Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat***- Viikko 1

01.01.2007 |

Uusi vuosi ja uusi viikko!!

Plussatuulia kaikille!

AIHA

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tarkoittavatko menkkamaiset kivut aina sitä, että täti on tulossa vai voiko samanlaisia olla jos on raskaana. Siksi kyselen, että en haluais turhaan pitää toiveita yllä! Onko siis niitä jotka ovat luulleet kivuista menkkojen alkavan, mutta ovat kuitenkin olleet raskaana?

Kuten voitte kysymyksestä päätellä on menossa viimeiset piinaavat päivät...

Luhtavilla kp 29/30-31 yk 1

Vierailija
42/64 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Luhtavilla.

Mulla oli esikoista odottaessa ihan samanlaisia kipuja kun menkkojen alkamista edeltävinä päivinä.

Siksi älysin testata vasta kp38 kun luulin niiden alkavan.

Tyttöä odottaessa en muista niitä kipuja koska arvasin raskauden muutamaa päivää ennen kuukautisten alkamis päivää närästyksestä ja sairaasta väsymyksestä. Joten en siksi varmaan kiinnittänyt huomiota mihinkään kipuihin.

Tsirppana yk3 / kp 7/ 29-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhtavilla: Minä en muista kyllä hyvin alkuraskaus aikojani, mutta näin kun muistelen, en huomannu mitään oireita ennen rv 7 kun pahoinvointi alkoi. En sillon kyllä osannut itseäni millään lailla seurata ja kontrolloida niinkuin nyt, oireita/kipuja on voinu olla mutta todella lieviä.

Nyt kun kolmattaa ollaan yritelty, oon seurannu itteeni ihan liikaakin, ja joka kerta kun olen sen mekkakivun alkanu tuntea on myös täti kurvannu paikalle.

Samaa pelkään nytkin, mutta toivon että tällä kertaa vaistosi valehtelisi ja alkavat menkkakivut olisi jotain muuta...(en kyllä usko).

Plussatuulia sinulle luhtavilla:)

Vierailija
44/64 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa! olen 27 v äiti. 2 lasta tyttö 3 v ja poika 1 v. toiveissa kovasti 3 lapsukainen.

Vierailija
45/64 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet 3-kuumeilijat! Uusia tuleeki sitä mukaan kun " meitä vanhoja" pääsee kotiloihin. Koskakohan se oma vuoro tulee, alkaa tässä jo mietityttämään jospa pian onni potkasis tätä kuumeilijaa? Tääl on varmaan paljon taustailijoitaki mut tuntuu et tietyt tyypit täällä pysyy ja jotkut uudet ehtii käydä vaan moikkaamassa. On tää aika piinaa tää kuumeilu ;)

Luhtavilla kyseli et voiko olla menkkakipuja vaikka oiski raskaana. Muistaakseni mulla oli (ehkä kaikissa kolmessa raskaudessa) nippailua ainaki ja sellanen holahtava tunneki et menkat alkaa vaan eipä sit alkanukaan ja onnellisesti olin raskaana! Eli toivoa on Luhtavilla :)

Ite tässä vaan odottelen sitä piinaviikkoa...Mitenkäs Äiti1972 piinailun odotus sujuu? Onko sullaki koko ajan ajatukset mahdollisessa tulevassa vauvassa vaikka kuin yrittäis muuta aatella?

Jaksamista kaikille, olkoon kierron vaihe mikä tahansa!

Tarald yk5 kp18/28

Vierailija
46/64 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet kuumeilijat taas joukkoon!

Luhtavilla, toivottavasti tuntemukset liittyvät raskauteen, eikä tädin tuloon.

mp73: innostusta peittojen heilutteluun.

Tarald: Ajatukset ei välttämättä ole mitenkään koko aikaa vauvassa. Olo on vähän hassu, kun ei heti tärpännyt niin olen nyt varautunut siihen, että tässä kestääkin pidempään. Varmaan loppua kohti piina pahenee, mutta juuri nyt on aika seesteistä.

