Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnair - vierekkäiset paikat lisäpalvelu

Vierailija
08.11.2023 |

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009969766.html

MADRIDIIN Helsinki-Vantaan lentokentältä matkustanut Hilkka Tuomi pettyi karvaasti Finnairilta ostamaansa maksulliseen lisäpalveluun. Hän kokee, että kolmelle aikuiselle ostettu 19 euron lisäpalvelu vierekkäisten paikkojen varmistamiseksi on huijausta.

Kyllä Hilkalla on peiliin katsomisen paikka. Mistä Finnair voi tietää, että kahdella eri varauksella olevat henkilöt ovat samaa porukkaa? On helppo ymmärtää palvelun koskevan vain kyseistä varausta. Jos on tyhmä niin pitääkö alkamaan syyttämään muita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma taitaa olla varausjärjestelmässä. Jos se ei taivu eri matkanvaraajien toiveisiin vierekkäisistä paikoista, niin varausjärjestelmää voi vaan kehittää eteenpäin. Se, että käsityönä korjataan järjestelmän virheet on sekin kalllista.

Lippujen hinnat yritetään pitää edullisina ja täyttää koneet matkustajilla, niin sitten se on sellaista Finnairin kustannukset kattavaa karjan kuljetusta.

En ole koskaan tajunnut sitä, että jos haluaa halpaa voisi vaatia lisäpalvelua. 19 euron hintainen toive ei vielä takaa, että se olisi ison yrityksen kannalta riittävä korvaus palvelusta. 

Niin kuin nytkin näki, että jos vaivautuu asiakkaana soittamaan tilauksen voi jotakin oikeasti tapahtua oikeaan suuntaan. Minä tekisin varaukset sitten jatkossakin niin. En yrittäisi luottaa yrityksen nettivarauksiin ja toivoa, että erottuisin järjestelmästä muiden edelle.

Vierailija
22/24 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ne lukitaan silloin. Jos sulla on ne kirjoitettuna boardariin niin kukaan ei niitä pystyne muuttamaan enää.

On mut parikin kertaa heitetty vielä lähtöportilla eri paikalle kuin boarding passissa luki.

Olen matkustanut tosi paljon eikö ole ikinä muutettu paikkaa lähtöportilla. Sulla on ollut huono tuuri. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma taitaa olla varausjärjestelmässä. Jos se ei taivu eri matkanvaraajien toiveisiin vierekkäisistä paikoista, niin varausjärjestelmää voi vaan kehittää eteenpäin. Se, että käsityönä korjataan järjestelmän virheet on sekin kalllista.

Lippujen hinnat yritetään pitää edullisina ja täyttää koneet matkustajilla, niin sitten se on sellaista Finnairin kustannukset kattavaa karjan kuljetusta.

En ole koskaan tajunnut sitä, että jos haluaa halpaa voisi vaatia lisäpalvelua. 19 euron hintainen toive ei vielä takaa, että se olisi ison yrityksen kannalta riittävä korvaus palvelusta. 

Niin kuin nytkin näki, että jos vaivautuu asiakkaana soittamaan tilauksen voi jotakin oikeasti tapahtua oikeaan suuntaan. Minä tekisin varaukset sitten jatkossakin niin. En yrittäisi luottaa yrityksen nettivarauksiin ja toivoa, että erottuisin järjestelmästä muiden edelle.

Asiakaspalvelu saa varmasti asioita korjattua, mutta silti mietin että jos olen jo maksanut palvelusta X, miksi silti pitää soitella maksulliseen numeroon korjatakseni asiaa. Yllätyksiä tietysti sattuu ja koneet vaihtuu. Mutta kyllä nuo tietysti vievät lomalta fiilistä. 

Vierailija
24/24 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta ne lukitaan silloin. Jos sulla on ne kirjoitettuna boardariin niin kukaan ei niitä pystyne muuttamaan enää.

On mut parikin kertaa heitetty vielä lähtöportilla eri paikalle kuin boarding passissa luki.

Olen matkustanut tosi paljon eikö ole ikinä muutettu paikkaa lähtöportilla. Sulla on ollut huono tuuri. Eri

Ei suinkaan huono, uusi paikka kun on ollut business-luokassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä