***3-kuumeilijat***- Viikko 1
Kommentit (64)
ei mitään ylimääräsiä hermoiluja.
Kolmatta kun rupesin odottamaan, en tiedä oliko jotain ennakko aavistusta vai mitä, mut olin jotenkin tosi huolissani kokoajan. Mietin mitä kaikkia voi tulla ja olla. Mut sit kun tuli verta en ollut kovin yllättynyt. ihme juttu. aivan ku olis aavistanu jotain ettei kaikki ole niin kuin pitäisi. Se raskaus meni kesken vk. 7.
Nyt yritämme uudelleen ja toivottavasti tulisin pian raskaaksi ja kaikki menisi hyvin loppuun asti.
Meillä siis eka yrityskierto menossa ja kp on 27/28-32. Jännät paikat alkaa olemaan, vaikka en usko, että ekalla yrityskierrolla tärppäiskään. Esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta, toinen lapsi kolmannesta, joten mahikset on kai ihan hyvät. Nyt vaan tuota ikää alkaa olla enemmän, yritystä ei tosin puutu=).
Mies toivoo, että tämä lapsenteko kestäis kauemminkin, syy siihen on, kun raskausaikana mun halut on ihan nollassa. Saa nyt nähdä..
En kyllä meinaa testata kuin vasta ens viikon loppupuolella. Ai niin, tässä viikko sitten tuli muutama tippa ruskehtavaa vuotoa, mitä ei yleensä mulla tapahdu. Minkäs väristä se kiinnittymisvuoto olikaan?
Mutta nyt saunaan.
Onnea rouva82 plussasta! Mukavaa kuulla et täällä on sellasia joilla onnistaa pian :) Oliko tää teillä eka yrityskierto?
Pahoittelut Luhtavillalle tädin tulosta :( Paljon voimia ja tsemiä uuteen kiertoon! Jos vaikka toinen kierto toden sanois...
Jänniä piinapäiviä ainakin Oikku69, mami0203, Eowyn ja Shani@! Tai ehkä mami0203 on jo testannu plussan myös raskaustestillä?
Ja mukavia oviksen metsästyksiä Tsirppanalle ja kiva kun sait jo viivaa ovistestiin. Mulla ainaki näky pari päivää aikasemmin haaleeta viivaa ja sit yhtenä päivä oli selkeesti tummempi viiva ku kontrolliviiva eli siitä sit ajotettiin niin yrityski et ovis ois n.24 tunnin kuluttuu siitä. Tästä viiva lähti haalenee...ja mä oon tikutellu nyt 4 kiertoo ja tän viidennen jätin tikuttelematta ku alko jo maistuu seki homma puulle...
Oinas72: Pahoittelut keskenmenosta, se on rankka kokemus :( Itellä oli esikoisen ja kuopuksen välissä ja vieläki se on vahvasti mielessä. Voimahaleja uuteen yritykseen!
Shani@ kyseli et millä mielellä odotti vauvaa aiemmissa raskauksissa. Esikoista odotin luottavaisin mielin ja en pelänny mitään. Aattelin et kyl kaikki menee hyvin ku en ollu kuullu ikävistä jutuista. Toinen raskaus päätty ikävästi eli olin np-ultrassa ja siellä todettin et on menny kesken ihan alussa ja jouduin kaavintaan. Sitä oli jo kerenny miettii vaikka mitä tulevaa ku olin viikolla 14 ultraan mennessä. Esikoinen oli sillon just vuoden ja onneks ajatukset oli paljon pikkusessa ja se autto eteenpäin. Kolmannessa raskaudessa olin koko ajan peloissani ja kävin ylimääräsissä ultrissa 2 kertaa ennen np-ultraa ja pari kertaa kontrollissa ku tuntu ettei vauva liikkunu kunnolla. Syykin selvis tähän liikkeiden huonoon tuntemiseen eli vauva oli perätilassa ja tän takia päädyttiin sektioon. Seuraavissa toiveissa olevissa raskauksissa aion käydä kyl ultrassa ennen ku on np-ultra ni ei tarvi uudestaan kokea samaa ikävää...Eli pelko on koko ajan läsnä!
Tarald yk5 kp20/28
Toista odottaessa mullakin pelotti keskenmeno enemmän kuin esikoista odottaessa. Kaverini kun sai keskenmenon juuri silloin kun itse odotin esikoista. Ja anoppi sanoi että keskenmenon riski on suurempi jos heti perään raskautuu. (Tiedä sitten tuosta).
Mutta pelotti kun tulin melkeen heti uudelleen raskaaksi.
Ja kummallakin kerralla olen ollut aivan kamala hormooni hirviö. Siis aivan kamala. Jälkikäteen on voinut naraa, mutta nyt ei naurata kun pelottaa jo valmiiksi miten agressiiviseksi sitä taas tulee kun joskus raskautuu. =)
Ja kiitos ovis vinkistä Mami. Onko muilla samallalailla?
Tsirppana