Toisaalta me ollaan ajateltu järjestellä huoneita vähän uusiksi ja koko ajan tulee mietittyä pinnasängyn ja hoitopöydän paikkaa, kun ne ei kuitenkaan voi olla siellä missä aiemmin.

Sitäpaitsi mä olen huomannut, että tahtoisin aivan valtavasti saada pienen tytön tähän poikien jatkoksi. Tyttöajatus on niin vahva, ettei sitä tohdi, edes ääneen sanoa. Asiaanhan ei voi vaikuttaa. Aivan varmasti poikakin olisi yhtä rakas ja kaikki vaatteetkin (ja lelut) olisi tietysti valmiina. Näin täällä tänään. Tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, mutta varhaistahan vielä olisikin. Jännitetään yhdessä!!!

Mitenkäs Äiti1972 piinailun odotus sujuu? Onko sullaki koko ajan ajatukset mahdollisessa tulevassa vauvassa vaikka kuin yrittäis muuta aatella?

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Äiti1972 yk2 18/~28 (Lunttasin päivät Taraldilta =))

Vierailija
47/64 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään aamulla raskaustestin,ja kaksihan viivaa siihen pompsahti..

Meillä oli vasta eka yrityskierto menossa.. On tää niin uskomattoman ihanaa!! Ei meinaa taas uskoa todeksi!!!!!

Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja muillekin oikein paljon plussatuulia!

rouva82+ rv4+2

Vierailija
48/64 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaahan käydä päivittämässä lasketut ajat sitten esittäytyy listalle!!

AIHA

Vierailija
49/64 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä poksahteli tämän kierron vauvahaaveet eli täti tulla tupsutteli tänne. No ei muuta kuin uutta yritystä, olihan tämä vasta eka yrityskierto ja edellisistäkin lapsista se on ollut neljännellä kierrolla, kun on tärpännyt (ja sekin oli musta tosi kohtuullinen aika).

Mami0203: Sinä se taidatkin olla seuraava jännitettävä, toivottavasti sullekin on toi neljäskierto olis se joka tois vauvan. Puhaltelen täältä VALTAVASTI plussatuulia!

Rouva82: ISOOOT ONNITTELUT! Tiesitkös sinä olevasi raskana jo ennen kuin testasit?

Ser80 ja Oikku69: Tervetuloa jutusteluihin, sekä tähän ihanaan, jännittävään ja piinaavaan odotuksen odotuksen maailmaan. Tervetuloa myös muille uusille, jos en huomannut kaikkia!

Luhtavilla yk2 kiertopäivä 1/n. 30

Vierailija
50/64 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi piinaavaa,

oireet toisaalta kun menkat alkais

mut toisaalta kun olis raskaana.

Väsyttää niin sairaasti, vatsaa kipristelee ja välillä tulee limaa.

Lopetin pillerit lokakuus ja pari väliä jaksettiin odotella nyt täys tohina päällä.

Nyt kp 27/32-? yk1

Edellisillä kerroilla olen tullut yk1 raskaaksi.

Mut nyt tämä? ikä ehkä painaa.

En tiedä jännittäääää ja samal kyl pelottaa.

Vierailija
51/64 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva82: Onnea plussasta!!!

Luhtavilla: Pahoittelut tädin saapumisesta. =(

On se vaan mukavaa kun plussia on alkanut satelemaan. Olikohan jo neljäs viikon sisällä. Hyvältä näyttää. =)

Meillä vaan odotellaan että tulisi ovis aika. Aloitin jo tänään ovistikkujen kanssa värkkäämisen kun en ole ihan varma koska olisi järkevintä. No jospas tässä kierrossa osaisi hyödyntää juuri sen oikean päivän vaikka eihän se siltikään takaa onnistumista.

