Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi seurustelukumppani vastailee tosi viiveellä viesteihin

Vierailija
05.11.2023 |

minusta se on merkki, ettei hän ole oikein kiinnostunut. Ja muutenkin omat viestini on vähän flirttailevia, häneltä tulee aika asiallisia silloin kun lopulta vastaa. 

Suututtaako teitä tällainen tilanne?  Harmittaa, miksen voi olla ok, vaikkei mulle vastata. Oonko läheisriippuvainen? 

(laitoin kysymyksen uudelleen, koska edellisessä oli kirjoitusvirhe.) 

Pitääkö katsoa toinen mies

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuon huomaa jo usein ennen seurustelua että kuinka innokas on vastailemaan. Jos taas käytös on muuttunut, on se jo tarpeeksi "iso" asia ottaa esille. Itse en jaksaisi odotella vastausta joka kerta pitkään.

N31

Mikä on pitkään? 

Minä en viestittele töissä ollessani. Sitten menen harrastuksiin, joista en myöskään viesti. Sitten teen ostokset, ruuat ja iltahommat, jolloin tulee myös harvoin viestittyä. Sitten käyn sänkyyn. Joskus viestin, joskus haluan lukea kirjaa.

Missä välissä te ehditte viestitellä?

Vierailija
42/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut naisesta muutoinkin kuin sex mielessä, niin mies vastaa pian. Itseasiassa mies soittelee ja viestii koko ajan naiselleen.  Jos saat pelkkiä viestejä ja vielä viiveellä niin silloin kannattaa miettiä kaksi kertaa jatkatko yhteydenpitoa enää ko. mieheen.

Ehkä lapset  Aikuisilla ei ole tarvetta kokoajan räplätä luuria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisesta viiveestä puhutaan Minulla on yleensä luuri pöydällä ja katson sitten pari kertaa päivässä.

EN juokse jokaista kilausta erikseen heti katsomaan.

Tarkoitatko että olet juuri tavannut kiinnostavan ihmisen ja haluat ehdottomasti lähentää suhdetta, niin et juokse puhelimen luo kun se kilahtaa? Kohautat olkiasi ja ajattelet että ehtii sen katsoa kun sukkalaatikko on järjestetty?

Kaikki ihmiset nyt ei jouda 24/7 vahtaamaan puhelinta vaikka olisi millainen ihastus kierroksessa.  Esimerkiksi itselläni työssä on käytössä firman puhelin työasioita varten ja oma puhelin on pukukopissa.

Vierailija
44/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kaikki aika töissä, lenkillä, harrastuksissa, kavereiden kanssa tai lapsen kanssa, silloin kun en ole parisuhteessa. En istu kotona luuri kourassa odottamassa viestejä ja vastailemassa niihin.

Vierailija
45/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka saattoi lähettää päivän aikana monta kymmentä viestiä, linkkiä ja meemiä yms. Herrajumala se oli lopulta ahdistavaa. 

Vierailija
46/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuon huomaa jo usein ennen seurustelua että kuinka innokas on vastailemaan. Jos taas käytös on muuttunut, on se jo tarpeeksi "iso" asia ottaa esille. Itse en jaksaisi odotella vastausta joka kerta pitkään.

N31

Mikä on pitkään? 

Minä en viestittele töissä ollessani. Sitten menen harrastuksiin, joista en myöskään viesti. Sitten teen ostokset, ruuat ja iltahommat, jolloin tulee myös harvoin viestittyä. Sitten käyn sänkyyn. Joskus viestin, joskus haluan lukea kirjaa.

Töissä tauolla. Kauppaan mennessä matkalla/autossa pysäköityä. Ruokaa valmistaessa, sillä välin kun ruoka kiehuu tai paistuu uunissa. 

Oikeasti, viestiin menee pari sekuntia. Se, ettei sille löydä aikaa koko päivänä, voi kertoa jotain kiinnostuksen tasosta.

Vierailija
47/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mikä on pitkään? 

Töissä tauolla. Kauppaan mennessä matkalla/autossa pysäköityä. Ruokaa valmistaessa, sillä välin kun ruoka kiehuu tai paistuu uunissa. 

Oikeasti, viestiin menee pari sekuntia. Se, ettei sille löydä aikaa koko päiv

Aikuiset ihmiset on ihan hulluja luureinensa. Mä juttelen tauolla työkavereiden kanssa kahvipöydässä. En todellakaan kulje kauppaan luuri kädessä tai istu autossa parkkiksella viestimässä. Mun tunteistani se ei kerro yhtään mitään.

