Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain taas työhaastattelupyynnön Teamsissa.

Vierailija
06.11.2023 |

Teki mieli sanoa, että antaa olka ja jätetään välistä.

Tämä tulee taas olemaan itselleni täydellistä ajanhukkaa. En ole koskaan ennenkään saanut työpaikkaa sähköisesti. Varmaan joku tubettaja voi onnistua.

Mietin, että mun pitää katsoa kameraan. Yritän tuijottaa siihen ja olla katsomatta haastattelijan kasvoja. Tuosta tulee epävarma olo ja siksi karsiudun jokaisesta Teams-kierroksesta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikka hakee itse, se vaikuttaa luotettavalta.

Vierailija
22/24 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jännittänyt tota samaa ja olin niin hermona, että hyvä etten pyörtynyt. Minulla kävi maailman paras tuuri, koska se haastattelija keski-ikäinen mies osasi hommansa ja en ole ikinä ollut niin hyvällä haastattelijalla. Hän sai tuntemaan minut arvokkaaksi ja aloin enemmän avautumaan asioista jne. Kaiken päälle sain paikan, vaikka en osannu eedes kaikkia asioita. Hän sanoi minulle, että ei se ole ongelma osaatko kaikkea heti, koska täällä opetetaan se työ eikä kukaan osaa kaikkea heti. Häntä ei kiinnosta se, että minkälainen se paperin on vaan se minkälainen asenne on. Hän sanoi, että kun tietää ne heikkoudet valmiiksi, niin niihin on parempi painottaa se opetus paikan päällä. JA sitten menin sinne, niin se joka neuvoi sen työn ja opetti, niin hänkin oli aivan uskomattoman upea ihminen. Tuli heti fiilis, että kuulun porukkaan,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haastattelijatkin katsoo paljon papereitaan. Ei ne varmaan huomaa, mihin sinä katsot, jos nyt suurin piirtein eteesi päin katsot. 

Vierailija
24/24 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikamera on TV- kameraa vastaava. Kaikki pienet ilmeet ja eleet korostuu. Jos nuo tiedostaa ja niitä rupeaa pelkäämään, tulee karsiutumaan jokaisella nettihaastattelukierroksella.