Olen niin ruma ilman meikkiä!
Hei,
olen 17-vuotias tyttö ja käyn lukion kolmatta vuotta. Olen koko lukion ajan meikannut kouluun jonkin verran (ripsari, meikkivoide, poskipuna, huulikiilto, peitevoide, puuteri). Meikin kanssa olen melko kaunis ja saan paljon kehuja, mutta ilman meikkiä oikea suohirviö
Ilman meikkiä mulla on tosi tummat silmänaluset, osittain punoittava iho, hieman näppylöitä jne.. mielestäni olen ilman meikkiä kuin toinen ihminen. Aina kun otan meikkini pois tuntuu että muutun heti melko kauniista rumaksi
Ystävänikään eivät ole koskaan nähneet minua ilman meikkiä, ja kerran kysyivätkin, että mistä tämä johtuu.. nolottaisi tässä vaiheessa näyttäytyä heille ilman meikkiä, kun ero on niin suuri.. en vaan kehtaa.
en jaksaisi enää meikata kouluun, sillä se kuitenkin vie noin 20 minuuttia aikaa joka aamu.. en kuitenkaan voi mennä ilman meikkiä kouluun koska tietäisin että kaikki katsoisivat minua hyvin pitkään kun näytän niin erilaiselta..
tämä on ihan kamalaa.. en melkeen koskaan kehtaa liikkua kodinkaan ulkopuolella ilman meikkiä, sillä tunnen itseni niin rumaksi..
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vähän sillee noloa et aikuset ihmiset lähti tääl kommenteissa trollaa :D puolet noista t: ap kommenteista ei oo meikän kirjottamia, mut noh, hyvä jos teille tuli hyvä mieli..
lähti tää keskustelu nyt vähän lapasesta, eikö niin, 50v irmat ja jormat?:D
ap
Siis tää on vähän sillee noloo mut en aina tiedä mitä oon ite kirjoittanu :D enkä osaa myöntää milloin mulla menee överiksi. oon ruma ja tiedän sen mut sitten taas tulee hetkiä kun en haluu myöntää sitä ja kehun itteeni ihan raivolla.. joo, meikä on sekasin :(
anteeks nyt kaikki meen takas komeroon häpeemään
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sillee noloa et aikuset ihmiset lähti tääl kommenteissa trollaa :D puolet noista t: ap kommenteista ei oo meikän kirjottamia, mut noh, hyvä jos teille tuli hyvä mieli..
ap
Älä nyt nolaa itseäsi enää enempää vaan myönnä omat hölmöilysi.
Tuppaa olemaan vaikeaa kun en oo mitään hölmöillyt.. sen sijaan nää aikuset ihmiset vois vähä mennä itteensä ja myöntää omat hölmöilynsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siis tää on vähän sillee noloo mut en aina tiedä mitä oon ite kirjoittanu :D enkä osaa myöntää milloin mulla menee överiksi. oon ruma ja tiedän sen mut sitten taas tulee hetkiä kun en haluu myöntää sitä ja kehun itteeni ihan raivolla.. joo, meikä on sekasin :(
anteeks nyt kaikki meen takas komeroon häpeemään
ap
noni anneli rauhotuppa taas :D ei tarvii esittää mua vaikka niin mua kadehditkin, niin pitkälle ei tarvi mennä ;D
Ap
Miksi kukaan kadehtisi epävarmaa itsekeskeistä suohirviötä? Ota nyt pää pois ahteristasi ja rauhoitu. Mene vaikka kouluun kertaamaan kielioppisäännöt 😘
-eri
Vierailija kirjoitti:
Myötistä :D meeppä ite kertaa kielioppisäännöt, moukka
Paraskin puhuja :D
Vierailija kirjoitti:
Myötistä :D meeppä ite kertaa kielioppisäännöt, moukka
Vertailepa penska huviksesi näitä tekstejä: "noni anneli rauhotuppa taas :D ei tarvii esittää mua vaikka niin mua kadehditkin, niin pitkälle ei tarvi mennä ;D" ja "Miksi kukaan kadehtisi epävarmaa itsekeskeistä suohirviötä? Ota nyt pää pois ahteristasi ja rauhoitu. Mene vaikka kouluun kertaamaan kielioppisäännöt 😘" Kummassa kirjoituksessa on enemmän korjattavaa? Voit kysäistä neuvoa vaikka äidinkielenopettajaltasi, jos tehtävä tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta.
