Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 vuoden parisuhde päättymässä..

Vierailija
08.11.2023 |

Nainen haluaa lähteä, kun tunteet viilenneet.. Tuntuu pahalta.  Mitenköhän selviää edes joulun.. pitäisi kestää kuin Mies. Saapa nähdä. 

M43

Kommentit (828)

Vierailija
501/828 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olet varannut kalenteriin muuttopäivälle vapaata tilaa, hankit peräkärryn ja asennat lamput?

Maksaako vaivaa?

Ystävyyden nimissä saat huseerata jatkossakin ilman toisen tunnepanosta. Sehän menee hyväksikäytön puolelle.

Ei sitoumuksia - ei palveluksia.

Näin olin ajatellut toimia kyllä..Mutta pitää nyt sitten vielä katsoa tilannetta kokonaisuudessaan vielä harkiten..  AP

Vierailija
502/828 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olet varannut kalenteriin muuttopäivälle vapaata tilaa, hankit peräkärryn ja asennat lamput?

Maksaako vaivaa?

Ystävyyden nimissä saat huseerata jatkossakin ilman toisen tunnepanosta. Sehän menee hyväksikäytön puolelle.

Ei sitoumuksia - ei palveluksia.

Näin olin ajatellut toimia kyllä..Mutta pitää nyt sitten vielä katsoa tilannetta kokonaisuudessaan vielä harkiten..  AP

Pitäiskö sinun ilmoittaa, että olet varannut joulun ajan ystäville etkä ehdi mitenkään muuttovalmisteluihin? Ehkäpä salaperäinen Mister Nobody ilmestyykin hädän hetkellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, etten lukenut koko ketjua, mutta oletteko istuneet jossain vaiheessa alas ja hän olisi enemmän kertonut tuntemuksistaan tai että kauan hän on asiaa miettinyt. Minusta tuntuu, että sinut on tavallaan jätetty kellumaan sellaiseen epätietoisuuden mereen. Onko hän selkeästi ilmaissut tämä oli tässä vai olisiko hänelle halukkuutta pariterapiaan? Pariterapia voi olla hyödyllinen silloinkin, kun/jos tulee ero ja voi auttaa osapuolia käsittelemään asioita ja puhumaan niistä turvallisessa puolueettomassa ympäristössä. 

Vierailija
504/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, etten lukenut koko ketjua, mutta oletteko istuneet jossain vaiheessa alas ja hän olisi enemmän kertonut tuntemuksistaan tai että kauan hän on asiaa miettinyt. Minusta tuntuu, että sinut on tavallaan jätetty kellumaan sellaiseen epätietoisuuden mereen. Onko hän selkeästi ilmaissut tämä oli tässä vai olisiko hänelle halukkuutta pariterapiaan? Pariterapia voi olla hyödyllinen silloinkin, kun/jos tulee ero ja voi auttaa osapuolia käsittelemään asioita ja puhumaan niistä turvallisessa puolueettomassa ympäristössä. 

Tuo pariterapia torpattiin oikeastaan jo ennen kuin sitä edes ehdin ehdottaa..ei usko että joku kolmas osapuoli voisi auttaa tilannetta.. eli periaatteessa sen osalta menetin toivoni heti kättelyssä..aika kauan on miettinyt tilannetta, niin voi olla että senkin takia terapia saattaisi olla turhaa kenties.. mene ja tiedä sitten..selkeästi on ilmaissut että haluaa muuttaa, mutta kun muuta ei kertakaikkiaan tiedä..yksinolosta on vallan puhunut..Ja tuleeko hänelle sitten sellainen tunne että huomaakin vielä että haluaa jatkaa. Tuo epätietoisuuden meri on aikalailla osuva kuvaus tilanteestani kyllä.. pitää vaan katsoa kuinka pitkään täällä pystyy olemaan.. AP 

Vierailija
505/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun katsoo yksin kaupan parkkipaikalla pariskuntia joita tuossa tulee ja menee, niin tulee itselle mieleen, että kai tuolla jossain minullekin olisi se, joka oikeasti haluaa olla juuri minun kanssani..Mutta kun tilanne on tämä, niin koska tulee se aika kun pitää siirtyä asiaa selvittämään..AP

Vierailija
506/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kuulostaa epäreilulta kannaltasi. Vaikka toinen osapuoli haluaisikin jatkaa niin mieti omalta kannaltasi että haluatko varmasti itse? Jos jatkuisi siis samanlaisena jatkossa että toisen puolelta on tunnekylmyyttä yms niin oletko varma että haluat sellaista jatkossa? 

Vierailija
507/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä kysyi, että "näetkö tilanteessa mitään positiivisia puolia" .. No en ainakaan vielä ole keksinyt yhtään.. AP

Elit 20v jonkun kanssa, se on piiiiitkä matka. Nyt voit mennä uudella matkalle jonkun toisen kanssa. 

Vierailija
508/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kun katsoo yksin kaupan parkkipaikalla pariskuntia joita tuossa tulee ja menee, niin tulee itselle mieleen, että kai tuolla jossain minullekin olisi se, joka oikeasti haluaa olla juuri minun kanssani..Mutta kun tilanne on tämä, niin koska tulee se aika kun pitää siirtyä asiaa selvittämään..AP

Tämä. Sen lisäksi, että ero on Iso Möykky rinnassa koko ajan, tulee nä pienet muistutukset kaiken aikaa, ja silti yllättäen: tuttu tuoksu, lempparisuklaa, leffa, vaate, valokuva ja se, että jääkaapissa on liikaa tilaa, vaatekaapin henkarit heiluu tyhjillään, iso sänky yhdelle, ne 'ärsyttävät' pikkutavat, yhteiset vitsit...

Ak

Vierailija
509/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa ylempänä joku sanoi tosi viisaasti, että jos kumppanisi nyt haluaisikin jatkaa ja peruisi lähtönsä, niin olisiko se sitten sinulle onnellinen loppuelämä? Naisen kanssa joka ei kerro rakastavansa (näyttääkö edes?), ja on ns puolivaloilla mukana. 

Sinun on oltava itsellesi rehellinen, niin tuskallista kuin se onkin. Eikö se loppuelämä ihan aikuisten oikeasti olisi sinulta sitten tyytymistä? 

Itse tässä erotilanteessa myös. Elämäni rakkaus mutta edellytyksiä jatkolle ei vaan ole. 

N45

Vierailija
510/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa ylempänä joku sanoi tosi viisaasti, että jos kumppanisi nyt haluaisikin jatkaa ja peruisi lähtönsä, niin olisiko se sitten sinulle onnellinen loppuelämä? Naisen kanssa joka ei kerro rakastavansa (näyttääkö edes?), ja on ns puolivaloilla mukana. 

Sinun on oltava itsellesi rehellinen, niin tuskallista kuin se onkin. Eikö se loppuelämä ihan aikuisten oikeasti olisi sinulta sitten tyytymistä? 

Itse tässä erotilanteessa myös. Elämäni rakkaus mutta edellytyksiä jatkolle ei vaan ole. 

N45

Kiitoksia viestistä,  joo tuo on asiaa jota olen nyt joutunut väkisin miettimään. Kyllä sitten haluaisin jos hän vielä haluaisikin kanssani jatkaa ja huomaisi rakastavansa, että hän sen minulle kertoisi myös. Kyllä tässä on kaivannut sitä, että toinen kertoo välittävänsä, haluaa koskettaa (halaus ym.).. tätä ei ole ollut ja huomaan, että se tuntuu pahalta itsestä..välillä on tuntunut kyllä, että olenko tässä vaan joku "ylimääräinen henkilö" hänen elämässään, mutta kun olen kysynyt, että välittääkö, niin olen saanut vastauksen että ei kai muuten tässä olisi ollut näin kauan ollut..Vaikka olen kysynyt jo sinäkin aikana kun on sitten tätä jo miettinyt. Jostain kumman syystä vain ei ole saanut sanotuksi..

ja ikävä kuulla,  että myös siellä on kurja tilanne sinulla,  voimia tulevaan oikein paljon.. tänne voi kuulumisia laittaa, koska luulen että itse päivitän tänne viel "elämää" pitkän tovin..Toivottavasti saan myös jossain vaiheessa tänne positiivista kerrottavaa jossain muodossa..AP

Vierailija
511/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kuulostaa epäreilulta kannaltasi. Vaikka toinen osapuoli haluaisikin jatkaa niin mieti omalta kannaltasi että haluatko varmasti itse? Jos jatkuisi siis samanlaisena jatkossa että toisen puolelta on tunnekylmyyttä yms niin oletko varma että haluat sellaista jatkossa? 

