IS: Entinen pääministeri Sanna Marin kirjoittaa kirjaa.
Kirjan nimi tulee olemaan Our Turn: Fearless Leadership for a New Generation eli suomennettuna Meidän vuoromme: Peloton johtajuus uudelle sukupolvelle.
Aivan mahtavaa. Sanna pystyy mihin tahansa.
Kommentit (93)
Kv-toimittajien kannattaisi tivata vastaista siohen, miksi Marin jätti politiikan ja valta-aseman. Luuleeko hän aidosti voivansa vaikuttaa nykyisessä roolissaan päätöksiin?
Vierailija kirjoitti:
Aika epäuskottavaa, että ihan itse kirjoittaa englanniksi. Sen verran kankeaa on hänellä englannin puhuminen. Olisivat nyt edes palkanneet suomeksi kirjoittavan tekemään kirjan.
Kenties käännätetään Sannan suomen kielen sepustuksista.
Vierailija kirjoitti:
Sanna luopui johtajuudesta, vaikka sai vaaleissa vahvan mandaatin.
Ei vaan riittänyt oppositiojohtajuus, kun oli rahakkampaa keikkaa tarjolla.
Vain todella kovat tekijät kykenevät pm-kauden jälkeen vahvaan oppositiopolitiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos persu kirjoittaisi kirjan, niin mistä se olisi copy/pastettu?
Miten aloitus li
aa olitkin SE
Tietoa ei vielä ole edes vahvistettu, ja täällä jo persut ulisee ja itkee. Kyllähän se on yleisessä tiedossa ettette osaa lukea, mutta eiköhän siitä tehdä myös äänikirja.
Toivottavasti mainitsee sen että paikallisten junttien miso ginin eli naisvihan vuoksi tienaa ainoastaan 100 000 e per puhekeikka.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Sanna ja Tuulia löytäisitte muitakin foorumeja itsenne keskustelunaiheena pitämiseksi kuin tämän vauvapalstan. Melko säälittävää puuhaa.
Luuletko, että entinen pääministeri viitsisi lukea teidän hourujen tekstejä täällä 😂😂 hae apua ennenkuin nuo harhat leviävät.
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan tästä tulla jopa Nobel Marinille?
Toivotaan näin. Sanna olisi sen kyllä ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan tästä tulla jopa Nobel Marinille?
Toivotaan näin. Sanna olisi sen kyllä ansainnut.
Fysiikan, kemian, lääketieteen, kirjallisuuden vai rauhantyön Nobel-palkinnon?
Mä arvasin että kirjaprojekti on menossa tai vähintäänkin joku sopimus kirjasta.
Marinin ja Tuulia Pitkäsen firman toimialaksikin on merkitty mm. kustannustoiminta.
Tietysti sopimuksia voi olla joidenkin isompien kustantajien kanssa.
Onkohan kirjassa joku ammattikirjoittaja apuna?
Vierailija kirjoitti:
Aika epäuskottavaa, että ihan itse kirjoittaa englanniksi. Sen verran kankeaa on hänellä englannin puhuminen. Olisivat nyt edes palkanneet suomeksi kirjoittavan tekemään kirjan.
Ei tietenkään voi kirjoittaa itse täysin englanninkielistä versiota. Se vaatii lähes natiivitasoa, jos nyt lähdetään ihan oikeasti kansainvälisille markkinoille julkaisemaan kirjaa.
Ligorin katkeruus on hänen ydinvoimaansa.
Purran kirjaa odotellessa. Sen nimi voisi olla "Minun maailmani".
Milloin saadaan Sanna elokuvarooliin?
Tieteen, taiteen ja politiikan mahtinainen. Ja niin kaunis ja älykäskin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Siis Sanna Marinin palkkaama haamukirjoittaja kirjoittaa kirjaa
Laita linkki, kun sanot noin varmasti.. Vastaa. 👍
Petteri hoippui peiliä päin Bottaksella.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b65ad940-faa5-4b77-8bb0-5a9ae138c…
Vierailija kirjoitti:
Ameriikan markkinoilta saa halvalla jonkun sanavalmiin humanistin toimimaan haamukirjoittajana.
Olisipa hän istunut eilen Elämäni Biisi -sohvalla...
Sanna luopui johtajuudesta, vaikka sai vaaleissa vahvan mandaatin.
Ei vaan riittänyt oppositiojohtajuus, kun oli rahakkampaa keikkaa tarjolla.