Ap, vaikutat viestiesi perusteella henkisesti epävakaalta. Onko sulla kaikki hyvin? Muista, että apua on saatavilla <3
Vierailija kirjoitti:
Ap, vaikutat viestiesi perusteella henkisesti epävakaalta. Onko sulla kaikki hyvin? Muista, että apua on saatavilla <3
kiitos, mutta en tarvii apua. oon niiiiiin nätti ja kaikki tykkää musta. tällä palstallakin kaikki annelit ja pirkot kadehtii mua. kun oon niin kiva ja kaunis ainakin silloin jos oon meikannut viis tuntii. ja mun perse näyttää upeelta läpinäkyvis leggareissa. tykkään herutella aikuisille miehille vaikka oon vasta 17. mut emmä kuitenkaan viitsi kuvaani laittaa tänne. ku en oo vielä löytänyt filtterii missä mun huono iho ja tummat silmänaluset ja sellut ei näkys.
ap
Vierailija kirjoitti:
En usko, että olet ruma.
Minä taas uskon, että ap on ulkoisesti ruma ja sisäisesti vielä rumempi.
Et ole ap tissejäs maininnut, perseen vaan? Nekö puuttuu? Harmi homma, voi olla ettei seiso.
M66
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten alentuvia ja vähätteleviä kommentteja tädeiltä nuorelle tytölle. :(
Eiköhän nuo ikävät kommentit ole niiltä ylilaudalta karanneilta inceleiltä. Yksikään aikuinen nainen puhu epävarmalle nuorelle tuohon malliin.
Tsemppiä ap:lle. Olet kaunis. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten alentuvia ja vähätteleviä kommentteja tädeiltä nuorelle tytölle. :(
Eiköhän nuo ikävät kommentit ole niiltä ylilaudalta karanneilta inceleiltä. Yksikään aikuinen nainen puhu epävarmalle nuorelle tuohon malliin.
Tsemppiä ap:lle. Olet kaunis. 😊
Epävarma nuoriko puolestaan saa räksyttää muille ihmisille miten rumasti hyvänsä ja paijata vain pitäisi? Ilmankos nykykakarat ovat niin huonosti kasvatettuja, kun kaikenlainen perseily palkitaan lässytyksellä. Ja faktisesti ottaen: me emme todella tiedä, miltä ap näyttää. Joten tyhjää sanahelinää hokea "olet kaunis".
Mä aloin pikkuhiljaa vaan jättää meinkituotteita yksi kerrallaan pois. Aknen takia en ilman meikkivoidetta mennyt töihinkään (raksalla). Erään äitiysloman ja henkisen kasvamisen jälkeen totesin että nyt loppuu ja mä olen ihan hyvä sellaisena kuin olen, ihan sama mitä muut siitä ajattelee. Meikkiä käytän nykyään vain juhlissa. T. 31v.
Meikit ja muut turhuudet pois. Käytöskouluun oppimaan muiden ihmisten kunnioittamista. Työtä ja opiskelua. Siinä resepti, jolla ap:sta ehkä saadaan vielä ihminen.
Jo ap:lla ongelmat 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Nyyhkistä.
En ymmärrä minkä v:n takia oma ikä pitää laittaa kommentin perään??? :"D
En myöskään ymmärrä miksei peitevoidetta voi kutsua peitevoiteeksi. 😂