Mitä tekisit sellaisessa tilanteessa jossa naapuri matkii ja kopioi sinua?
Mitä tekisit jos naapurisi matkisi sinua? Ostat leveälahkeiset housut, naapurisi tulee ensi viikolla samanlaisissa vastaan ja tervehtii iloisesti. Löydät kivan keltaisen sadetakin, ensi viikolla naapurisi tulee keltaisen sadetakin kanssa portaissa sinua vastaan. Tarvitset kumisaappaat ja hankittuasi ne , huomaat että naapuri vaihtanut tennarinsa kumppareihin myös.
Ahdistuisitko tälläisestä?
Kommentit (64)
Onko mitään, mitä voisit kopioida häneltä? Tehkää tästä yhteinen harrastus, että apinoitte toisianne.
Pitäisin kyseistä tilannetta pelottavana, en tiedä miksi.
En mitään. Ei haittaa lainkaan. Naapuri matki minua ostamalla samanlaisia aurinkokennovaloja.
En edes huomaisi tuollaista,kun en naapureita katsele kohdatessa, joten aivan yksi lysti.
En kyylää naapureitani ,saavat tehdä mitä lystäävät. Ei kiinnosta.
En voisi olla tuollaisessa tilanteessa, koska en tarkkaile naapurini pukeutumista.
Kuvitelmasi, että naapurisi pukeutuminen liittyy millään tavalla sinuun, on harhaluuloisuutta. Kannattaisi jutella lääkärille.
En pidä itseäni ja vaatteitani niin ihmeellisinä, että luulisin kenenkään niitä kopioivan. Monilla ihmisillä on samanlaisia vaatteita ja tavaroita.
Matkiminen ja jäljittely on imartelun korkein muoto. Olisin otettu!
Ei ole kokemusta mutta tuskin piittaisin tai edes huomaisin. Sehän tarkoittaa että on hyvä maku jos joku ottaa mallia.
Oletko varma että kyseessä on matkiminen, onko mitään erikoisempia samankaltaisuuksia?
Keltainen sadetakki ja kumisaappaat sadesäällä on todella geneerinen valinta. Minullakin on kumpparit ja keltainen sadetakki. Samoin leveälahkeisia housuja näkyy nykyään taas pillifarkkumuodin jälkeen todella paljon.
No en mitään. En todellakaan seuraa naapureitani noin tarkkaan miten he pukeutuvat. Että ihan katsoisin millaisiin housuihin tai kenkiin on pukeutunut. Mulla jäisi autuaasti huomaamatta tuollaiset yksityiskohdat
Täh? Nyt on ollut aika sateista ja sadetakki sekä kumpparit ovat ihan hyvät vaatteet ulos lähtiessä.
Toisen housuja en edes huomaisi, joten niillä ei ole mitään väliä, hyvä kuitenkin, että hänellä on housut jalassa.
Ap, oletkohan nyt pikkuriikkisen vainoharhainen?
Mulla on käynyt niin aika usein ja musta se on vähän omituista ja vähän ehkä pelottavaa. 😁
Miksi kyyläät naapureiden vaatteita noin tarkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käynyt niin aika usein ja musta se on vähän omituista ja vähän ehkä pelottavaa. 😁
Siis mistä hankit vaatteesi? Jos ostat ne esimerkiksi vaatekaupasta, niin on aika todennäköistä, että et ole sen kaupan ainoa asiakas, vaan joku muukin lähiseudulla ostaa vaatteensa sieltä. Kannattaa hakea apua noihin harhaluuloihin ja pelkoihin.
Naapurustoni vaatteista olen rekisteröinyt vain huomiovärisen työhaalarin. Kaikki muut ovat näyttäneet perusmassalta, jota en nähtyäni osaa kuvailla muulla tavoin kuin keskiverto.
No en mitään. Ihan sama miten naapuri pukeutuu.