Lue keskustelun säännöt.
Ihana mies : Hommasi raketit ja vei onnelliset ja
31.12.2006 |
innokkaat 6 ja 7.v, paukuttelemaan raketteja !
Minä ja 1,5 v. jäätiin pitämään sadetta.
Parempaa Uutta Vuotta Kaikille
Palstalla Pyörineille !
Poks ! Fiuu ! Pam !
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla