Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmartaa sellaisia aikuisia ihmisia, jotka eivat syo jouluruokia, kun on heidan mielestaan pahoja. Miten teidat on kasvatettu, kun olette niin rajoittuneita syomisissanne

Vierailija
16.12.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruuat ovat ikivanha perinne. Joskus on ollut suurta juhlaa, kun on tapettu sika ja tehty lantuista ja punajuurista suuria herkkuja. Nykymaailma on pullollaan kaikkia herkkuja, en ymmärrä mitä erikoisen hyvää siinä sianlihassa tai jossain juureslaatikossa on. Jos se on niin jumalattoman hyvää, niin miksei sitä syödä muulloinkin kuin jouluna. Tiedän ainakin sata parempaa ruokaa kuin jouluruuat. Kyllä minä nyt niitä syön, mutta en ole koskaan nauttinut niistä.

Vierailija
2/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipeäkalat, rosollit ja muut erikoisuudet, YÖKS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei juhlana saa syödä sellaista ruokaa, josta pitää? Kun kerran on juhla ja lupa herkutella.



Vierailija
4/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tarkoitatko, että juhlan kunniaksi pitäisi kiduttaa itseään ja syödä jotain karmeaa? ;)

Vierailija
5/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minutkin kasvatettu monipuolisilla ruoilla. Mutta

miksi pitäisi väkisin syödä jotain josta ei pidä? Joulupöydässä voi hyvinkin sivuttaa jonkin lajin jos ei maistu.

Vierailija
6/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruokia on onneksi erilaisia olemassa ja kaikille löytyy omat mieleiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuinen ihminen ei löydä mitään syötävää joulupöydästä. Yleensä jouluna on tarjolla jos jonkinlaista herkkua, ei vain

" kinkku-laatikot-rosolli" -linjaa...



Kalaa, juustoja, joissakin perheissä mm. lihapullia, karjalan paistia, erilaisi salaatteja jne.

Vierailija
8/8 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla hänet on kasvatettu kuin muutkin lapsemme, jotka pitävät jouluruuista. Koskaan en ole yhtäkään lapsistamme pakottanut mitään syömään enkä pakota, en edes jouluna. Jos ei tykkää, niin ei tykkää. Poika on pienestä asti ollut hyvin ennakkoluuloinen ruokien suhteen, mutta pienenä hän sentään maisteli ruokia. Nykyään ei, jos hän on päättänyt, ettei jostain ruuasta tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme