Olen niin ruma ilman meikkiä!
Hei,
olen 17-vuotias tyttö ja käyn lukion kolmatta vuotta. Olen koko lukion ajan meikannut kouluun jonkin verran (ripsari, meikkivoide, poskipuna, huulikiilto, peitevoide, puuteri). Meikin kanssa olen melko kaunis ja saan paljon kehuja, mutta ilman meikkiä oikea suohirviö
Ilman meikkiä mulla on tosi tummat silmänaluset, osittain punoittava iho, hieman näppylöitä jne.. mielestäni olen ilman meikkiä kuin toinen ihminen. Aina kun otan meikkini pois tuntuu että muutun heti melko kauniista rumaksi
Ystävänikään eivät ole koskaan nähneet minua ilman meikkiä, ja kerran kysyivätkin, että mistä tämä johtuu.. nolottaisi tässä vaiheessa näyttäytyä heille ilman meikkiä, kun ero on niin suuri.. en vaan kehtaa.
en jaksaisi enää meikata kouluun, sillä se kuitenkin vie noin 20 minuuttia aikaa joka aamu.. en kuitenkaan voi mennä ilman meikkiä kouluun koska tietäisin että kaikki katsoisivat minua hyvin pitkään kun näytän niin erilaiselta..
tämä on ihan kamalaa.. en melkeen koskaan kehtaa liikkua kodinkaan ulkopuolella ilman meikkiä, sillä tunnen itseni niin rumaksi..
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,?myös kauniit hiukset, kaunis vartalo kokonaisuudessaan ja mukava ja huumorintajuinen luonne
:) kauniit kasvot meikillä ainakin
ap
Siinähän todistelet, "kultapuppeli". Ei sua täällä kukaan usko :D Jos olisit oikeasti kaunis ja hyväkroppainen et olisi aloittanut tällaista ketjua.
Ja sehän meneekin niin, että ainoastaan rumat ihmiset alottaa keskustelupalstoille keskusteluja, eikö niin, Marja-Terttu?;D
No kauniit ihmiset harvemmin aloittavat ketjuja, joissa valittavat rumuuttaan....
Niin no, tiedän useammankin ihmisen joka ei nää omaa kauneuttaan, valittaa vaan sitä, kuinka ruma on
Teini-iästä asti oon meikannut joka ikinen päivä kun kotini ovesta poistun, ellen nyt aurinkolaseja heitä naamalle. Lähemmäs toistakymmentä vuotta. En vaan todellakaan kehtaa lähteä ilman, kun tiedän miten paljon paremmalta näytän meikin kanssa. Oli haukuttu usein rumaksikin, jo ennen kuin koskaan meikkasin.
Joskus kokeilin ammattikouluun lähteä vähemmällä meikillä ja heti sinä päivänä kysyttiin että olenko väsynyt. No en ollut, olin vaan laittanut vähemmän meikkiä ja sekin vaati rohkeutta älyttömästi (eli hyvin luonnollisesti, tyyliin ripsarin, kulmat, pohjameikin, ihan perusjutut vaan) ja sekin näkyi heti huonolla tavalla muille. En kokeillut toiste tätä "luonnollista" tyyliä. Vaan palasin omaan tuttuun meikkaustapaan.
Jos on jokin kasvojen piirre, mikä on mitenkään liian selvästi erottuva (eikä silleen hyvällä tavalla) niin ei se ilman meikkiä parane mihinkään... "että olet vaan kauniimpi ilman meikkiä" hokemat on ihan tyhjän kanssa. Joo, ehkä joku yks sadasta saattaa pitää kauniimpana ilman meikkiä mut ei kannata. Oishan se ihanaa jos ois sellanen edes perusnätti naama ettei tarvi mitää/ripsarilla näyttää jo selvästi kauniimmalta mutta ei. Kyllä tässä maailmassa paljon katsotaan miltä ihmiset näyttää, jo ihan työnhaussa, ihmissuhteissa jne. Ruman näköisestä helposti heti ajatellaan ettei se pidä huolta itsestään, vaikka pitäisi. Jos joku tuttu kotiini tulee, niin silloin ei välttämättä ole täydet meikit naamassa, mutta ulkomaailmassa kyllä.
Ilman meikkiä olet luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
166cm, 58kg.
ap
Samat mitat, kuin minulla mutta olen sinua 30 vuotta vanhempi , sun iässä paino oli 10 kg vähemmän .
muuten koita nauttia nuoresta iästä joka eiroiku eikä oo uurteita, luuletko jotenkin että ikä kaunistaa kun sitä on 45+ 🤣
Haha jep, itse sairastin anoreksiaa jolloin painoin noin 40kg. Onneksi parannuin ja olen nykyään normipainossa, salilla käyvä ja lihaksikas mimmi enkä mikää rimpula ;)
Ap
No kyllä sun ikäiselle ja mittaiselle sopiva paino olisi 48-53 kg. Siis jos nyt hyvältä haluaisit näyttää.
aijaa, aika jännä ku mul on kyl upea treenattu kroppa ihan tän painosena :) kunnon pylly, miehet on tykänny ;)
ap
Mieluummin kauniit kasvot kuin hyvä perse. Ne kasvot on kuitenkin koko ajan näkyvillä. Ehkä sulla sitten perse.
Tää lainaus ei ehkä onnistu kun tuo perseensä kehuja sössi lainaukset.
Vierailija kirjoitti:
Ilman meikkiä olet luonnollinen.
Unohtui loppu Ilman meikkiä olet luonnollinen ja hyvä niin!
Ensin ap oli ruma ja nyt täydellinen niin naamastaan kuin kropastaankin. Dissosiatiivinen identiteettihäiriökö vaivaa?
-eri
Minä olen lähempänä neljääkymppiä, ja tajusin jo vuosia sitten asian olevan niin, että minä nyt vain olen huomattavasti paremman näköinen meikattuna.
Eikä meikkaamisessa ole mitään väärää! Jos sen tekee omasta halusta, ja se saa olon tuntumaan hyvältä ja itsevarmalta, niin anna palaa vaan!
Ei meikittömyys ole mikään jalouden merkki, josta saa kultatähden rintaan.
Tyylit ja mieltymykset usein muuttuvat elämän varrella. Käytän nykyään vähemmän meikkiä kuin nuorempana. Olen vuosien varrella löytänyt itselleni sopivan tyylin ja sävyt. Keskityn lähinnä peittämään ihon sävyn epätasaisuuksia ja antamaan vähän väriä sinne missä sitä ei muuten ole, kuten lähes läpikuultaviin ripsiini ja kulmakarvoihini, sekä kalpeisiin poskiini.
Mutta vaikka joku haluaisi kulkea arkena täydessä meikissä irtoripsineen, varjostuksineen ja hohtavine luomiväreineen, niin sekin on OK! Meikin määrässäkään ei ole kyse minkään asian tavoittelusta tai todistelusta. Jokaisella on oikeus tehdä juuri niin kuin itsestä tuntuu parhaalta. On tietty suotavaa vähän lukea tilannetta ja toimia sen mukaan. Kuohkeat irtoripset eivät välttämättä ole kaikkein käytännöllisimmät vaikkapa sairaanhoitajalla, eikä sateenkaarenvärinen luomiväri ole paras valinta konservatiivisen isomummon hautajaisiin.
Älkää opetelko meikkaamista Lapsena/yläastenaikäisenä se muistuttaa sotamaalausta, aikuisena ne irtoripsetkään viehättäviä ole eikä etenkään täytteet huulissa kun puheestakaan saa selvää
Luonnollisuus on parasta, se on persoonallista eikä kaikki näytä kuin oltaisiin kumipuhallettu aivoton bimbo.
Minusta hyvä alku olisi että peitevärillä korjaat ns .ongelmakohdat. Se tekee ihosta jo tasaisemman. Sitten vain ripsaria ja huulipunaa.
Ymmärrän. Uskon, että pinet pistokset huuliin ja poskiin auttavat asiaa jo paljon. Kestopigmentoinnit silmiin ja kulmakarvoihin sekä kestoripset.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Minusta hyvä alku olisi että peitevärillä korjaat ns .ongelmakohdat. Se tekee ihosta jo tasaisemman. Sitten vain ripsaria ja huulipunaa.
Hah hah! Milläs peität vaikka nyrkin kokoisen nenän ja ulkonevan leuan?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lähempänä neljääkymppiä, ja tajusin jo vuosia sitten asian olevan niin, että minä nyt vain olen huomattavasti paremman näköinen meikattuna.
Eikä meikkaamisessa ole mitään väärää! Jos sen tekee omasta halusta, ja se saa olon tuntumaan hyvältä ja itsevarmalta, niin anna palaa vaan!
Ei meikittömyys ole mikään jalouden merkki, josta saa kultatähden rintaan.
