Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi seurustelukumppani vastailee tosi viiveellä viesteihin

Vierailija
05.11.2023 |

minusta se on merkki, ettei hän ole oikein kiinnostunut. Ja muutenkin omat viestini on vähän flirttailevia, häneltä tulee aika asiallisia silloin kun lopulta vastaa. 

Suututtaako teitä tällainen tilanne?  Harmittaa, miksen voi olla ok, vaikkei mulle vastata. Oonko läheisriippuvainen? 

(laitoin kysymyksen uudelleen, koska edellisessä oli kirjoitusvirhe.) 

Pitääkö katsoa toinen mies

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tietoinen peli tai sitten ei vain ole kiinnostunut. 

Mietin samaa ja molempi pahempi. Saattaa mies kuvitella kouluttavansa ap:ta sopivaan tahtiin. Saattaa myös pyörittää useampaa kerralla. 

Minä en sanonut miehelle mitään, seurasin hänen luontaista tapaansa toimia vaistonvarassa tai tahallisesti eikä se ollut minulle sopiva, joten lähdin. 

Mitä. V*tun. Ap:TA?!?!?!?!??? Idiootit!!! Opetelkaa kirjoittamisen alkeet! 🙄

Vierailija
62/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten usein näitä viestejä kirjoitat miehelle.

Mulla oli tapailusuhde, jossa mies pommitti viestejä jatkuvasti ja suuttui jos en heti vastannut. Viestejä tuli läheteltyä sitten lähes sata päivässä. Mua ainankin ärsyttää, jos joudun olemaan puhelimen päässä kuin kana langassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jatkoit tapailua jos tuollainen haittaa sinua?

Vierailija
64/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olikin aiemmin hyvä neuvo: kokeile olla lähettämättä viestejä.

Vierailija
65/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. Toinen, häviävän pieni mahdollisuus on, että mies ei ole kiinni tämän päivän sosiaalisissa normeissa, joihin viestittely kuuluu tiiviisti. Ehkä tämän huomaisi siitä, että hän kertoisi tavalla tai toisella, että ei ole hyvä viestitettelemään ja sen sijaan soittaisi, ehdottaisi tapaamisia sitäkin innokkaammin, tai jotain muuta. Ehkäpä kumpaakin; ei ole kiinnostunut ja lisäksi on sosiaalisesti kömpelö.

Vierailija
66/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tietoinen peli tai sitten ei vain ole kiinnostunut. 

Molemmat oiva syy tapailun lopettamiselle.

Vierailija
67/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kaikki aika töissä, lenkillä, harrastuksissa, kavereiden kanssa tai lapsen kanssa, silloin kun en ole parisuhteessa. En istu kotona luuri kourassa odottamassa viestejä ja vastailemassa niihin.

Missä välissä ehdit ylipäätään parisuhdetta aloitella, jos niin tiukka aikataulu?

Kyllä minä seurustelukumppanille aikaa teen, mutta en ala tyhjentämään kalenteriani jonkun tapailumiehen kanssa kännykällä viestimistä varten.

Miten tapailumiehestä voi koskaan tulla seurustelukumppani, jos et kykene tekemään kalenteriin tilaa edes yhdelle viestille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän