***3-kuumeilijat***- Viikko 1
Kommentit (64)
Ja tietysti paljon plussia toivon! Onnittelut Sparvenille ja peukutukset ainakin mami0203!
Minäkin testasin tänään vielä kerran varmuuden vuoksi, jotta en turhaan perjantaina lääkärin luo menisi suunnittelemaan uutta siirtoa. No selvä negahan sieltä tuli. Testasin muuten just tuolla rfsu-testillä vai mitenkähän nuo kirjamet nyt menikään : ))) Oli kaupan halvimmat testit, joten eipä onneksi mennyt rahaa paljon hukkaan.
Rsna kp 10/32 noin suunnilleen ja yk 2
Tässä ketjussa taisi olla puhetta testeistä ja niiden eroista. Minä olen kaikki kolme testannut Clearbluella ja vannon tämän testin nimeen...;) Kai niitä hyviä on muitakin, mutta jotenkin luotan tähän testiin aika suuresti, vaikka onkin ehkä vähän kallis.
Tällä kertaa testasin ekaks Analyz Exact-testilä (koska Clearblueta ei apteekissa ollut) ja ilmeisesti en jaksanut odottaa koko 10 minuttia ja heitin testin liian aikaisin roskikseen, koska myöhemmin huomasin, että plussahan siellä kuitenkin oli. Clearbluella plussa tuli sen sijaan heti, vaikka tein testin päivällä enkä aamulla (vaikka kuukautiset eivät olleet vieläe edes myöhäsä).
Luhtavilla: Joo ne kirjaimet meni tosiaan ihan päin honkia, mutta en sitten kehdannu enää alkaa korjaamaan, kun minäkin ne jo väärin olin kirjottanu:D Siitä testista on kuitenkin aika paljon sekavia mielipiteitä, voihan niillä testata, mutta kannattaa varmaan varmistaa jollain vähän luotettavammalla testillä.
Piinaviikkoa täälläkin alotellaan, olo on kyllä niin sellanen että täti kurvaa paikalla aivan varmasti*huoh* Mutta yhtälailla toivon kipinä on, että jos se vaan on tulossa, mutta ei löydäkään perille.. Kauheen sekava olo kyllä ollu. Oireilu jatkuu edelleen, on jos jonkinlaista oiretta. Ei oikein itekään tahdo mukana pysyä mitä oireita milloinkin on:D
Nuo nimimerkit aina unohtuu niin nopeeta että ei niitä muista, mutta oikein paljon plussa tuulia meille kaikille edelleen:)
kp 20/26-28
Täällä taas pitkästä aikaa! Joulu ja uusi vuosi meni ja nyt alkaa onneksi kaikki pyhät olla pikku hiljaa takanapäin. Loppiainen enää jäljellä. Silloin tällöin olen käynyt kuulumisia lukemassa, mutta en edelleenkään muista nikkejä.
Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemiä piinailijoille!
ON: Nyt on vihdoin minullakin iloisia plussauutisia. Eli testasin viimein kun aikani keräsin rohkeutta ja plussahan sieltä tuli kuin tulikin. Eli minun kohdalla Terolutit varmaan auttoivat asiaa. Nyt olen enemmän kuin onnellinen, mutta silti vielä varovainen. Kotiloihin uskallan siirtyä vasta kun on viikkoja vähän enemmän.
Onnellinen Bastilli rv 5+4 (jos osasin laskea oikein)
Hei vaan kaikille. Täällä onkin käynyt kiivas keskustelu näin vuoden aluksi. Suuret onnittelut plussailijoille!
Meillä ei ovistikuilla testailla mutta laskujen mukaan seuraavan 10 päivän ajan on oltava täysi yritys päällä, eli joka päivä pyritään yhdessä pöllyttämään lakanoita. Saas nähdä kuin käy.. kuun loppupuolella se selvinnee.
