla pää kipeä yksinäisyyteen. Kaverit jaksoi aikansa tsempata, mutta olin kai todella raskasta seuraa kun sitten kaikki on menneet elämässä eteenpäin niin ei tule enää tavattua ketään. Enää on vain alkoholi ja pikaruoka joka tuo hetken hyvänmielen.

Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus ja kukaan ei siihen kuole vaikkei ketään koskaan löytäisi. Jos olet sentakia vetänyt elämäsi pöntöstä alas, niin se on ihan oma vikasi ja äärimmäisen turhaa.

Vierailija
76/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on naisen suhteen ehdotonta se, että hän on raitis. Heti kun kiinnostunut tyyppi tulee jostain, melkein heti käy ilmi, että hän on lähdössä juhlimaan, ja siihen liittyy päihteitä. Ei ei ei, menkööt sitten juhlimaan, minua ei enää kiinnosta vastavuoroisesti tehdä mitään muuta kuin sanoa heipat ja toivottaa hyvää juhlaa.

Vierailija
77/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla erittäin onnellinen, vaikka olisi poikuus ja neitsyys tallella. Elämässä on niin paljon muutakin <3 Päihteet sen sijaan ihan tutkitusti lisää masennusta ja muita mt-ongelmien oireita, joten kannattaa ne nyt lopettaa.

Eri tyyppi jolle vastasit. Ehkäpä ihmiset ei ole samanlaisia? Minullakin on todellasuuria vaikeuksia ymmärtää sitä että jonkun lemmikin esim koiran poismenoa surraan kuin oikean ihmisen? Ja tilalle on saatava heti uusi. Minulle ne on ihan yhdentekeviä ja ilmankin pärjää ihan normaalisti. Kivoja kyllä ovat, mutta yhdentekeviä joita en kaipaa.

Ehkä jollekkin se parisuhde on maailman tärkein asia jota ilman ei voi elää kuten jollekkin vaikka koira?

Vierailija
78/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi. Yritä päästä niistä päihteistä, ne tuhoavat elämäsi. 

Vierailija
79/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri tyyppi jolle vastasit. Ehkäpä ihmiset ei ole samanlaisia? Minullakin on todellasuuria vaikeuksia ymmärtää sitä että jonkun lemmikin esim koiran poismenoa surraan kuin oikean ihmisen? Ja tilalle on saatava heti uusi. Minulle ne on ihan yhdentekeviä ja ilmankin pärjää ihan normaal

Samaa ajattelin itsekkin. Jokaisella meistä on asijoita joiden puuttuminen tekee elämästä kurjaa ja merkityksetöntä ja se voi ihan hyvin olla vaikka parisuhde.

Minäkin voin tulla vähättelemään ja lyttäämään teille tärkeitä asijoita kun en niitä itse elämääni tarvitse.

Minusta sellainen keskustelu on vain toisen surun vähättelyä ja empatian puutetta.

Vierailija
80/117 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat niitä, joilla on aiemminkin ollut vientiä.