IS: Entinen pääministeri Sanna Marin kirjoittaa kirjaa.
Kirjan nimi tulee olemaan Our Turn: Fearless Leadership for a New Generation eli suomennettuna Meidän vuoromme: Peloton johtajuus uudelle sukupolvelle.
Aivan mahtavaa. Sanna pystyy mihin tahansa.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Osaako se kirjottaa??
Onkohan Sannan gradu jossain nähtävillä?
Entinen pm rietasriikka purra vaipui kaikkien vihaamana unholaan heti vuoden 2024 tammikuussa. Ihmiset sylkivät hänen päälleen kun rietasriikka pakeni Eduskuntatalosta persujen vihan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Entinen pm rietasriikka purra vaipui kaikkien vihaamana unholaan heti vuoden 2024 tammikuussa. Ihmiset sylkivät hänen päälleen kun rietasriikka pakeni Eduskuntatalosta persujen vihan edessä.
Tämä on hyvä. T. persu joka vihaa valehtelevaa Purraa. Ei enääkoskaan ääntä saastapersuille.
Persut on ekana jonossa ostamassa kirjaa, menevät sitten hikisin käsin ulos kaupasta, ja sitten kuuluu vain kaukaisuudesta hiljainen kiroilu "saatana, liian vähän kuvia!"
Evvk. Ihan sama. Nyt on hyvä hallitus ja se riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä. T. persu joka vihaa valehtelevaa Purraa. Ei enääkoskaan ääntä saastapersuille.
Kiitos, ettet anna meidän unohtaa demarien tapaa kommunikoida.
Demareista en tiedä, kun osaan vain tämän persujen tyylin. Mutta kiitos tunnustuksesta ja huomiosta,että kirjoitin totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Persut on ekana jonossa ostamassa kirjaa, menevät sitten hikisin käsin ulos kaupasta, ja sitten kuuluu vain kaukaisuudesta hiljainen kiroilu "saatana, liian vähän kuvia!"
😂😂😂
On muuten taivahan tosi että näin käy. Eihän ne voi olla hetkeäkään ilman Sanna sitä ja Sanna tätä jupinaa. Patologista käytöstä. Hakisivat apua.
Vierailija kirjoitti:
Vähän epätoivoisilta vaikuttavat nämä Sannan hommat, yrittää roikkua julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Ihan tulee mieleen Harry ja Meghan.
Ai, missä hän itse tosi kirja-asian julkisuuteen? Eikös se ollut merete, joka toi? Mutta eihän kateelliselta oersuääliöltä voi odottaakaan, että puhuisi totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän epätoivoisilta vaikuttavat nämä Sannan hommat, yrittää roikkua julkisuudessa keinolla millä hyvänsä. Ihan tulee mieleen Harry ja Meghan.
Ai, missä hän itse tosi kirja-asian julkisuuteen? Eikös se ollut merete, joka toi? Mutta eihän kateelliselta oersuääliöltä voi odottaakaan, että puhuisi totta.
*toi
Vierailija kirjoitti:
Evvk. Ihan sama. Nyt on hyvä hallitus ja se riittää mulle.
Sarkasmi on ihanaa!
Kaikki vihaa tätä hallitusta, jopa persusaastaääliöt.
Marin Sanna: Minäkin olen vain ihminen. Uuden sukupolven pelotonta johtajuutta.
Toivottavasti kirja käännetään suomeksi että suomalsisetkin pääsisivät lukemaan laatukirjallisuutta.
Aiempi "Sannan kootut urotyöt" -julkaisu peruttiin.
Miten Suomi päätti voittaa koronan -kirjan julkaisu on peruttu
7.2.2022 Sanna Marin , Miten Suomi päätti voittaa koronan -kirjan julkaisu on peruttu: Poistunut suunnitelmasta,
Kirjallisuuden Nobel tulossa tai ainaski Finlandia-palkinto Sannalle.
Minä olen vielä parempi poliitikko, luoaan miljuuuunan kaiiiikille. Rahaa on!!!
Kaikki mihin Sanna koskee muuttuu kullaksi
Kyllä hän itse kirjoittaa tekstinsä, mutta suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
https://demokraatti.fi/sanna-marinin-gradu-on-kiinnostavaa-luettavaa-lu…
Jokainen gradu ja väitöskirja tutkitaan automaattisella plagioinnin tunnistamisohjelmalla ennen hyväksymistä. Marin läpäisi eikä siis plagioinut, Huhtasaarella liikaa sanasta sanaan -lainauksia muista teksteistä.
Voe että mikä kateuden ja katkeruuden katku taas tässäkin ketjussa 😊.