Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin ruma ilman meikkiä!

Vierailija
08.11.2023 |

Hei,

olen 17-vuotias tyttö ja käyn lukion kolmatta vuotta. Olen koko lukion ajan meikannut kouluun jonkin verran (ripsari, meikkivoide, poskipuna, huulikiilto, peitevoide, puuteri). Meikin kanssa olen melko kaunis ja saan paljon kehuja, mutta ilman meikkiä oikea suohirviö

Ilman meikkiä mulla on tosi tummat silmänaluset, osittain punoittava iho, hieman näppylöitä jne.. mielestäni olen ilman meikkiä kuin toinen ihminen. Aina kun otan meikkini pois tuntuu että muutun heti melko kauniista rumaksi

Ystävänikään eivät ole koskaan nähneet minua ilman meikkiä, ja kerran kysyivätkin, että mistä tämä johtuu.. nolottaisi tässä vaiheessa näyttäytyä heille ilman meikkiä, kun ero on niin suuri.. en vaan kehtaa.

en jaksaisi enää meikata kouluun, sillä se kuitenkin vie noin 20 minuuttia aikaa joka aamu.. en kuitenkaan voi mennä ilman meikkiä kouluun koska tietäisin että kaikki katsoisivat minua hyvin pitkään kun näytän niin erilaiselta..

tämä on ihan kamalaa.. en melkeen koskaan kehtaa liikkua kodinkaan ulkopuolella ilman meikkiä, sillä tunnen itseni niin rumaksi..

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee päivä kun ap on 46 ja suree, kun ei ihon ollessa hehkuvimmillaan osannut nauttia.

siinä vaiheessa asentaa teippejä kolmoisleukaan ja lörppöön ihoon. Luomet laskeutuneet jne. 

nyt hällä ei ole kyseisiä ongelmia mutta valittaa vaan. Siksi LOL.

Maalailet tuollaista ihme skenaariota, jossa AP ei olisi kehittynyt 30 vuodessa henkisesti yhtään, vaan edelleen syynäilisi kriittisenä naamaansa ja yrittäisi epätoivoisesti muuttaa sitä jotenkin??

Eiku HUPS, tuollaisiahan osa av-mammoista on! Teinin tasolle jämähtänteitä, henkisesti kehittymättömiä ryppymaakareita ja julkkisnaisia kyttääviä surkimuksia. 

No eivät kaikki teinitkään sentään ole noin pinnallisia kuin ap. Osaa kiinnostavat muutkin asiat kuin oma naama ja perse. Ap v

Moikka, halusin vaan mainita, että kyllä mua muutkin asiat kiinnostaa. Se, että tein keskustelun tästä aiheesta ei meinaa sitä, ettei mua muut asiat kiinnostaisi. Käyn itse asiassa lukion lisäksi töissä ja salilla, joten yleensä mulla ei oo aikaa tällaisia miettiä. Aika ajoin tulee vaan tällaset ajatukset mieleen, kun alkaa yliajattelemaan omaa meikitöntä ulkonäköä..

ap

Vierailija
82/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. halusin vaan tarkentaa, että olen tosi tosi täydellinen. Olen vähän ylipainoinen mutta silti mulla on täydellinen kroppa. Olen ylpeä varsinkin siitä ruumiinosastani, jolla paskon. Olen naamastani ruma mutta silti siis tosi kaunis. Kehun itseäni ja syytän muita kateudesta, mutta olen siis tosi kiva. Niiin ja ajattelen ihan kaikkia maailman asioita eli olen vielä tosi syvällinenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäpä ap kuvasi tänne niin nähdään mikä on totuus.

Miten se laitetaan?

Vierailija
84/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se laitetaan?

Olet 17-vuotias diginatiivi. Kyllä sä sen tiedät kysymättäkin XD

Vierailija
85/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä tosiaan enemmänkin teinejä, vai niin katkeria aikuisia, että alkavat tulkuttaan 17v aloittajalle? Noloa jos ootte ihan aikuisia ihmisiä 

Vierailija
86/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lähempänä neljääkymppiä, ja tajusin jo vuosia sitten asian olevan niin, että minä nyt vain olen huomattavasti paremman näköinen meikattuna. 

Eikä meikkaamisessa ole mitään väärää! Jos sen tekee omasta halusta, ja se saa olon tuntumaan hyvältä ja itsevarmalta, niin anna palaa vaan! 

Ei meikittömyys ole mikään jalouden merkki, josta saa kultatähden rintaan. 

Tyylit ja mieltymykset usein muuttuvat elämän varrella. Käytän nykyään vähemmän meikkiä kuin nuorempana.   Olen vuosien varrella löytänyt itselleni sopivan tyylin ja sävyt. Keskityn lähinnä peittämään ihon sävyn epätasaisuuksia ja antamaan vähän väriä sinne missä sitä ei muuten ole, kuten lähes läpikuultaviin ripsiini ja kulmakarvoihini, sekä kalpeisiin poskiini. 

