Mä luovutin nyt. Ei mulle ole sitä oikeaa ihmistä tässä maailmassa :(
Kommentit (117)
Parempi se on yksin kun huonon kanssa, useamman vuoden ollu sinkkuna ja voi että on ihanaa, enkä ota enää uutta miestä vaikka tulijoita ois eikä oo miehiä ikävä..
Sekä miehet että naiset sanoo aina että ihan tavis kelpais. Joko tässä kohtaa valehdellaan, tai sitten sinkkumarkkinoilla ei ole taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Parempi se on yksin kun huonon kanssa, useamman vuoden ollu sinkkuna ja voi että on ihanaa, enkä ota enää uutta miestä vaikka tulijoita ois eikä oo miehiä ikävä..
Ehkä katsot tätä jotenkin eri näkökulmasta, kun saat kumppanin elämääsi ihan milloin haluat. On helppo elää askeettista elämää, kun tilillä on tuhansia euroja rahaa, ja ihmetellä että mikä tässä köyhästi elämisessä muka on niin kamalaa. Noin niinkun vertauskuvallisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sekä miehet että naiset sanoo aina että ihan tavis kelpais. Joko tässä kohtaa valehdellaan, tai sitten sinkkumarkkinoilla ei ole taviksia.
Katsoppa ympärillesi, 98% pariskunnista kyllä ollaan ihan taviksia :) Miksi ihmeessä tavis siis ei kelpaisi? Minä olen sellainen, samoin mieheni. Ihan vaan elämän realiteettejä.
Vierailija kirjoitti:
Vastahan siitä uutisoitiin että tutkimusten mukaan huono suhdekkin on useimmille ihmisille terveyden kannalta parempi kuin ei suhdetta ollenkaan. Huonolla ei nyt tarkoiteta mitään manipuloivaa väkivallakkoa, vaan tylsän harmaata ja intohimotonta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuli?
Järki.
Ap
Miksi kuulostat surulliselta?
No onhan se surullista kun huomaa, että ei sopivaa kumppania vain löydy sellaisessa ajassa, kuin itse jaksaa panostaa ja "olla markkinoilla". Eikö siitä saisi tuntea surua?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luovuttanut itsekkin jo vuosikymmen sitten. Harmittaa että jäi ensisuudelma kokematta.
Sain kaiken mahdollisen avun, hyviä neuvoja kavereilta ja tutuilta mutten saanut otettua itseä niskasta kiinni ja tehty sitä ensimmäistäkään askelta tutustuakseni keneenkään. Itsesääli, heikko itsetunto, masentuneisuus ja heikko kunto veivät voiton.
Vaikeaa kun ei oikein ole keksinyt mitään parisuhteen korvaavaa sisältöä elämälle ja alkaa olla jo aika lailla pää kipeä yksinäisyyteen. Kaverit jaksoi aikansa tsempata, mutta olin kai todella raskasta seuraa kun sitten kaikki on menneet elämässä eteenpäin niin ei tule enää tavattua ketään. Enää on vain alkoholi ja pikaruoka joka tuo hetken hyvänmielen.
Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus ja kukaan ei siihen kuole vaikkei ketään koskaan löytäisi. Jos olet sentakia vetänyt elämäsi pöntöstä alas, niin
Kuvitelmaa, että kaikki ongelmat katoaisivat parisuhteen myötä. Ei katoa, osa kyllä joo, mutta uusia tulee tilalle. Parisuhde vaatii valtavaa epäitsekyyttä ja halua tehdä kompromisseja. Sinkkuudessa on monet hyvätkin puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppa ympärillesi, 98% pariskunnista kyllä ollaan ihan taviksia :) Miksi ihmeessä tavis siis ei kelpaisi? Minä olen sellainen, samoin mieheni. Ihan vaan elämän realiteettejä.
No ei tod ole 98% taviksia, vaan siinä on aika paljon keskimääräistä tasoa korkeampaa miestä ja naista mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans. No ainakin luovutettiin yhdessä.
Minä myös! Over and out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ikäsiä te luovuttaneet olette?
Tiedän ysikymppisiä rakastuneita
M46. Poikuus tallella ja itsentuto murskana. Päihteet m ukana jokapäivä ja itsetuhoiset ajatukset
Ihminen voi olla erittäin onnellinen, vaikka olisi poikuus ja neitsyys tallella. Elämässä on niin paljon muutakin <3 Päihteet sen sijaan ihan tutkitusti lisää masennusta ja muita mt-ongelmien oireita, joten kannattaa ne nyt lopettaa.
N55 (neitsyt mutta onnellinen)
Eri tyyppi jolle vastasit. Ehkäpä ihmiset ei ole samanlaisia? Minullakin on todellasuuria vaikeuksia ymmärtää sitä että jonkun lemmikin esim koiran poismenoa surraan kuin oikean ihmisen? Ja tilalle on saatava heti uusi. Minulle ne on ihan yhdentekeviä ja ilmankin pärjää ihan normaal
Luulen että tämä on pitkälti unelmaa ja kuvitelmaa. "Jos mulla VAIN olisi parisuhde, olisin maailman onnellisin." Niinhän se ei ole. Jos saisit kumppanin, tulisi ilmi tuhat uutta ongelmaa, ja ne muut vanhat päälle. Jos minulle maailman tärkein asia olisi vaikka omistaa miljoonan, ja kun sitä ei ole, niin meneekö koko elämäni siitä pilalle? Ok, ihmissuhde on tietenkin eri levelillä kuin raha, mut ymmärsitkö pointin?
Jos sinulta puuttuu se jota ajattelet olevan maailman tärkein asia, niin sitten sun pitää keskittyä siihen maailman toiseksi tärkeimpään asiaan. Näin ajattelen, että itse voin vaikuttaa siihen onnellisuuteni tasoon myös, etsimällä uusia kiinnostuksen kohteita. Sen sijaan että heittäisin hanskat tiskiin ja päättäisin, että koko elämäni meni murskaksi, millään ei ole mitään väliä. Pitää olla muullakin väliä kuin vain sillä parisuhde-statuksella.
Ihminen tarvitsee ihmistä, mutta jos ei ole just sitä omaa kultaa, niin muut läheiset, lapsuudenperhe, muu suku, ystävät, kummilapset, työkaverit, harrastustutut, vapaaehtoistyöstä tutuksi tulleet? Tsemppiä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46. Poikuus tallella ja itsentuto murskana. Päihteet m ukana jokapäivä ja itsetuhoiset ajatukset
Ihminen voi olla erittäin onnellinen, vaikka olisi poikuus ja neitsyys tallella. Elämässä on niin paljon muutakin <3 Päihteet sen sijaan ihan tutkitusti lisää masennusta ja muita mt-ongelmien oireita, joten kannattaa ne nyt lopettaa.
Eri tyyppi jolle vastasit. Ehkäpä ihmiset ei ole samanlaisia? Minullakin on todellasuuria vaikeuksia ymmärtää sitä että jonkun lemmikin esim koiran poismenoa surraan kuin oikean ihmisen? Ja tilalle on saatava heti uusi. Minulle ne on ihan yhdentekeviä ja ilmankin pärjää ihan normaal
Niin että itsari, jos ei voi elää ilman parisuhdetta, ja ei ole sitä parisuhdetta? Mitä ihmettä... Toivottavasti saat apua!
Kaikille ihmisille ei ole sitä oikeaa. Siis ei ole luotu sitä oikeaa. Ei siis ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tod ole 98% taviksia, vaan siinä on aika paljon keskimääräistä tasoa korkeampaa miestä ja naista mukana.
No anteeksi, vain 80% sitten. Tuo edellinen väitti, ettei tavikset kelpaa ollenkaan, se nyt on valetta joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri tyyppi jolle vastasit. Ehkäpä ihmiset ei ole samanlaisia? Minullakin on todellasuuria vaikeuksia ymmärtää sitä että jonkun lemmikin esim koiran poismenoa surraan kuin oikean ihmisen? Ja tilalle on saatava heti uusi. Minulle ne on i
Taitaa noilla kuitenkin se toisiksi tärkein olla alkoholi tai muut päihteet?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on taviksia. Ja suurin osa taviksista pariutuu toisten tavisten kanssa.
Sinun logiikallasi pelkästään se, että ihminen on tavis, pitäisi olla riittävä kriteeri parisuhteen muodostamiseen, mutta eihän se reaalimaailmassa niin mene, edes meidän tavisten kohdalla. Kyllä me taviksetkin kaipaamme rakkauden tunteita ja jotain mikä pistää sydämen läpättämään. Kaipaamme sielujen sympatiaa, yhteisiä elämänarvoja ja tulevaisuudensuunnitelmia sen taviksen kanssa, jonka kanssa pariudumme. Tavallisuus itsessään ei siis ole oikeasti validi kriteeri puolisonvalinnassa, se on lähinnä se perustaso, millä liikutaan. Se joukko, josta sitä itselle sopivaa kumppania aletaan seulomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille ihmisille ei ole sitä oikeaa. Siis ei ole luotu sitä oikeaa. Ei siis ole olemassakaan.
Joidenkin kuuluu vain jäädä yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi, vain 80% sitten. Tuo edellinen väitti, ettei tavikset kelpaa ollenkaan, se nyt on valetta joka tapauksessa.
Taviksia on alle puolet pariskunnista. Muut on ylempää tasoa. Aina puolet on keskimääräisen tason yläpuolella, näin se vaan matemaattisena faktana menee.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin luovuttaja. Mun oli tarkoitus mennä Tinderiin nyt syksyllä, latasinkin sovelluksen ja hioin profiilin valmiiksi, mutta nyt ajattelen että turha sitä on laittaa edes julkiseksi kun ei sieltä kuitenkaan ketään löydy. Tai ehkä ajattelen niin että jos en mene sinne, voin vielä elätellä toiveita että mun elämäni mies on siellä, mutta jos menen ja häntä ei löydykään (mikä on enemmän kuin todennäköistä), se siitäkin sitten. En siis halua kohdata todellisuutta.
Itse käväisin deittisovelluksessa tekemässä kolme mykkäkoulua mätsiä, yhden ghostauksen pitkän keskustelun jälkeen ja yhden vonkaavavan mätsin, joka tosin lähti mätseistä hyvin nopeasti.
Laitoin profiilin pois ja totesin, että antaa hitto olla :D ja onko elämä yksin lopulta niin paha?
Vierailija kirjoitti:
Aidosti toimivaan suhteeseen kun ei taida kelpuutus riittää, jos aitoja tunteita ei löydy.
Eiköhän tuo ole jo myöhäistä jos on Vauva palstalle löytänyt? Itse kyllä hyppäisin ennemmin vaikka sillalta kuin jäisin surkuttelemaan tuollaista kohtaloa jonnekkin AVlle.