Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin ruma ilman meikkiä!

Vierailija
08.11.2023 |

Hei,

olen 17-vuotias tyttö ja käyn lukion kolmatta vuotta. Olen koko lukion ajan meikannut kouluun jonkin verran (ripsari, meikkivoide, poskipuna, huulikiilto, peitevoide, puuteri). Meikin kanssa olen melko kaunis ja saan paljon kehuja, mutta ilman meikkiä oikea suohirviö

Ilman meikkiä mulla on tosi tummat silmänaluset, osittain punoittava iho, hieman näppylöitä jne.. mielestäni olen ilman meikkiä kuin toinen ihminen. Aina kun otan meikkini pois tuntuu että muutun heti melko kauniista rumaksi

Ystävänikään eivät ole koskaan nähneet minua ilman meikkiä, ja kerran kysyivätkin, että mistä tämä johtuu.. nolottaisi tässä vaiheessa näyttäytyä heille ilman meikkiä, kun ero on niin suuri.. en vaan kehtaa.

en jaksaisi enää meikata kouluun, sillä se kuitenkin vie noin 20 minuuttia aikaa joka aamu.. en kuitenkaan voi mennä ilman meikkiä kouluun koska tietäisin että kaikki katsoisivat minua hyvin pitkään kun näytän niin erilaiselta..

tämä on ihan kamalaa.. en melkeen koskaan kehtaa liikkua kodinkaan ulkopuolella ilman meikkiä, sillä tunnen itseni niin rumaksi..

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten alentuvia ja vähätteleviä kommentteja tädeiltä nuorelle tytölle. :(

Vierailija
42/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla ruma, koska oikeasti rumista kasvoista ei saa minkäänlaisella meikillä kaunista.

Rohkenen olla eri mieltä... taitavalla meikillä saa vaikka apinastakin kauniin.

Rohkene vaan, mutta sopusuhtaiset kasvot ja nätit ilman meikkiäkin niin niistä tulee upeat oikealla meikillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi miten alentuvia ja vähätteleviä kommentteja tädeiltä nuorelle tytölle. :(

Mistä tiedät, että aloittaja on sen ikäinen kuin sanoo? Ja mistä tiedät, että vastaajat on tätejä? Onhan täällä setiäkin.

Vierailija
44/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

166cm, 58kg.

ap

Samat mitat, kuin minulla mutta olen sinua 30 vuotta vanhempi , sun iässä paino oli 10 kg vähemmän .

muuten koita nauttia nuoresta iästä joka eiroiku eikä oo uurteita, luuletko jotenkin että ikä kaunistaa kun sitä on 45+ 🤣

Haha jep, itse sairastin anoreksiaa jolloin painoin noin 40kg. Onneksi parannuin ja olen nykyään normipainossa, salilla käyvä ja lihaksikas mimmi enkä mikää rimpula ;)

Ap

Aivan. Ja varmasti 48- vuotiaana hemaisevampi kuin nyt. Poikkeusyksilö. Siis 😁

Vierailija
45/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee päivä kun ap on 46 ja suree, kun ei ihon ollessa hehkuvimmillaan osannut nauttia.

siinä vaiheessa asentaa teippejä kolmoisleukaan ja lörppöön ihoon. Luomet laskeutuneet jne. 

nyt hällä ei ole kyseisiä ongelmia mutta valittaa vaan. Siksi LOL.

Vierailija
46/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huomaa se yksi ainoa asia, että sinun persoonallisuus viehättää enemmän kuin se meikki. Meikki ei pelasta sinua, että sinua kehutaan kauniiksi. Etkö haluaisi enemmän kehuja, että sinusta tykätään, rakastetaan ja olemalla sellainen kuin olet. Ei sitä rakkautta saa meikkaamisella, että kehutaan, että on vain kaunis.

Sillä saa oikeasti ystäviä ja niitä aitoja, kun hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet. Ei siis tarvitse meikata lainkaan, jos muille ei kelpaa, niin sitten ei. Jos vain kauneus on kriteeri välittämiselle, niin on todella huonossa jamassa, kun se oikea aito välittäminen lähtee rakastamalla itseään sellaisena kuin on, ja sitä kautta myös hyväksyy toisia. Nämä kaupalliset yritykset toki myyvät mitä tahansa naisille, että tulee kauniimmaksi, mutta aina taustalla heillä saada rahaa itselleen. Heitä tuskin kiinnostaa luonnon kaunis tai yleensä nainen, joka ei käytä meikkiä lainkaan. Ole siis oma itsesi. Ja sinulle

Vierailija
47/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

166cm, 58kg.

ap

Samat mitat, kuin minulla mutta olen sinua 30 vuotta vanhempi , sun iässä paino oli 10 kg vähemmän .