Hurjasti onnea Bastilli, ihana alkavan vuoden uutinen: )Paljon tarrasukkia matkaan mukaan. Olikos teillä kauan yritystä takana? (huono muisti;))
Tsirppana: Mukava kuulla sinustakin: ) Vai meinaat uskoa ovis-tikkujen taikaan.Toivottavasti auttavat sinulla, itsellä ei ainakaan niiden teholla ole raskautta aikaan saatu; )) Taitaa olla käyttäjässä vikaa...Itse ajattelin jättää tältä kierrolta väliin, kummasti ne kyllä kummittelevat tuolla kaapissa.
Luhtavilla kyseli siitä töihin paluusta, minulla taitaa enemmän olla tuota motivaation puutetta.Hoitovapaa päättyy elokuussa kun nuorimmainen täyttää 2v. ja myös silloin loppuu kuntalisä...ja olisi se iso asuntolaina maksettava: ))Eihän sitä tokikaan pelkällä kuntalisällä makseta, mutta apu on suuri.Mahdollinen töihin paluu ajoittuu siis syyskuuhun...eilen puhuttiin kyllä miehen kanssa että Jouluun saakka voisin olla vielä kotona, ellei siis kolmosta kuulu...Mutta onnea siis piinoihin..
On: peittoja tuuletellaan halujen mukaan ja odotellaan ajan kulumista, alkaa nuo 30v. synttäritkin lähestyä loppukuusta...jos vaikka synttärilahjaksi saisi plussan (toivossa on hyvä elää)..
-Happy kp9/25-28 yk4
No niin nytten niitä plussia siis rupesi satelemaan oikein reippaasti. Toivottavasti onni tässä ryhmässä jatkuu.
Jotenka hurjasti onnea Bastilli. =)
Taisit olla jo kolmas(?) plussa uutisia tuova vajaan viikon sisään.
Ja koko 2kk aikana jonka olen jo täällä roikkunut taisi olla yhtä monta plussa uutista kuin nyt yhdessä viikossa.
Kunpa tämä jatkuisi ja meistä pääsisi moni muukin jatkamaan plussa uutisten kertomista tammikuun aikana.
Itsellänikin helmikuun alussa 24v synttärit niin olisihan se mukavaa saada plussa lahjaksi. =)
Happy: Pakkohan niitä tikkuja on nyt kokeilla kun niitä on mutta epäilenpä että ei niistä mitään kummosta apua ole tai mistäs sitä tietää ennen kuin kokeilee. =)
Katsotaan nyt sitten tuleeko niistä hullua hurskaammaksi.
Tsirppana yk3 / kp 5 / 29-31
Paljon ONNEA Bastilli!
+ tuulia muillekin!
Shani@ kp18/27-29 dpo 2-3 yk2
Tää oli nopee, on kauhee kiirus, mut pakko pinoutua välillä =)
Sähän oot jo viikolla 6 :) Totta on et nyt niitä plussia alko satelee! Koitetaanpas mahollisimman moni tulla perässä näin uuden vuoden kunniaks!
Mulla on helmikuussa 30v synttärit ja paras lahja ois tosiaan se plussatesti. Paras 25v lahja oli ku esikoinen synty reilu viikkoa aikasemmin omia synttäreitä! Voi että sitä vaan ajatukset pyörii taas vauvassa ;) Ku sais sen pikkusen ees eka masuun kasvamaan...jotenki aina tässä vaiheessa alkaa se haaveilu ja aina sitä tädin tullessa tipahtaa alas ja menettää hetkeks toivonsa! Ainaki on varmistukset eilen tehty ja ei voi ku toivoa parasta :)
Tarald yk5 kp 16/28
Vihdoin alkoi plussia tippuatähänkin pinoon. Toivottavasti tämä tammikuu on onnekas meille muillekin, kuumeilijoita on kuitenkin jo aika monta.
On ollut mielenkiintoista seurata keskustelua eri raskaustesteistä kun omaa kokemusta ei juuri ole. Minullakin on kaapissa testi odottamassa, kun ehdin sen oari kiertoa sitten hankkia, mutta käyttämättähän se jäi. Ostin apteekista Acon Early Detectionin (kai se noin kirjoitetaan), se on kai aika herkkä testi. Kunpa pääsisi vielä käyttämäänkään. (Joku, ehkä muistaakin, että esikoisen ja kuopuksen testasin samassa paketissa olevilla Clearbluen testeillä, ikäeroa pojilla on 1v9kk.)
Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja piinailijoiden " tuloksia" odotellen
Äiti1972 kp16/~28
oari siis pari
Taraldille terveiset, taas ollaan samaan aikaan koneella. Meilläkin varmisteltiin vielä viime yönä. Nyt ei voi kun odottaa.
Äiti1972
Mullakin syntyi esikoinen kaksi päivää ennen kuin itse täytin 21vuotta. =)
Oli melkoinen synttärilahja, mutta oli todella ikävää olla sairaalassa yksin syntymäpäivänään kun vauvakin oli eri osastolla.
Hormooni mellakassa itkin ja meinasin karata kotiin.
Oli se kyllä aikaa se. Nyt hymyilyttää kun ajattelee mutta sillon ei hymyilyttänyt yhtään.
Meillä onkin 3 syntymäpäivät kolmen viikon sisällä. Pitäisikin päättää että minä viikonloppuna pidetään taas kolmois kekkerit. =)
Ehkä näitä kekkereitä suunnitellessa unohtuisi vauva kuume aavistuksen (turha kuvitella kuitenkaan että niin kävisi). =)
Tsirppana
Onnea, bastilli!!!!!!!! Toivottavasti täältä hyppää lisää kanssamatkustajia junaanne lähiaikoina :) *hiiiooopp, pomppii innokkaasti*
ON: Outoja on nämä tuntemukset... Mä olin tuntevinani nipistelyä ja limaistuutta (yökkäykset sallitaan...) jo tiistai-iltana eli kp 9. Kummissani istuskelin ja ajattelin, että aivan ovistuntemuksilta tuntuvat, mutta voikohan ne jo tässä vaiheessa tuntua? Kalenteria tutkiskellessani laskeskelin, että edellisen kierron oviksesta on noin nelisen viikkoa, joten siihen kuvioon nämä ovisnipistelyiksi passais. Mutta tätihän oli joulukiireineen viikon myöhässä (kun mulla oli se kemiallinen raskaus/keskenmeno viime kierrossa), joten sen mukaan ovis pitäis olla vasta ensi viikon alussa. En ole aiemmilta lapsilta näin suurta vauvaprojektia kehitellyt, joten taidan vähän liian tarkkaan laskeskella ja omia oireita tunnustella. Mutta minkäs sitä luonteelleen mahtaa :) No kaiken varalta peittoja tuli tuuletettua, ettei jää siitä ainakaan kiinni.
Mutta tsemppiä kaikille joko tädin vierailuun, pupuiluun, piinailuun tai plussailuun!
Tirrukka kp 11/n.30 yk 2
Kiitos vaan kaikille onitteluista! Kyllähän tämä nyt hienolta tuntuu. Ei vaan välillä meinaa uskoa todeksi.
Joku kyseli (sori, etten taas muista nikkiä) että kauanko yritettiin. Ei me ehditty kuitenkaan oikeasti kauaa yrittämään, mutta aika tuntuu pitkältä. Elokuusta asti yritettiin, mutta kun ensimmäinen kierto oli 40, seuraava 74, jossa sitten söin Terolutia, että saatiin kierto loppumaan ja vuoto tulemaan, olisiko vuoto tullut vieläkään ilman hormoneja? Sitten toisen Terolut kuurin jälkeen tulin raskaaksi.
ON: Vielä ei ole muita oireita kuin rintojen arkuus ja armoton väsy!!! Enkä kyllä kaipaakaan muita oireita. Esikoisesta oksensin niin tajuttomasti, että sitä ei ole ikävä. En kyllä voinut pahoin toisen raskauden aikana oikeastaan ollenkaan.
Nyt toivon ja odottelen, että saadaan paljon väkeä kotiloihin. Siellä olen käynyt lukemassa juttuja, mutta kaikki on niin pitkällä, että odottelen teitä seuraksi...
Bastilli rv 5+5 (en ole vieläkään tosin niitä varmistanut)
Nostan tämän tässä ylöspäin että huomaisit. Tervetuloa vaan jutustelemaan.