Mutta vaikka joku haluaisi kulkea arkena täydessä meikissä irtoripsineen, varjostuks

En minä kyllä näe tässäkään mitään väärää. Jos joku kokee olonsa paremmaksi tällaisten implanttien kanssa, niin senkus käyttää vain. Se ei ole minulta pois millään tavalla. Sitäpaitsi, luonnollisuuskin on kokijasta kiinni. Esim. sellaiselle transnaiselle, joka ei ole vielä läpikäynyt leikkaushoitoja, implanteilla aikaansaadut naiselliset muodot ovat luultavasti luonnollisemman tuntuiset kuin miehekäs keho. 

Vierailija
87/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 vuotias, näppyjä ollut noin 40 vuotta. Olen pitänyt itseäni rumana ja vanhan näköisenä. Työkaverin kanssa juteltiin, hänellä on käsien kanssa ongelmia ja sanoi että hirvittää jos kuumat vedet kaataa päälleni ja minun sievä naama menee loppu elämäksi pilalle. Täh nätti ? Kai sitten olen, en tiedä. 

Vierailija
88/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se laitetaan?

Olet 17-vuotias diginatiivi. Kyllä sä sen tiedät kysymättäkin XD

No jos aijaan kautta laittaa niin ei onnistu.

Vierailija
89/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, sanokaa nyt mulle että olen nätti ja ihana ja maaiman kaunein ja fiksukin vielä. Niin ja tärkein: että miehet kuolaa mun persettä. Haluan kehuja.. En jaksa lukea teidän valituksia, haluan vaan että mua kehutaan.

ap

Vierailija
90/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ihminen on aina kaunis <3

Oli meikkiä tai ei.

Yritä opetella rakastamaan itseäsi sellaisena kun olet  <3

T. N40

Vierailija
91/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa, sanokaa nyt mulle että olen nätti ja ihana ja maaiman kaunein ja fiksukin vielä. Niin ja tärkein: että miehet kuolaa mun persettä. Haluan kehuja.. En jaksa lukea teidän valituksia, haluan vaan että mua kehutaan.

ap

No ensin pitäisi tietää, että onko siinä perseessäsi mitään kuolattavaa. Laitappa linkki instagrammiin.

Mauri55

Vierailija
92/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkonäkö on niin helvetin tärkeää nuorille? Jos ei ole paskan muotilehden malli, ei ole mikään pakko olla kaunis.

Nuorille tulee ulkonäköpaineita koska somessa ja kaikkialla muuallakin on nykyään vain täydellisen näköisiä ihmisiä. Ei aina ole helppo ymmärtää että kuvat ja videot on otettu jollain filtterillä ja kuvan muokkauksella joka suodattaa inhimilliset "virheet" pois.

Vierailija
93/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan opetellut kunnolla meikkaamaan. Olen ruma, mutta onnellinen.

Vierailija
94/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka. halusin vaan tarkentaa, että olen tosi tosi täydellinen. Olen vähän ylipainoinen mutta silti mulla on täydellinen kroppa. Olen ylpeä varsinkin siitä ruumiinosastani, jolla paskon. Olen naamastani ruma mutta silti siis tosi kaunis. Kehun itseäni ja syytän muita kateudesta, mutta olen siis tosi kiva. Niiin ja ajattelen ihan kaikkia maailman asioita eli olen vielä tosi syvällinenkin.

ap

Haha ei oo kyllä mun kirjoittama, hyvä trolli :D btw en ole ylipainoinen, tsekkaa painoindeksi ;) ja valitettavasti lihas painaa enemmä ku luu..

Vierailija
95/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori ihminen on aina kaunis <3

Oli meikkiä tai ei.

Yritä opetella rakastamaan itseäsi sellaisena kun olet  <3

T. N40

No ei ole. Nuoruus on pelkkää nuoruutta, ei mikään kauneuden tae.

Vierailija
96/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sillee noloa et aikuset ihmiset lähti tääl kommenteissa trollaa :D puolet noista t: ap kommenteista ei oo meikän kirjottamia, mut noh, hyvä jos teille tuli hyvä mieli..

lähti tää keskustelu nyt vähän lapasesta, eikö niin, 50v irmat ja jormat?:D

ap

Vierailija
97/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan järkyttäviä kommentteja! Miksi sanotte normaalipainoista tyttöä ylipainoiseksi? Todella noloa aikuisilta ihmisiltä..

Vierailija
98/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Uskon, että pinet pistokset huuliin ja poskiin auttavat asiaa jo paljon. Kestopigmentoinnit silmiin ja kulmakarvoihin sekä kestoripset. 

Näillä pääsee jo pitkälle!

Entinen ruma 13 -vee

Vierailija
99/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Uskon, että pinet pistokset huuliin ja poskiin auttavat asiaa jo paljon. Kestopigmentoinnit silmiin ja kulmakarvoihin sekä kestoripset. 

Näillä pääsee jo pitkälle. Tsemii sulle.

Vierailija
100/118 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sillee noloa et aikuset ihmiset lähti tääl kommenteissa trollaa :D puolet noista t: ap kommenteista ei oo meikän kirjottamia, mut noh, hyvä jos teille tuli hyvä mieli..

lähti tää keskustelu nyt vähän lapasesta, eikö niin, 50v irmat ja jormat?:D

ap

Älä nyt nolaa itseäsi enää enempää vaan myönnä omat hölmöilysi.