Siis milä toi uusi Palme juttu taas on josta kirjoitetaan lehdissä? Valaiskaa mulle.
Kommentit (36)
Onko tää Lisbet vielä hengissä? Jos se näki ampujan kasvot, niin eiköhän se kuvasta henkilön tunnistais.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Lisbet vielä hengissä? Jos se näki ampujan kasvot, niin eiköhän se kuvasta henkilön tunnistais.
"Tunnisti" 30 vuotta sitten. Mut sille kai kerrottiin etukäteen minkänäköistä miestä hakea tunnistusrivistä...
Kukas sinne Malmskillnadsgatanille juoksi jos toi Stigu jäi Sveavägenille pyörimään?
Vierailija kirjoitti:
Kukas sinne Malmskillnadsgatanille juoksi jos toi Stigu jäi Sveavägenille pyörimään?
Jäikö pyörimään? Väitti niin mutta kumma kyllä muut todistajat eivät häntä ilmeisesti muista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tunnisti" 30 vuotta sitten. Mut sille kai kerrottiin etukäteen minkänäköistä miestä hakea tunnistusrivistä...
Erikoista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäikö pyörimään? Väitti niin mutta kumma kyllä muut todistajat eivät häntä ilmeisesti muista...
Poliisi kuulusteli silminnäkijänä, eli henkilötiedot otettu jo kadulla?
Kyllä Lisbet Palme ihan itse näkemäänsä murhaajaa kuitenkin pyrki tunnistamaan. On ihan aikuinen ihminen ja lapsipsykologi ammatiltaan eikä mikään 5-vuotias lapsi. Jälkeenpäinkin on varma, että juuri Pettersson on murhaaja ja Petterssonkin on käytännössä tunnustanut asian.
http://www.kaleva.fi/uutiset/ulkomaat/lisbet-palme-vaatii-uutta-oikeude…
Vuonna 1996 eli vuosia Petterssonin vapauttamisen jälkeen syöpäsairas Sigge Cedergren kertoi lainanneensa Petterssonille asetta juuri ennen murhaa.
Silminnäkijät antoi murhaajasta eri tuntomerkit siinä vaiheessa kun julkisuudessa ei ollut vielä mitään tietoja. Sitten kun lehdet alkoi kirjoittaa "mahdollisesta murhaajasta" tarkemmin, monet alkoi muistaa havaintonsa samalla tavalla kuin lehdissä luki. Myös Lisbet Palme. Ihmisen ammatti ei vaikuta siihen, miten hänen muistinsa valikoi shokkitilanteessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako tommonen punkero juosta 89 porrasta ja jatkaa sen jälkeen juoksua?
Myös Palmen poika pitää Petterssonia syyllisenä.
Mårten Palme har tidigare, både i förhör och under rättegången, berättat hur han såg en person som liknade Christer Pettersson i anslutning till biografen när de skulle gå in på bion.
Och han är i dag fortfarande lika övertygad om att Christer Pettersson är den skyldige.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksaako tommonen punkero juosta 89 porrasta ja jatkaa sen jälkeen juoksua?
Whaaaat? Ei kukaan hänen juoksuaan kiistä, nyt vain vaikuttaa siltä ettei sinne ehkä kukaan muu ole ennen häntä juossut.
Aika nopealta kaverilta vaikuttaa, vai?Vierailija kirjoitti:
Silminnäkijät antoi murhaajasta eri tuntomerkit siinä vaiheessa kun julkisuudessa ei ollut vielä mitään tietoja. Sitten kun lehdet alkoi kirjoittaa "mahdollisesta murhaajasta" tarkemmin, monet alkoi muistaa havaintonsa samalla tavalla kuin lehdissä luki. Myös Lisbet Palme. Ihmisen ammatti ei vaikuta siihen, miten hänen muistinsa valikoi shokkitilanteessa jne.
Nuo tuntomerkit täsmäsivät tähän nyt epäiltyyn silminnäkijään, miesten käsilaukkua myöten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänestä ei ole havaintoja heti murhan jälkeen, vaikka itse väitti olleensa paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänestä ei ole havaintoja heti murhan jälkeen, vaikka itse väitti olleensa paikalla.
Hän leimasi kulkukorttinsa poistuessaan työpaikaltaan pari minuuttia ennen murhaa.
Tuli jotenkin surullinen olo tuon Stign puolesta. Työssä käyvä mies joka sortui eron jälkeen viinaan ja teki itsarin. Ex-vaimo haukkui lehdessä pelkuriksi. Nyt sitten vielä epäillään murhasta mahdollisesti syytöntä. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän leimasi kulkukorttinsa poistuessaan työpaikaltaan pari minuuttia ennen murhaa.
Mitä sitten?
Väitti muuten leimanneensa sen itse asiassa pari minuuttia myöhemmin kuin oikeasti leimasi...
Vierailija kirjoitti:
Tuli jotenkin surullinen olo tuon Stign puolesta. Työssä käyvä mies joka sortui eron jälkeen viinaan ja teki itsarin. Ex-vaimo haukkui lehdessä pelkuriksi. Nyt sitten vielä epäillään murhasta mahdollisesti syytöntä. :/
sai julkisuutta "tähtitodistajana" sentään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Väitti muuten leimanneensa sen itse asiassa pari minuuttia myöhemmin kuin oikeasti leimasi...
Hänen oli oltava kahden minuutin säteellä murhapaikasta kun pyssy pamahti, koska tyopaikka oli 30m päässä H-pisteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Hänen oli oltava kahden minuutin säteellä murhapaikasta kun pyssy pamahti, koska tyopaikka oli 30m päässä H-pisteestä.
?
https://yle.fi/uutiset/3-10218680