muuten koita nauttia nuoresta iästä joka eiroiku eikä oo uurteita, luuletko jotenkin että ikä kaunistaa kun sitä on 45+ 🤣

Haha jep, itse sairastin anoreksiaa jolloin painoin noin 40kg. Onneksi parannuin ja olen nykyään normipainossa, salilla käyvä ja lihaksikas mimmi enkä mikää rimpula ;)

Ap

No kyllä sun ikäiselle ja mittaiselle sopiva paino olisi 48-53 kg. Siis jos nyt hyvältä haluaisit näyttää.

aijaa, aika jännä ku mul on kyl upea treenattu kroppa ihan tän painosena :) kunnon pylly, miehet on tykänny ;)

ap

Vierailija
48/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

166cm, 58kg.

ap

Ap

No kyllä sun ikäiselle ja mittaiselle sopiva paino olisi 48-53 kg. Siis jos nyt hyvältä haluaisit näyttää.

Tiesitkö muuten, ettei paino määritä sitä, näyttääkö kroppa hyvältä vai ei? 60kg ja 166cm voi näyttää paljon paremmalta jos on treenattu ja timmi, kuin 53kg 166cm tikku

Vierailija
49/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

166cm, 58kg.

ap

Ap

Aijaa, mä kun luulin et sopiva paino on yksilöllistä

Vierailija
50/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

166cm, 58kg.

ap

Ap

aijaa, aika jännä ku mul on kyl upea treenattu kroppa ihan tän painosena :) kunnon pylly, miehet on tykänny ;)

ap

No mitä sitten valitat? :D Jos perse on ainoa hyvä puolesi niin keskity siihen. Kuvaa sitä persettäsi insta täyteen niin kuin muutkin kaltaisesi hupakot. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
51/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

166cm, 58kg.

ap

Ap

ap

Ja joku täällä kirjoitti, että ap on kaunis sielu tms. Onko tuollainen itsekehu muka sisäisesti kauniin ihmisen tekstiä?

Vierailija
52/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten valitat? :D Jos perse on ainoa hyvä puolesi niin keskity siihen. Kuvaa sitä persettäsi insta täyteen niin kuin muutkin kaltaisesi hupakot. Ongelma ratkaistu.

voi kultapuppeli, missä vaiheessa sanoin et perse ainoa hyvä puoleni? Mulla on myös kauniit hiukset, kaunis vartalo kokonaisuudessaan ja mukava ja huumorintajuinen luonne

:) kauniit kasvot meikillä ainakin

ap

Vierailija
53/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

166cm, 58kg.

ap

No onhan tuo paljon noin nuoren ihmisen painoksi. 

Vierailija
54/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi kultapuppeli, missä vaiheessa sanoin et perse ainoa hyvä puoleni? Mulla on myös kauniit hiukset, kaunis vartalo kokonaisuudessaan ja mukava ja huumorintajuinen luonne

ap

Siinähän todistelet, "kultapuppeli". Ei sua täällä kukaan usko :D Jos olisit oikeasti kaunis ja hyväkroppainen et olisi aloittanut tällaista ketjua.

Vierailija
55/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku täällä kirjoitti, että ap on kaunis sielu tms. Onko tuollainen itsekehu muka sisäisesti kauniin ihmisen tekstiä?

kai sitä nyt saa itsevarma olla? Ei oo sulta mitenkään pois :) taidat olla vaan vähän kade? Voi kuinka helposti sääliä jaetaan mut oikea KATEUS se ansaitaan vai miten se meni :D

Vierailija
56/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tosi mukava luonne XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kehu vielä lisää, haen popparit.

Vierailija
57/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

,?myös kauniit hiukset, kaunis vartalo kokonaisuudessaan ja mukava ja huumorintajuinen luonne

ap

Siinähän todistelet, "kultapuppeli". Ei sua täällä kukaan usko :D Jos olisit oikeasti kaunis ja hyväkroppainen et olisi aloittanut tällaista ketjua.

Ja sehän meneekin niin, että ainoastaan rumat ihmiset alottaa keskustelupalstoille keskusteluja, eikö niin, Marja-Terttu?;D

Vierailija
58/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä ap kuvasi tänne niin nähdään mikä on totuus.

Vierailija
59/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tosi mukava luonne XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kehu vielä lisää, haen popparit.

Tuo mulle samalla! XDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
60/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

,?myös kauniit hiukset, kaunis vartalo kokonaisuudessaan ja mukava ja huumorintajuinen luonne

ap

Ja sehän meneekin niin, että ainoastaan rumat ihmiset alottaa keskustelupalstoille keskusteluja, eikö niin, Marja-Terttu?;D

No kauniit ihmiset harvemmin aloittavat ketjuja, joissa valittavat rumuuttaan....