Jaksamista piinailijoille ja muhimis intoa ovislaisille. =)

Tsirppana yk3 / kp8/ 29-31

Vierailija
52/64 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Luhtavilla: Minusta vähän tuntuu sille ettei minussa ole mitään jännittämistä:/ On niin selkeet tätin tulon merkit että ryminällä tullaan ja kovaa alas asfaltiin:( Taidetaan yhdessä jatkaa seuraavalle yrityskierrolle, sille on tosiaan alkanu tuntua. Mutta oon yrittäny ajatella positiivisesti ja herätellä vielä haaveitani, koska mikään ei ole niin kauan varmaa kun täti oikeesti kurvaa paikalla.. Ei vaan nuo positiiviset ajatukset oikein lähde tulemaan..

Valtavasti onnea plussasta ROUVA=)

kp 23/26-28

Vierailija
53/64 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vaan kovasti kaikille onnitteluista!=)

Joku taisi kysyä(en valitettavasti nyt juuri muista nimimerkkiä) et tiesinkö ennen testausta olevani raskaana ja vastaus on kyllä. Tässäkin, kuin molemmissa edellisissäkin raskauksissa on ollut erilaista alaselkäkipua kuin ennen menkkojen tuloa. Ja rintoja aristi, kuten tekee vieläkin, ja ennen menkkoja ei oo ikinä aristanu.

Mut nyt tää rouva menee nukkumaan!

Rouva82

Vierailija
54/64 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla lueskelin täältä taas tuosta että ovistestillä voi saada plussan kun on raskaana.. No koska en mistään löytänyt tilaamiani raskaustestejä päätin ihan huvikseni tehdä ovistestin. Tähän mennessä olen testeillä saanu negatiivinen=yksi viiva, positiivinen=kaksi viivaa. Pientä viivan heikkenemistä on voinut seuraavan päivän testissä olla, mutta sitten muuttunut heti viralliseksi negaksi.

Nyt se kysymys kuuluukin, miten tulkitsen näillä kierron päivillä tehdyn ovistestin jossa on kaksi viivaa, mutta se testi viiva ehkä hitusen haaleampi kuin kontrolliviiva.. Onko sekin nyt normaali nega, myöhästynyt ovis(että vasta tulossa/juuri mennyt) vai mitä kummaa tämä oikein on? Ei kai mun kierto oo voinu mennä ihan sekasin??

Tällaisen saman vastausken siihen tikkuun sain eilen illalla ja tänä aamuna.. En oo noita ovistesti asiantuntijoita joten kysyn teiltä viisaammilta nyt neuvoa:)

kp 24/26-28

Vierailija
55/64 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Rouva82 nopeasta onnistumisesta.

Luhtavilla: harmi, että täti saapui. Muistan itsekin tunteen, että jos vaikka heti onnistuisi. Onnea nyt uuteen kiertoon ja uuteen vuoteen.

Mami0203: ovistesteistä en mitään tiedä, toivottavasti hyvä merkki.

Kohta itsekin piinaileva

Äiti1972 yk2 kp20/~28

Vierailija
56/64 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan paljon saatu porukkaa nyt tuonne odotuspuolelle. Toivottavasti kaikki tullaan nopsaan perässä :) Onnea siis vielä kaikille ja tarrasukkia vauvoille!

Kuka kyselikään siitä ovistesteistä?! (Sorry, mä olen toosi huono muistamaan kenenkään nikkejä). Mun mielestä tuo kuulostaa raskaudelta. Ainakin mitä olen lukenut noita ovistesteillä plussanneita niin tuolla tavalla se raskauden näyttää. Onnea vielä raskaustestin tekoon! bd Pidän peukkuja!

).( Mulla jotkut kuumat aallot menossa! Koko ajan kamalan kuuma! Eilen oli maha todella kipeä, mistäköhän johtuu?! Jos se ovis oli viime viikonloppuna niin nyt olisi kyllä tosiaan se kiinnitymisajankohta. Onko kenelläkään kokemusta kiinnitymistuntemuksista? Jos on niin kerrotko miltä tuntui?