Niin, kyllä siinä varmasti olisi kyllä muututtava myös hänen sitten jos huomaisikin että tulikin ikävä.. Mutta jos hän huomaa muutettuaan,  että ei enää minua kaipaa, niin eipä siinä sitten enää mitään voi. AP

Vierailija
512/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittämisen osoittaminen ja läheisyys ja hellyys on asioita, joiden olis kyllä hyvä olla suhteen osapuolille jokseenkin yhtä tärkeitä. Tässä omassakin tilanteessa nuo kaikki jää niin vajaaksi, että arki on jatkuvaa pettymystä, kun itse kuitenkin kaipaa esim juuri halauksia ja syliäkin. Näkee vaan toisen täällä kodissa niin lähellä mutta niin kaukana. Se raastaa sydäntä.

Itse olen sellainen että ihan pakahduttaa kun haluaisi myös niin antaa toiselle hellyyttä ja huomiota. Mutta kun ei hän päästä lähelle kuin tosi harvoin. Kaikki rakkaus on ihan turhan panttina täällä mun sisällä. Tällaista loppuelämää minä en halua. Mieluummin sitten vaikka itken yksinäni tulevat vuodet. Eipä ainakaan tarvi tulla torjutuksi joka päivä.

Totuus on että en tiedä miten hirveää se yksinäisyys sitten on. Täältä saman katon alta on aika mahdotonta realistisesti arvioida, miten tulee jaksamaan. Ja kiitos, sen tietää että voimia tässä tilanteessa tulee tarvimaan.  Jaksamista sinullekin. 

N45

Vierailija
513/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap

Lihsva

Kalju

Kaukaparta

Vaatteet tokmannilta

Pieret ja naurat päälle?

En ole lihava. En ole kalju , ei ole partaa, ei yhtään tokmanni vaatetta ja eipä kuulu tapoihin tuo viimeinen kohtakaan...AP

Vierailija
514/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap

Lihsva

Kalju

Kaukaparta

Vaatteet tokmannilta

Pieret ja naurat päälle?

En ole lihava. En ole kalju , ei ole partaa, ei yhtään tokmanni vaatetta ja eipä kuulu tapoihin tuo viimeinen kohtakaan...AP

Mitä vikaa sinussa on?

Kukaan täysjärkinen nainen ei eroa jos

Miehellä on

Täydellinen hiusraja

Hyvä hygienia

Hoikka

Siistit tyylikkäät vaatteet.

????

Sen kun tietäisi niin kertoisin.. kun kuulemma minussa ei ole vikaa.. kuvaa tänne ei viitsi laittaa... mutta 189cm pitkä ja 84kg. Jos nyt väkisin jotain ruumiinrakenteesta pitää kertoa :D

Vierailija
515/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei

Meillä on

Hyvätuloinen

Komea

Keski ikäinen mies

Joka kerjää sääliä ?????

Miksi pitäisi

Naisia on jonoksi asti

Enkä tänne näitä minkään säälin takia kirjoittele.. tällä hetkellä ei voisi kiinnostaa mitkään jonot vaan ensin pitää selvittää tämä tilanne..

Vierailija
516/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen se ex oikein on?

Perus tavis mamman perään 

Ei komea pitkä mies itke?

Silloin kun on ollut rakastunut ihmiseen yli 20 vuoden ajan, niin kyllä se vaan tuntuu..AP

Vierailija
517/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli mielenkiintoista tekstiä tänne kyllä..AP

Vierailija
518/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen se ex oikein on?

Perus tavis mamman perään 

Ei komea pitkä mies itke?

Silloin kun on ollut rakastunut ihmiseen yli 20 vuoden ajan, niin kyllä se vaan tuntuu..AP

Naisellas on komeampi ja rikkaampi jo katsottuna

Kyl sullekin joku

Nuori keskiverto tipu löytyy

Katsotaan kuinka käy, kiitos viestistä..AP

Vierailija
519/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ns minute man

Tuut reisille

Tai heti kun saat sisään

Kaikki muu on ollut hienosti

Naisesi haluaa oikeaa miestä.

Ei täsmää..AP 

Vierailija
520/828 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei toimi parisuhteessa

Niin ei ole miehen ja naisen välistä eroottista vetovoimaa.

Ehkä ap :n pitäisi ostaa geinomaxia ja viagaraa.

Eipä tarvetta kummallekaan..AP