Luhtavilla kiertopäivä 28/30-31 ja yrityskerta 1
En ole ehtinyt koneen ääreen pariin viikkoon kunnolla, en edes tiedä miten teillä on mennyt... =/ Yritän pikaisesti lukea tätä pinoa... Aloitin työt vuoden alusta ja väsyttää niin pirusti iltaisin...
Ainakin Plussa-Onnittelut Pandariinille ja Sparvenille ja Bastillille!!!!
ON: Ei ihmeellistä.. Ovis on varmaan käsillä näinä päivinä. Ellei kierto taas veny pitkäksi. Pupuilu-into on vähän laantunu, vaikka nyt pitäs kovasti heilutella peittoja...
Hauskaa viikonloppua kaikille! Kirjoittelen enemmän kun on aikaa.
mp73 yk3, kp 14/30~
Kiitos vielä onnitteluista mp73.
Luhtavillako kysyi milloin tärppäsi?! Kolmannella kierrolla, aivan niinkuin tokakin. Ja hyvin ehti kuumeilemaan näiden kiertojen aikana. Tällä kolmannella kierrolla vaan päätin, etten laske ovispäiviä, vaan tjot. Ostin jopa kuukupin, että pääsen sitä kokeilemaan, mutta eipä sitten tarvinnut. Oon vaan sellainen, että helposti alkaa stressaamaan, ja stressihän ei tässä vauva-asiassa ainakaan helpota. Toivottavasti päästään syyskuuhun asti ilman kummempia juonenkäänteitä.
Pahempia oireita ei nyt ole, pientä kuvotusta ja heikotusta ajoittain ja vatsaa " viiltelee" silloin tällöin. Ei edes vielä väsytä kovasti, se on ollut aiemmissa raskauksissa se suurin " ongelma" .
Hyvää viikonloppua kaikille ja tasapuolisesti jokaiselle plussa sädetyksiä!
pandariini rv.5+1
Pimeää ja sateista sellaista.
Pikaisesti kirjottelen oman napani kuulumiset, sen verran on inhottava olo ollut. Elikkäs känkkäränkkä väsymys on päällä, tuntuu sille että 99% varmasti täti kurvaa paikalla sillon kun sen pitääkin:(
Aamusta siivosin ihan vaan v*tutuksen voimalla, mistä lie moinen kärttyys minuun tarttunu..
Ei auta kun odottaa, jotenkin vaan tiedän miten minun taas käy..
Onneksi lokakuiset on alotellu jo uusia pinoja(en oo yksin):D Jos ei syyskuulle tuo la sitten halua osuakaan..
Mutta katsellaan ja kuunnellaan..
Paljon tsemiä kaikille, kaikkiin tilanteisiin:)
Kaikille teille vielä hyvät uudet vuodet vielä minunkin puolesta.
Ilmoittaudun tänne 3-kuumeilijoihin.
Ennestään minulla on pojat 5 ja 10 veet ja nyt jännätään tärppääkö kolmas. Tyttö olis toiveissa.
Testin ostin jo valmiiksi kun vielä malttaisin hetken.
Alavatsaa on viiltänyt ja kipristänyt omituisesti monta päivää,
nyt vähän rauhoittunut.
Sparven: ihanaa, onnea!!
Tsirppana: mulla on sama " vika" kun sulla, eli jos ei ole hormonikierukkaa, niin menkat on valehtelematta kuin saavista kaatais. EI muuten mukavaa eikä varsinkaan kätevää, kun saa tunnin välein ravata saniteettitiloissa. Viime tädin aikaan ihmettelin, että onko tähän elimistöön voinut jäädä lainkaan verta ;)
).( TYLSÄÄ, aika menee niiiin hitaasti. Nyt on n. kp 20 menossa. Meillä oli niin pitkä tää kolmosen harkinta-prosessi, että nyt en jaksais enää millään odotella projektin tuloksia... Täytyy psyykata itseään ja kehitellä hyviä syitä, miksi ei haittaa, jos en tule heti raskaaksi ;)
Eppu yk 2 kp 20/??