Voisitko seurustella työttömän miehen kanssa jos kuitenkin mies hakee aktiivisesti töitä ja itse opiskelee kotona raamattua ja psykologiaa?
Voisitko seurustella työttömän miehen kanssa jos kuitenkin mies hakee aktiivisesti töitä ja itse opiskelee kotona raamattua ja psykologiaa?
Kommentit (29)
Pysyn kaukana raamatun lukijoista.
Tyssäis tuohon Raamatun tutkiskeluun.
Olen naimisissa työttömän miehen kanssa. Mutta raamattua opiskelevan kanssa en ryhtyisi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa työttömän miehen kanssa. Mutta raamattua opiskelevan kanssa en ryhtyisi suhteeseen.
Raamattu on maailman kaunein kirja ja koko elämän perusta.
Kunniotettavaa jos joku oikeasti opiskelee jotain, eikä vain sano opiskelevansa.
Olet kysynyt tätä jo monta kertaa, älä jankuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on maailman kaunein kirja ja koko elämän perusta.
Samanlaiset kirjankannet sillä on kuin muillakin kirjoilla.
Suomessa on paljon naisia jotka seurustelee työttömän miehen kanssa joka opiskelee Koraania...
Eikö tämä ole sama asia
Mikä ettei, jos on kiva mies. Voihan hänkin myöhemmin opiskella uuden ammatin, jos töitä ei ala nykyiseltä alalta löytyä.
Upeaa, että opiskelet Raamattua! Psykologiakin ok!
Pelkäisin että mies syöttää mulle sen raamatun ja psykologian. Mulla on oma psykologiatuntuma.
Siweyspastori Puhto
Olin juuri tulossa kirjoittamaan, vielä kun juuri ja juuri ehtii ennen yösulkua, että ei varmaankaan ole AP:n kuvailemalla miehellä (hänellä itselläänkö?) kysyntää suomalaisten naisten keskuudessa koska suomalaiset naiset ovat jumalattomia, sieluttomia ja rauhattomia ateisteja sekä ahneita mammonanpalvojia joiden pääasiallinen elämänsisältö on materian hamuaminen joka suunnasta ja toisaalta sen tuhlaaminen joka suuntaan hetken kevyisiin aistinautintoihin ja kevytmielisiin huveihin, sekä ehkä mahdollisesti myös tuon materialismin lisäksi sitoutumaton irtoseksi ynnä kevyet suhteet "Sex in the city" -mentaliteetilla sillä reunaehdolla, että ne juipit jotka sitä tarjoavat, ovat joko mustia, puolikuu-uskontoisia tai vähintäänkin tatuoituja ja aggressivisia pikkurikollisia jos ovat valkoisia, näiden suomalaisnaisten saamatta kuitenkaan pysyvää tyydytystä ja sielunrauhaa kummastakaan.
Huonoa ainesta ovat suomalaiset jumalattomat naiset, ja jälki on sen mukaista koko yhteiskunnassa ja yhteiskuntaelämän kaikilla elämänalueilla: työ, perhe, moraali, ideologiat ja aatteet, turvallisuus julkisilla paikoilla ym.
Eivät alkuunkaan vaimo- eivätkä äitiainesta, ja SATTUIPA SOPIVASTI - heti alkuunsa tuossa oli kolme elävää todistuskappaletta tyrmäämässä alustuksessa kuvaillun miehen ja osoittassa oikeaksi näkemykseni: kirjoittajat 2-4.
Että näin.
Taitaa tuo raamattu olla isoin turn off kokonaisuudessa useimmille.
En missään nimessä Jos mies taas lukee koraania ja rukoilee niin siinätapauksessa kyllä<3
Voisitko seurustella tuilla elävän turkistarhaajan kanssa?
En. Psykologiaa opiskelee kotona vain latvasta lahot.