Ja nyt takaisin siivoamaan.

Eowyn kp23/n.30

Vierailija
57/64 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Mä oon nyt sitten koklaamassa tuota tikkuttelua ja tänään siihen tuli viiva. Ei lähellekkään yhtä tumma kuin se toinen, mutta erottuva viiva kumminkin.

Montako päivää voi kestää noita " haamu" viivoja ennen kun se rupee tummenemaan ja tummuuko yhdessä yössä vai useammassa?

Ja jostain luin et olis fiksua iltasellakin testata. Onko siinä tolkkua?

Paljon kysymyksiä. =)

Itseasiassa aika kivaa nyt kun on noi tikut. Mä oon paljon rennompi kun ei tartte koko ajan tutkiskella itseään ja mahdollisia ovis oireita.

Eikä tartte peittojen välissä itseään uuvuttaa joka päivä. =)

No toivotaan että se tumma viiva tulee ja et päästäs oikeeseen aikaan hommiin.

Tsirppana yk3 / kp9 / 29-31

Vierailija
58/64 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasin takaisin sivuille kun plussa muuttui km viikolla 7. marraskuun lopulla. Nyt on eka yrityskerta km jälkeen. Yritys on aloitettu 05/06. Fiilikset on sekavat. Mutta yritystä kovasti.

Onnea oikein paljon kaikille plussanneille! Hieno alku vuodelle.

Ennestään lapset 00 ja 02.

Vierailija
59/64 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eowyn: Kiitos toivon pilkahduksesta, tätä ennen mulla oli toivo jo täysin kadonnut mutta tuosta testistä sain ihan vähän toivoa:)

72oinas: Pahoittelut km:si takia:( Paljon onnea uuteen kiertoon!

Tsirppana: Mulla ovistikun viiva on vahvistunut jo seuraavana päivänä, siitä seuraavana jälleen näyttää negaa. Mulle on harvinaisia nämä " haamu" jutut:D

Vierailija
60/64 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heimoit tänne kanssa välillä, tää loppu on napattu tuolta syyskuunsisseistä, sielläkin pyörin pinoutumassa aika ajoin. Mulla on kp... öööö 22 siis tänään ja en osaa sanoa taas oireista mitään. Tai kun tossa olikse nyt torstaina sattui aivan kamalasti vatsaan, ihan kuin ois toinen ovis ollut tulossa tai menossa. Tikutin ihan vaan silkasta mielenkiinnosta, mutta eipä ollut kuin kontrolliviiva. Siis ovistikussa. Eli jos nyt olis ollut kiinnittyminen... mutta eipä ole vuotoo, eipä ole juuri mitään enää sen jälkeen oireina... Pää vaan särkee. Oon miettinyt myös tota rintojen kipeytymistä, kun ei ne nämä mun tissit vaan kipeenä ole mitenkään. Aiemmissa raskauksissa se on ollut yksi varmimmista merkeistä. Mutta katsotaans nyt rauhassa.

Oisin kysynyt ihan yleisesti kaikilta, et millasilla ajatuksilla odotitte pikkukakkostanne? Mä meinaan mietin, että tuoko sitten kolmosen odotus uusia pelkoja kehiin. Esikoisesta olin jotenkin hassun luottavainen siihen, että kaikki on kunnossa. Pikkukakkosta taas kun odotin, olin aivan hysteerinen joka asian suhteen ja pelkäsin kokoajan että tulee km, tai sitten loppuaikan laskin liikkeitä... heh. Mielenterveyshän rakaanaolemisessa ainakin mulla kärsii, mutta kyllä sitä hulluuteen haluaa hypätä vaan uudelleen mukaan!!

TSEMPPIÄ yhteisesti kaikille!!! +++++++++

Shani@ kp22/27-29 dpo 7-8 ja yk 2