Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko joulukuusen viedä tavalliseen roskikseen?

Vierailija
31.12.2006 |

Tai siis jättää siihen roskisten viereen? Ekaa kertaa on oma joulukuusi, enkä ole ajatellut yhtään miten se hävitetään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tossa jätekatoksessa jätelaitos jättänyt ohjeet miten joulu roskien kanssa toimitaan.

Vierailija
2/3 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni ne viedään eri roska-autoissa kuin tavalliset roskat. Meillä ne jätetään aina roskahuoneen ulkopuolelle josta joku ne vie..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt pidä kauhean suurena syntinä kuusen pienimisestä hakkeeksi jollekin joutomaalle/ metsään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä