Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs ihmettä teette täällä uudenvuoden aaton iltana?

Vierailija
31.12.2006 |

Eikös kaikkien pitäisi olla jo etkoilla tai vähintään keittämässä nakkeja perheelle. ;O

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaverin luona juhlimassa, minä paukkuaran koiran kanssa kotona. Musiikit soi ja koira jaloksissa.

Vierailija
22/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 31, joulun ja uuden vuoden vietän vanhempieni luona. Esikoinen 6kk, mies kännissä, äiti kännissä, oma isä kännissä, selvin päin katselen noiden tenuttamista. Telkusta tulee sontaa, eikä enää innosta syödäkään mitään (joulun mässäily riittää jo). Nakkeja en voi sietää sitten millään...

Kaikilla kavereilla joko pieniä lapsia tai ovat itse vielä niin teinejä, etten tunnu kuuluvani kumpaankaan joukkoon.

Life sucks ;-)! Ikävä tunnustaa, mutta olen täysi luuseri--- tästä on hyvä aloittaa vuosi 2007!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söimme juuri ja otin viskipaukun. Poika istuu sylissä ja touhuaa omilla leluillaan. Ja minä nautin elämästä.

Vierailija
24/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on kotona, niin konekkin voi olla päällä ja sivusilmällä sitten seurata tätä palstaa!

Vierailija
25/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli, mies ja poika seurana. Juuri syötiin, kohta lapsi nukkumaan ja isommat miehet menee saunaan.

Vierailija
26/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on juonut aina. Tinttaa autotallissa ja tulee sisälle vain syömään/saunaan/nukkumaan. Joskus teiniaikoina se oli erilaista, jolloin niskaamme syydettiin kaikkea paskaa. Äitini on juonut vasta vajaan kymmenen vuotta, oltuaan reilut 40 vuotta absolutisti. Joka hetki juominen pahenee, mutta jotenkin sitä haluaisi uskoa, että ehkä tällä kertaa olisikin selvinpäin... huolimatta ensimmäisestä lapsenlapsesta, muutosta ei ole juuri tullut.

Mies puolestaan on ottanut todella tiiviiseen tahtiin toukokuusta saakka (kun jäin mammalomalle). Lähes joka viikonloppu on mennyt tenuttaessa. Sanoin, että kun tänä iltana ottaa, tuleekin sitten puolen vuoden tauko. Uskon, että ottaa minut tosissaan, sillä muuta vaihtoehtoa ei enää ole.

Mutta.... Siinäpä syyt... voisi kai sanoa, että tyhmyydestä sakotetaan.... itsepä tätä kerjäsin ;-)

Vierailija
27/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iki- ihanalla ;D heh, palstalla. ;)). Kohta menemme yhdessä laittamaan pojan nukkumaan ja meillä alkaa miehen kans kahdenkeskinen leffailta kera herkkujen, mutta siihen ei kuulu alkoholia, emme käytä, absolutisteja olemme.

Vierailija
28/28 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi alkaa tiskikoneen kanssa kolistelemaan, etteivät lapset häiriinny, ja muutenkin on kiva viettää hetki ihan rauhallista " aivotonta" aikaa, kun kukaan ei vaadi huomiotani.