"Valitettavasti toimituksessa on koira-allergikkoja"
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä rakkeja ei tuoda töihin ellei olla töissä pieneläinklinikalla.
Eikä sitten tuoda niitä lapsiakaan töihin ellei olla töissä päiväkodissa tai koulussa. Mieluummin koirat töissä kuin joka paikassa kiljuvat ja sotkevat penskat. Mulle penskojen huuto aiheuttaa migreenin, olen siis niille "allerginen", miksei tätä oteta huomioon vaan ne tuodaan silti toimistolle?
"Sinun mielipiteesi ei silti poista sitä tosi asiaa, että niitä kerrostaloissa pidetään "
Ei niin, eläinrääkkäys on valitettavan yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sitten tuoda niitä lapsiakaan töihin ellei olla töissä päiväkodissa tai koulussa. Mieluummin koirat töissä kuin joka paikassa kiljuvat ja sotkevat penskat. Mulle penskojen huuto aiheuttaa migreenin, olen siis niille "allerginen", miksei tätä oteta huomioon vaan ne tuodaan silti toimistolle?
Missä työpaikassa lasten päivähoito on ratkaistu niin, että lapset saa ottaa mukaan töihin työpäivien ajaksi? En ole kuullutkaan tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pahoitella. Kyse on asiaohjelmasta eikä mistään eläintarhan leikkihetkestä.
Ymmärtääkseni valtaosa katsojista piti koiran/koirien tuomista ohjelmaan hyvänä ideana.
Valtaosa katsojista on idi oo tteja jotka eivät ymmärrä että koirat työpaikalla tarkoittavat ongelmia siellä oleville allergikoille. Mutta eihän se tule mieleen kun ryystää aamusumppia ja höhöttelee Poudalle.
En tiedä millaiset työtilat siellä on, mutta harvoin ihmisillä on niin pahaa koira-allergiaa, että ne aiheuttaisivat ongelmaa, jos nyt ei samassa pikkuhuoneessa joudu keskenään olemaan. Aika usein se on enemmän psykologista, että aletaan jännittämään miten kohta saadaan oireita. Tietysti jos Poudan koirat on olleet siellä vapaana ja juosseet al
Maikkarin uusissa työtiloissa on iso avokonttori, jossa koirat pystyvät juoksentelemaan ympäriinsä Poudan työpäivien ajan.
Vierailija kirjoitti:
"Sinun mielipiteesi ei silti poista sitä tosi asiaa, että niitä kerrostaloissa pidetään "
Ei se kerrostalo ole ihmisellekään sopiva asumismuoto. Ainakaan äänieristykseltään olemattomat kopperot, joita suurin osa asunnoista on, mutta niin vaan niihin on pakko ihmisten muuttaa.
Ei onnistu jos koirat juoksee koko päivän jossain avokonttorissa. Pölyt leviää. Ei auta edes väliseinät eikä sellaisia ole kiva pystyttää uusiin tiloihin.
Vierailija kirjoitti:
Sait viimeisen sanan, mutta se ei siltikään muuta tosiasioita muuksi
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin uusissa työtiloissa on iso avokonttori, jossa koirat pystyvät juoksentelemaan ympäriinsä Poudan työpäivien ajan.
No sitten vika on Pekan tavassa pitää koiria allergikkojen lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Maikkari halusi koirista eroon, mutta nyt se pisti syyn koira-allergisten niskaan. Pienillä työtilajärjestelyillä tuokin olisi voitu välttää, mutta ei.
Lemmikkien kuuluu olla kotona, ei työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä työpaikassa lasten päivähoito on ratkaistu niin, että lapset saa ottaa mukaan töihin työpäivien ajaksi? En ole kuullutkaan tuollaisesta.
Meillä on ainakin työpaikalla se typerä "lapset mukaan töihin" -päivä, ja lisäksi ihmiset tuo esim. kesäisin lapsia töihin. Äitiyslomalla olevat muijat tuo lapsensa näytille töihin ja päättävät sitten samantien jäädä toimistolle tarkastamaan sähköpostin ja osallistumaan kokouksiin vauvan rääkyessä rinnalla. Miksi?? Antakaa ihmisille työrauha. Yhdestäkään koirasta ei ole ollut toimistolla niin suurta haittaa kuin lapsista.
Otan koirani työpaikalle joka päivä. Varmuuden vuoksi kirjautin tämän asian yrityksen tilavuokrasopimukseen. Nää koira-allergiaa tai muuta mt-oireilua potevat voi puolestani asioida kilpilijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdän kauan on. Aikamoisia ilonpilaajia.
No niitähän riittää.
Tätini väitti myös vuosikausia olevansa allerginen koirille, otti silti itselleen sitten koiran. Kas, kun oli allergia yhtäkkiä kadonnut.
Mulla on kanssa tuttu, jolla allergiat tulee ja menee. On ollut kissaa lapsesta asti ja kun kisu kuoli, niin uudet tilalle löytöeläintalosta. Paitsi että raskaus toikin yllättävän kissa-allergian, jolloin kisut pitikin katsos palauttaa. Ja hetken päästä haettiin uudet lemmikit. On useampaan kertaan piipahtanut kissaa ja koiraa ja sitten tullut taas yllätysallergia, joka yhtä yllättäin poistuu puolessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin työpaikalla se typerä "lapset mukaan töihin" -päivä, ja lisäksi ihmiset tuo esim. kesäisin lapsia töihin. Äitiyslomalla olevat muijat tuo lapsensa näytille töihin ja päättäv
Jää etätöihin noina päivinä, kun työpaikalle saa tuoda lapsia. Minä luulin, että ne lapset on siellä ihan kaikki päivät kuten Pekka Poudan koirat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin työpaikalla se typerä "lapset mukaan töihin" -päivä, ja lisäksi ihmiset tuo esim. kesäisin lapsia töihin. Äitiyslomalla olevat muijat tuo lapsensa näytille töihin ja päättäv
Ennen aikaan kun oli omat työhuoneet ja lapsilta vaadittiin vielä käytöstapoja, lapsen tuominen toimistolle ei ollut mikään maailmanloppu. Itsenikin on otettu väillä töihin mukaan jos on ollut pakko ja siellä piti sitten istua hiljaa piirtämässä. Ei höselletty, eikä pärpätetty. Eihän se kauhean hauskaa ollut, mutta ennen lapsia vaadittiin sietämään sitä tylsyyttäkin.
Avokonttorissa juoksentelevat ja huutavat rajattomat lapsukaiset eivät kyllä kuulu työpaikalle. Jos osaa käyttäytyä, niin voi siellä avokonttorissakin tietysti olla, kunhan on hiljaa paikoillaan, eikä häiritse muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin työpaikalla se typerä "lapset mukaan töihin" -päivä, ja lisäksi ihmiset tuo esim. kesäisin lapsia töihin. Äitiyslomalla olevat
Kesäisin ovatkin, niin miksi minun pitäisi olla etänä joka päivä? En edes voi tehdä kaikkia töitäni etänä. Miksi lapset saavat tulla töihin joka päivä, mutta koirat eivät?
Minä en rehellisesti tykännyt, että Pekan koirat pyörivät jaloissa, koska pian sinne toivat muutkin työntekijät eläimiään. Osa niistä oli niin surkeasti koulutettu ja niin levottomia, että töitten teosta ei tullut mitään. - entinen maikkarilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin työpaikalla se typerä "lapset mukaan töihin" -päivä, ja lisäksi ihmiset tuo esim. kesäisin lapsia töihin. Äitiyslomalla olevat
Minä näin muutama vuosi sitten baletissa sellaiset nykyajan harvinaisuudet, kuin hyvin kasvatetut lapset!
Myönnän, että olin ennakkoluuloinen ja harmitti kun tulivat istumaan läheisyyteen, mutta nehän käyttäytyivät paremmin kuin monet aikuiset! Lapset, joista nuorempi ei ainakaan ollut vielä kouluikäinen, vanhemmasta en ole varma, istuivat hiljaa ja katsoivat esitystä tarkkaavaisesti ja kiinnostuneina. Esityksen loputtuakaan ei alettu käydä levottomiksi. Mietin pitäiskiö heidän kanssaan liikkeellä ollutta äitiä kehua tuosta nykyaikana niin harvinaisesta saavutuksesta, mutten uskaltanut. En oikein vieläkään tiedä olisiko pitänyt, vaikka kait tuo tietää itsekin että lasten kasvatus on keskivertoa onnistuneempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse pahoitella. Kyse on asiaohjelmasta eikä mistään eläintarhan leikkihetkestä.
Ymmärtääkseni valtaosa katsojista piti koiran/koirien tuomista ohjelmaan hyvänä ideana.
Valtaosa katsojista on idi oo tteja jotka eivät ymmärrä että koirat työpaikalla tarkoittavat ongelmia siellä oleville allergikoille. Mutta eihän se tule mieleen kun ryystää aamusumppia ja höhöttelee Poudalle.
En tiedä millaiset työtilat siellä on, mutta harvoin ihmisillä on niin pahaa koira-allergiaa, että ne aiheuttaisivat ongelmaa, jos nyt ei samassa pikkuhuoneessa joudu keskenään olemaan. Aika usein se on enemmän psykologista, että aletaan jännittämään miten kohta saadaan oireita. Tietysti jos Poudan koirat on olleet siellä vapaana ja juosseet al
Siis Pekka ei ollut ainoa joka toi eläimiään töihin ja ne elukat eivät pysyneet yhdessä paikassa. Oli ihanaa kävellä kamera kädessä ja melkein kompastua sähläävään koiraan. Siellä ne meni ympäri toimitusta hirveällä kohlotuksella. Uudesta linjauksesta tulee mieleen, että siellä on varmaan viimeisimpinä yt:nä vaihdettu ihmistä joka päättää näistä ja joku kyllästynyt päässyt vihdoin ilmaisemaan ettei ole ok se eläintarhan pitäminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en rehellisesti tykännyt, että Pekan koirat pyörivät jaloissa, koska pian sinne toivat muutkin työntekijät eläimiään. Osa niistä oli niin surkeasti koulutettu ja niin levottomia, että töitten teosta ei tullut mitään. - entinen maikkarilainen
Jännä että tuota ei maikkari voinut kertoa että ilmeisesti tehtiin laajempi periaatepäätös, vaan piti esittää asia niin että kyse on ainoastaan Pekan koirista ja sen yhden allergisen takia niitä ei enää näy. Vaikka kyse olisi ollut laumasta koiria, jotka ovat häirinneet myös niitä jotka ei edes allergioista kärsi.
En tiedä millaiset työtilat siellä on, mutta harvoin ihmisillä on niin pahaa koira-allergiaa, että ne aiheuttaisivat ongelmaa, jos nyt ei samassa pikkuhuoneessa joudu keskenään olemaan. Aika usein se on enemmän psykologista, että aletaan jännittämään miten kohta saadaan oireita. Tietysti jos Poudan koirat on olleet siellä vapaana ja juosseet allergikkojen luo oleilemaan, rapsuttelemaan hilsettä ilmaan, kiehnäämään itseään heitä vasten, saati nuolemaan, on asia eri. Moni kun on allerginen sille koiran kuolalle. Silloinkin olisi ratkaisu löytynyt koirien käsittelystä ja kouluttamisessa. Myös huonekaluille pitäisi olla kielto hypellä, koska siitä se hilse voi tarttua allergikkoon.