Mitäs ihmettä teette täällä uudenvuoden aaton iltana?
Eikös kaikkien pitäisi olla jo etkoilla tai vähintään keittämässä nakkeja perheelle. ;O
Kommentit (28)
Sattui nyt olemaan tällainen päivän ainoa ´vapaa hetki´ ja oli kiva tulla hengähtämään tänne. 23.00 aikaan ollaan kyllä lähdössä muksujen kanssa systerille juhlimaan jne... ja koko päivä aamusta asti ollut ihan hulinaa :)
Syöty on ja lapset kävi isänsä kanssa raketteja ampumassa. Kohta valetaan tinat. Tekis mieli mennä jo nukkumaan. Sidukkaa ois kaapissa, mutta ei maistu ja en rupea väkisten tinttaamaan.
Että sellasta..
Katottiin just leffaa miehen kanssa. Mikäs tässä rauhassa tissutellessa ja mässytellessä.
Mies lähti yöksi töihin. Itse olen sen verran flunssassa, että peruin juhliin menoni. Kaveripiirilläni ollut jo kymmenisen vuotta vakiintuneet uuden vuoden vastaanotto -bailut. Hiukka harmittaa etten juhliin lähtenyt, mutta tämä tauti on nyt paranemaan päin kolmen rankan tauti viikon jälkeen. Enkä halua taudin enää uudestaan pahenevan.
Nukkumaanhan tästä joutaisi.
Mulla ei ole lapsia enkä ole koskaan oikein juhlinut uutta vuotta. Telkasta ei tule mitään ja mies lähtee kohta baariin. Mä varmaan hengaan netissä loppuillan ja teen välillä poppareita tai katson telkkua, jos sieltä nyt mitään tulee...
lapsella myös kuumetta reippaasti ja paha yskä, ei angiinaa. yrittää pikkuinen nukkua vaikka koko ajan yskittää. mies hoitaa meitä molempia tyttöjänsä!
kutsuja juhlimaan sekä ilman lasta että lapsen kanssa tuli useita, mutta sattuneesta syystä siis ihan kotona ollaan!
En siis ehdi juhlia, siksi täällä.
Punaviiniä olis mutta ei tee mieli, vissylinjalla siis :) Lapset nukkuu jo. Ja nakkeja ei ole syöty, tein herkullista kiinalaista ruokaa tänään.
Olen siivoillut ym, eipä tämä sen kummempi päivä kun muutkaan.
Aiemmin illalla oltiin kyläilemässä, mutta nyt sitten loppuillan vietän kotona..
Toisaalta ihan kiva olla yksin himassa, saa tehdä mitä haluaa ihan rauhassa, mutta toisaalta taas ärsyttää kun miehen pitää aina olla menossa, vaikka rahaa ei oliskaan..eilenkin oli baarissa.
Oon sitä paitsi yksin kotona kun mieskin läks töihin... kohta täytyy keksiä muuta tekemistä kun väki vähenee täältäkin.
nakkeja ei olla ikinä syötykään :)
...kipeitä suppareita on nyt tullut 15 minuutin välein. Sais käynistyä oikeasti tai loppua....
mulla oli alun perin laskettu aika juuri tänään, mutta poika onkin jo 10 päivän ikäinen. se on myös syy miksi olen av:lla tähän aikaan uudenvuoden aattona.
Ihan hyvä että loppuu tämä vuosi jo kohta.. Toivottavasti uusi tuo myös lunta ja pakkasta, kun masentaa tää ainainen vesisade ja pimeys.
Mies makaa krapulassa, tehnyt about kuolemaa koko päivän. Itselläkin hieman hutera olo, muttei varsinainen darra. Vauva nukkuu.
Ei ole ikävä taksijonoihin.
Telkkari päällä ja musiikki kovalla ja koira jaloissa.
Lapset nukkuvat enkä keksi mitään järkevääkään tekemistä.