Tyylit ja mieltymykset usein muuttuvat elämän varrella. Käytän nykyään vähemmän meikkiä kuin nuorempana. Olen vuosien varrella löytänyt itselleni sopivan tyylin ja sävyt. Keskityn lähinnä peittämään ihon sävyn epätasaisuuksia ja antamaan vähän väriä sinne missä sitä ei muuten ole, kuten lähes läpikuultaviin ripsiini ja kulmakarvoihini, sekä kalpeisiin poskiini.
Mutta vaikka joku haluaisi kulkea arkena täydessä meikissä irtoripsineen, varjostuksineen ja hohtavine luomiväreineen, niin sekin on OK
Samalla logiikalla mies voisi feikata ruumiinrakennettaan, joka osoittaituukin todellisuudessa ihan muuksi. Ei muuta kuin ruumiin päälle asetettavat implantit, jotka korostaa oikeista kohdista ruumista Peffaan patalaput, siis pöksyt, joissa pehmustetta, niin on pyreämpi muut jätän mainitsematta. Jos vain itsestä tuntuu hyvältä olla paketoitunut!
Olisiko kuitenkin oikea pi ratkaisu hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja olla luonnollinen?
Miksi nimenomaan naiset ja nuoret tytöt kärsii ulkonaköpaineista? Siksi, koska luodaan keinotekoinen todellisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ap oli ruma ja nyt täydellinen niin naamastaan kuin kropastaankin. Dissosiatiivinen identiteettihäiriökö vaivaa?
-eri
Niin. Suohirviöksihän hän itseään nimitti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvia?
Jos se on se Unelmahäät-morsian. Se jonka sulhaselle oli tatuoitu vauvamyssy päähän.
Sehän punttailee, on lihaksikas ja näyttää ihan mieheltä. Kuulostaakin mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee päivä kun ap on 46 ja suree, kun ei ihon ollessa hehkuvimmillaan osannut nauttia.
siinä vaiheessa asentaa teippejä kolmoisleukaan ja lörppöön ihoon. Luomet laskeutuneet jne.
nyt hällä ei ole kyseisiä ongelmia mutta valittaa vaan. Siksi LOL.
Maalailet tuollaista ihme skenaariota, jossa AP ei olisi kehittynyt 30 vuodessa henkisesti yhtään, vaan edelleen syynäilisi kriittisenä naamaansa ja yrittäisi epätoivoisesti muuttaa sitä jotenkin??
Eiku HUPS, tuollaisiahan osa av-mammoista on! Teinin tasolle jämähtänteitä, henkisesti kehittymättömiä ryppymaakareita ja julkkisnaisia kyttääviä surkimuksia.
Keskity hyvään ihonhoitoon, häviää tummat silmänaluset ja punoitus. Kestoväriä kulmiin ja ripsiin auttaa myös. Panosta että hiukset ovat terveet ja pitkät, nuorella hiukset kasvat nopeasti. Kauniit hiukset lisäävät automaattisesti viehättävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee päivä kun ap on 46 ja suree, kun ei ihon ollessa hehkuvimmillaan osannut nauttia.
siinä vaiheessa asentaa teippejä kolmoisleukaan ja lörppöön ihoon. Luomet laskeutuneet jne.
nyt hällä ei ole kyseisiä ongelmia mutta valittaa vaan. Siksi LOL.
Maalailet tuollaista ihme skenaariota, jossa AP ei olisi kehittynyt 30 vuodessa henkisesti yhtään, vaan edelleen syynäilisi kriittisenä naamaansa ja yrittäisi epätoivoisesti muuttaa sitä jotenkin??Eiku HUPS, tuollaisiahan osa av-mammoista on! Teinin tasolle jämähtänteitä, henkisesti kehittymättömiä ryppymaakareita ja julkkisnaisia kyttääviä surkimuksia.
No eivät kaikki teinitkään sentään ole noin pinnallisia kuin ap. Osaa kiinnostavat muutkin asiat kuin oma naama ja perse. Ap voi toki muuttua, mutta yhtä hyvin jäädä pyörimään perseensä ympärille vuosikymmeniksi. Ennuste ei näytä kovin lupaavalta.
-eri
Televisiossa oli ohjelma missä onnettomuudessa turmeltuneiden kasvojen tilalle ommeltiin uudet. Ehkä ap voisi tiedustella edullista kasvojen siirtoa Turkista?