Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi seurustelukumppani vastailee tosi viiveellä viesteihin

Vierailija
05.11.2023 |

minusta se on merkki, ettei hän ole oikein kiinnostunut. Ja muutenkin omat viestini on vähän flirttailevia, häneltä tulee aika asiallisia silloin kun lopulta vastaa. 

Suututtaako teitä tällainen tilanne?  Harmittaa, miksen voi olla ok, vaikkei mulle vastata. Oonko läheisriippuvainen? 

(laitoin kysymyksen uudelleen, koska edellisessä oli kirjoitusvirhe.) 

Pitääkö katsoa toinen mies

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisesta viiveestä puhutaan Minulla on yleensä luuri pöydällä ja katson sitten pari kertaa päivässä.

EN juokse jokaista kilausta erikseen heti katsomaan.

Tarkoitatko että olet juuri tavannut kiinnostavan ihmisen ja haluat ehdottomasti lähentää suhdetta, niin et juokse puhelimen luo kun se kilahtaa? Kohautat olkiasi ja ajattelet että ehtii sen katsoa kun sukkalaatikko on järjestetty?

Vierailija
22/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten noin niin kuin muuten menee? Itselläni on tapailukumppani, jonka kanssa yhdessä olo ns. täydellistä, mutta muu viestintä tökkii. Ei yksinkertaisesti pidä ns. väliviestintää tarpeellisena. Olen nyt sen hyväksynyt ja sovitaan vain tapaamiset ja sitten vietetään laatuaikaa. 

Kannattaa puhua seuraavalla tapaamisella, mitä kumpikin suhteelta toivoo ja missä voi tulla vastaan. 41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lukiossa rammanmaikka (=äidinkielen opettaja) kertoi tarinan: Mies ja nainen kirjottelivat kirjeitä keskenään. Mies päätti aina kirjeen: sitten kun tavataan niin ... (eli 3 pistettä). Rohkaistui viimesellä kukkapuskan ja suklaarasian kanssa käymään naisen luona; asunnon ovessa oli eri sukunimi. Soitti naapurin ovikelloa: hän etsii sen-ja-sen nimistä. Naapuri siihen: Ai hän?, hän meni postinjakajan kanssa naimisiin ja muutti muualle.

Open pointti oli se, et älkää käyttäkö sitä "...", kun ei voi lukea toisen ajatuksia. 

Vierailija
24/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut samankaltaisessa tilanteessa kuin ap. 

Huomasin kyllä heti alussa, että vastaus viestiin tulee pahimmillaan päivän viiveellä, mutta tajusin, että hän lähettää viestin vain, kun on asiaa. Tämä oli kauheaa, kun oi itse ihastunut ja halusin ihan vain pitää yhteyttä tapaamisten välissä. Mutta ei siinä sen kummempaa ollut. Aina kun olimme yhdessä, oli mukavaa ja helppoa, joten en kiinnittänyt viestittelytapaan sen enempää huomiota.

Tuo, mitä kysyt, ap, pyörii minunkin mielessäni. Olenko läheisriippuvainen? Olen törmännyt tuohon sanaan vain alkoholistien yhteydessä, ne mahdollistajat ovat läheisriippuvaisia, kun eivät uskalla päästää irti. Ehkä termi on väärä, mutta onko teistä siinä jotain epätervettä, että kaipaa huomioimista ja reagointia, kommunikointia toiselta? Missä menee raja? En puhu nyt ärsyttävästä huomionhakuisuudsta ja tarrautumisesta.

On selvää, että ihmisillä on erilaiset tottumukset kommunikointiin. Sekin on selvää, että jos toinen on todella ihastunut ja toinen ei niinkään, ei yhteydenpito ole tasaista. Onko tämä vain tosiasia, joka voi kaataa suhteen heti alkumetreillä, kun molemmat tuskastuvat toisen erilaiseen tarpeeseen olla yhteydessä

Vierailija
25/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin kyllä heti alussa, että vastaus viestiin tulee pahimmillaan päivän viiveellä, mutta tajusin, että hän lähettää viestin vain, kun on asiaa. Tämä oli kauheaa, kun oi itse ihastunut ja halusin ihan vain pitää yhteyttä tapaamisten välissä. Mutta ei siinä sen kummempaa ollut. Aina kun olimme yhdessä, oli mukavaa ja helppoa, joten en kiinnittänyt viestittelytapaan sen enempää huomiota.

Tuo, mitä kysyt, ap, pyörii minunkin mielessäni. Olenko läheisriippuvainen? Olen törmännyt tuohon sanaan vain alkoholistien yhteydessä, ne mahdollistajat ovat läheisriippuvaisia, kun eivät uskalla päästää irti. Ehkä termi on väärä, mutta onko teistä siinä jotain epätervettä, että kaipaa huomioimista ja reagointia, kommunikointia toiselta? Missä menee raja? En puhu nyt ärsyttävästä huomionhakuisuudsta ja tarrautumisesta.

On selvää, että ihmisillä on erilai

Vaikea uskoa, että vahvaa alkuhuumaa elävän sormet ei syyhyäisi laittaa uudelle rakkaalle jotain viestiä niin, ettei vastaamisessa menisi tunteja tai päiviä. Ja eri asia jos on jossakin kiinni, ettei pääse vastaamaan.

Vierailija
26/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On selvää, että ihmisillä on erilai

Lähde menee tosta suhdeviritelmästä. Käyttää henkistä väkivaltaa saadakseen toisesta kuristusotteen. Terveessä suhteessa tai tapailussa ei harrasteta pelejä.Estä yhteystieto, etkä vastaa tuntemattomasta lähteestä tuleviin yhteydenottoihin.

Vierailija
27/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on todennäköisesti ilmoitukset pois päältä ja lukee viestit ja vastaa vaan kun on tilanteessa, jossa voi vastata. Olisiko toinenkin suhde siis?

Vierailija
28/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat tosi huonoja kaikessa kirjallisessa kommunikoinnissa. Oma suhteeni olisi jäänyt syntymättä, jos olisin sen perusteella valinnut. Löytyi kuitenkin  paljon muita hienoja ominaisuuksia.

Selvitä tilanne jollakin konstilla ennen kuin päätät miten jatkat,

Vierailija
29/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat tosi huonoja kaikessa kirjallisessa kommunikoinnissa. Oma suhteeni olisi jäänyt syntymättä, jos olisin sen perusteella valinnut. Löytyi kuitenkin  paljon muita hienoja ominaisuuksia.

Selvitä tilanne jollakin konstilla ennen kuin päätät miten jatkat,

Tietenkin kokonaisuus ratkaisee. Mutta jos sama mentaliteetti seuraa treffeille => lähde

Vierailija
30/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysyny mitä duunia tekee? Jos vuorotyötä, niin ihan kiva on joskus nukkuakin, vaikka sitten päivällä, kuin herätä joka jumalan puhelimen piipitykseen.

Vierailija
31/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisesta viiveestä puhutaan Minulla on yleensä luuri pöydällä ja katson sitten pari kertaa päivässä.

Tarkoitatko että olet juuri tavannut kiinnostavan ihmisen ja haluat ehdottomasti lähentää suhdetta, niin et juokse puhelimen luo kun se kilahtaa? Kohautat olkiasi ja ajattelet että ehtii sen katsoa kun sukkalaatikko on järjestetty?

itse olen juuri tuollainen etten pidä kiirettä lukea viestejä. Vain silloin jos ollaan sopimassa jotain ja tiedän että minun täytyy reagoida nopeasti niin olen kyllä puhelimen ääressä. Muuten ei edes kiinnostava ihminen saa minua huvikseen vain viestittelemään jos minulla on muuta tekemistä. Jos on tärkeä asia niin soittaa kyllä.

Vierailija
32/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viive, viipeellä viipeestä....

Viiveellä on ihan yhtä suomea kuin tuo viipeellä.

Vierailija
33/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuon huomaa jo usein ennen seurustelua että kuinka innokas on vastailemaan. Jos taas käytös on muuttunut, on se jo tarpeeksi "iso" asia ottaa esille. Itse en jaksaisi odotella vastausta joka kerta pitkään.

N31

Vierailija
34/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä Helppo testi. Älä lähetä hänelle viestejä vaikka kuinka tekis mieli. Katso tuleeko häneltä viestiä vai ei. Voi olla että teidän seurustelu on loppunut lyhyeen.

Miksi aikuiset ihmiset testsisivat toisiaan suhteessa? Miksi joku aikuinen neuvoo testaamaan?

Ehkä silloin kannattaa miettiä onko itsevslmis kypsään suhteeseen

Vierailija
35/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teeppä Helppo testi. Älä lähetä hänelle viestejä vaikka kuinka tekis mieli. Katso tuleeko häneltä viestiä vai ei. Voi olla että teidän seurustelu on loppunut lyhyeen.

ap ei maininnut mitään puheluista.

soittaako mies? soittaako ap ja vastaako mies?

Vierailija
36/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut naisesta muutoinkin kuin sex mielessä, niin mies vastaa pian. Itseasiassa mies soittelee ja viestii koko ajan naiselleen.  Jos saat pelkkiä viestejä ja vielä viiveellä niin silloin kannattaa miettiä kaksi kertaa jatkatko yhteydenpitoa enää ko. mieheen.

Itse en jatkaisi

Tuo pätee pokausvaiheessa.

Kummasti, kun nainen on saatu parisuhteeseen, vähenee tuollainen huomiointi.

Vierailija
37/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaamisessa kesti kun viestien saapumisilmoitukset oli pois päältä, sillä minulla oli samaan aikaan sutinaa toisen miehen kanssa. Olin kuitenkin sinkku, joten ketään en pettänyt.

Vierailija
38/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan vastausviiveet tarkoittaa usein sitä, että on jotain mielenkiintoisempaa seuraa.

Vierailija
39/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hänen prioriteettilistallaan kovin korkealla. Todennäköisesti olet varasijoilla.

Toki monet ihmiset käy myös töissä, joissa ei voi olla jatkuvasti puhelimella 

Vierailija
40/67 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan vastausviiveet tarkoittaa usein sitä, että on jotain mielenkiintoisempaa seuraa.

tai tekemistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi