Tilasin n. 165€:n edestä merinokerrastoja
Tilasin kahdet housut ja yhden paidan. Entuudestaan mulla on yksi paita joten nuo toiset housut tulee sen pariksi. Hyviä vaatteita ulkoiluvaatteiden alle talvella kun hiihtää, vaeltaa yms. Oli North Outdoorilla alennus kun liittyi sivustolle ja totta kai heti liityin tuon vuoksi.
Onko muita jotka käyttää merinokerrastoja? Mitä pidätte niistä?
Ulkoilija
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan aina kaikki villavaatteet alesta.
Ja minä ostan ne suoraan ulkomailta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jatkuvasti silkkivillat käytössä. Myös lapsilla. Ostan Tamsilkiä ja Ruskovillaa, en kanna rahojani ulkomaille tässä taloustilanteessa. Tilaan nettikaupasta ja tamperelaisena hyödynnän myös Tamsilkin alepäiviä. Ei ole kallis hinta kun joka päivä ja joka säällä on mukava olo. Varsinkin nuorempana palelin aina, edelleen tunnen kylmää herkästi. Pidän erityisesti lyhythihaisista ja hihattomista paidoista ja housuissa on sekä lyhyttä että pitkää lahjetta.
"En kanna rahojani ulkomaille tässä taloustilanteessa". Ja PAS K AT!! Sinä myyt niitä itse. :D
Tässä taloustilanteessa nimen omaan säästetään ja tilataan ulkomailta jos vaan saa halvemmalla. Jokainen huolehtii nyt itsestään. Suomalaiset halusivat leikata tukia ja työntekijöiden oikeuksia, niin nyt ei enää suomalainen yrittäjä saa meiltä penniäkään jos vaan voi tehdä itse tai ostaa
Älä keuhkoa. Kalsaritkin kiinnostavat enemmän kuin tuo saarnasi.
-ohis.
Ruskovillat kestäneet erinomaisesti. North outdoorilla laatu vaihtelee, yhdet housut olivat viikon käytön jälkeen jo ihan kamalassa kunnossa. Olin ostanut ne edellisen kevään alesta jemmaan niin en voinut edes reklamoida. Osa tuotteista onneksi pysynyt hyvinä.
Olen myös ostanut muutaman merinokerraston. Pari kerrastoa on ulkoiluun, pari esim työmatkoille. Kun alle laittaa esim teknisen paidan tai ohuen bambu-silkkipaidan niin villa ei kutita.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan aina kaikki villavaatteet alesta.
Kiitti muistutuksesta. Pitääkin keväällä seurata aleja ja poistoja.
Mulla on merinokerrasto ja en nyt ole ihan vakuuttunut sen hyvyydestä. En tiedä onko se laadukas, kun sain lahjaksi. Kauhean paksua neulosta kerrasto ei ole. Olen pessyt sen pari kertaa ja paidalle ei ole tapahtunut mitään, mutta housujen lahkeensuut lörpsähtivät ja nyt ne sitten ovat sukkien sisällä sellaiset muhkurat, kun alunperin ne olivat sellaiset, että kapenivat kohti nilkkaa. Enkä osaa sanoa, että onko kerrasto sen lämpimämpi kuin jotkut ihan perus thermolegginsit. Ja koska ne housut on jotkut korkeavyötäröiset ulkoiluhousujen alle tarkoitetut, niin ei farkkujen tms. muiden normihousujen alle niitä edes saa puettua. Kari Traa-merkkiä taitavat olla, eli eivät mitään kotimaisia.
"En kanna rahojani ulkomaille tässä taloustilanteessa". Ja PAS K AT!! Sinä myyt niitä itse. :D
Tässä taloustilanteessa nimen omaan säästetään ja tilataan ulkomailta jos vaan saa halvemmalla. Jokainen huolehtii nyt itsestään. Suomalaiset halusivat leikata tukia ja työntekijöiden oikeuksia, niin nyt ei enää suomalainen yrittäjä saa meiltä penniäkään jos vaan voi tehdä itse tai ostaa ulkomailta. Kohta oot sinäkin työtön. ;Dd