Vierailija
48/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on merkki ettei ole oikein kiinnostunut, kyllä.

Vierailija
49/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tietoinen peli tai sitten ei vain ole kiinnostunut. 

Mietin samaa ja molempi pahempi. Saattaa mies kuvitella kouluttavansa ap:ta sopivaan tahtiin. Saattaa myös pyörittää useampaa kerralla. 

Minä en sanonut miehelle mitään, seurasin hänen luontaista tapaansa toimia vaistonvarassa tai tahallisesti eikä se ollut minulle sopiva, joten lähdin. 

Vierailija
50/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostaisin itse miestä, jonka elämä ei mahdu kännykkään. 

Vierailija
51/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mikä on pitkään? 

Oikeasti, viestiin menee par

Aikuiset ihmiset on ihan hulluja luureinensa. Mä juttelen tauolla työkavereiden kanssa kahvipöydässä. En todellakaan kulje kauppaan luuri kädessä tai istu autossa parkkiksella viestimässä. Mun tunteistani se ei kerro yhtään mitään.

Ei tarvitsekaan olla nenä kiinni ruudussa. Mutta edes yhden viestin lähettäminen vastaukseksi saman päivän päivän aikana ei varmaan ole liikaa vaadittu. Jos on, niin kyllä se itselleni kertoisi sen verran kiinnostuksen tasosta, ettei jatkossa tarvitsisi viestejä minulle enää miettiäkään.

Vierailija
52/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kaikki aika töissä, lenkillä, harrastuksissa, kavereiden kanssa tai lapsen kanssa, silloin kun en ole parisuhteessa. En istu kotona luuri kourassa odottamassa viestejä ja vastailemassa niihin.

Missä välissä ehdit ylipäätään parisuhdetta aloitella, jos niin tiukka aikataulu?

Vierailija
53/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mikä on pitkään? 

Töissä tauolla. Kauppaan mennessä matkalla/autossa pysäköityä. Ruokaa valmistaessa, sillä välin kun ruoka kiehuu tai paistuu u

Tässä ei varmaan puhuttu yhdestä viestistä päivässä. Siihen toki itsekin pystyn. Mutta vielä mieluummin soitan.

Vierailija
54/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä välissä ehdit ylipäätään parisuhdetta aloitella, jos niin tiukka aikataulu?

Kyllä minä seurustelukumppanille aikaa teen, mutta en ala tyhjentämään kalenteriani jonkun tapailumiehen kanssa kännykällä viestimistä varten.

Vierailija
55/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Ja minä en Tiedä seurustelelenko ?

Vierailija
56/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehellä on parempaa seuraa/tekemistä tai haluaa antaa kuvan, että on. Tai sitten haluaa viestitellä vain pari kertaa kuukaudessa. Mikään noista selityksistä ei varsinaisesti nosta miehen pisteitä mun silmissä, vaan etsin mieluummin ihmisen, jonka kanssa kommunikointi natsaa. Eli luontevaa viestimistä, puheluita ja tapaamisia säännöllisesti.

Vierailija
57/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei varmaan puhuttu yhdestä viestistä päivässä. Siihen toki itsekin pystyn. Mutta vielä mieluummin soitan.

Rakastunut ihminen löytää aikaa vastata viesteihin.

Vierailija
58/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä seurustelukumppanille aikaa teen, mutta en ala tyhjentämään kalenteriani jonkun tapailumiehen kanssa kännykällä viestimistä varten.

Miten tapailu koskaan pääsee etenemään seurusteluksi, jos aikaa tälle ei ole?

Ja on ihan ok, että elämä on täynnä. Mutta silloin pitää realistisesti arvioida, että kannattaako tähän pakkaan alkaa etsiä vielä parisuhdettakin, joka vaatii oman aikansa.

Vierailija
59/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mikä on pitkään? 

- matkalla töihin

- kahvitauolla

- matkalla töistä harrastuksiin

- matkalla harrastuksista kotiin

- ruokaa laittaessa

- ruokaa syödessä (aamiainen, lounas, päivällinen, iltapala)

- paskalla käydessä

- venytellessä

Tämän viestin kirjoitin aamiaista syödessä. Missä välissä sinä ehdit kirjoittaa tuon viestin?

Vierailija
60/67 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet  siis haluamassa miestä jolla on varaa tehdä noin. Eli hän saa seuraa ja tietää sen.

Me miehet olemme tietäneet aina, että kaikkea ei voi saada. Rumempi nainen on luultavasti jopa parempi parisuhteeseen.

Tietäneet 😂😂😂😂😂 ja "me miehet" vauva-palstalla 😂😂😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme