Työhöntulotarkastus ja paino/mitat
Kommentit (12)
Oletko nuohoaja ja selviäisi ettet mahdu piippuun, vai mikä ongelma?
On kyllä uskomatonta aikuisen ihmisen kiusaamista. Niiin vyötärönympärys vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan kieltäytyisi tuosta? Vai oletko läski rumilus joka luulee että muut eivät huomaa sinun olevan liikkuva lihapulla?
Ei, vaan olen finninaaamainen luuseriteini.
Koskaan ei kannata palkata läskiä töihin.
Miksi ihmeessä tuosta pitäisi kieltäytyä?? Tosiasioita sinusta ihmisenä. Terveydelliset tosiasiat vaikuttavat työhön ja siinä jaksamiseen.
Jos ylipaino on asia mikä hävettää, niin kyllä ne ovat sen jo huomanneet. Mitat eivät muuten mene tietenkään työnantajan tietoon🙄
Eikä ne niitä sun mittoja tänne kuvan ja nimen kera ilmoita.
Onpas taas asiallisia vastauksia. On syömishäiriötaustaa ja paino on ollut aina erityisen arka aihe. En haluaisi väkisin punnittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas asiallisia vastauksia. On syömishäiriötaustaa ja paino on ollut aina erityisen arka aihe. En haluaisi väkisin punnittavaksi.
Ei minua ainakaan punnittu, kysyttiin vaan pituus ja paino.
Mietipä vähän pidemmälle mihin tilanteeseen jouduttais siinä tapauksessa koko yhteiskunnassa jos ei yhtään läskiä palkattaisi yhteiskunnassa. Jos surkastuneet aivosi siihen kykenevät.
Ei mua ainakaan punnittu vaan ihan vain kysyttiin mitat. Tosin olenkin normipainoinen ja kerroin ihan todelliset lukemat, enkä väittänyt 20kg alakanttiin. Kyllähän sen totuuden nyt hoitaja näkee päällepäin ihan silmillään. Jos paino ahdistaa noin paljon niin kannattaa hankkia apua, ota puheeksi vaikka siellä työterveydessä.
Olenkin kuullut että kaikki eivät kysy mutta mietin jos kysytään onko oikeus kieltäytyä..
Ei oo koskaan otettu pituutta tai painoa.
Miksi kukaan kieltäytyisi tuosta? Vai oletko läski rumilus joka luulee että muut eivät huomaa sinun olevan liikkuva lihapulla?