Tinder naisella ei mukamas ole mitään somea?
Epäilyttävää. Ei facebookkia tai edes instagramia. Mitähän koittaa piilotella? Emme ole vielä tavanneet livenä.
Mies31
Kommentit (24)
Harvisen fiksu nainen. Ei siis sovi sinulle.
Ei mullakaan ole. Luulis kolmekymppisen tajuavan jos ei ikäisillään ole someja
Todellakin epäilyttävää erityisesti naisella, jotka ovat miehiä sosiaalisempia eläimiä. Onkohan ns. "kiltti nainen" joka jämähtänyt teinivuosiin eikä kehtaa pitää somea siksi, kun ei ole saavuttanut mitään?
Sulla meni ap numerot väärin päin iässsäsi.
Niin, toiset elää elämäänsä livenä, toiset roikkuu lauantai-iltana somessa eli av-palstalla.
Miksi kukaan kertoisi sukunimeään ihmiselle, jota ei ole tavannut?
Muutenkin
0/5
Vierailija kirjoitti:
Niin, toiset elää elämäänsä livenä, toiset roikkuu lauantai-iltana somessa eli av-palstalla.
Aina nämä ääripäät?
On mulla. En vaan sulle niitä kerro. En halua hullua stalkkeria spämmäämään someeni.
t. se Tinder-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä ääripäät?
Ei nyt aina, mutta molemmista päistä löytyy aika paljon väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin
0/5
Miksi kysyisi tapailumiehen sukunimeä? Tajusin eilen, että olen joskus kahvittanut ihmistä, jonka sukunimeä en tiennyt ja en sitä ikinä kysynytkään. Kerran kysyin henkkarit yheltä kaverimieheltä mun eteisessä ja sanoin, ettei mun kotiin tulla ennen kuin on henkkarit näyttänyt. Sillä oli tosi jännä toinen nimi. Ei mikään tavallisen tylsä toinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin
0/5
Miksi kysyisi tapailumiehen sukunimeä? Tajusin eilen, että olen joskus kahvittanut ihmistä, jonka sukunimeä en tiennyt ja en sitä ikinä kysynytkään. Kerran kysyin henkkarit yheltä kaverimieheltä mun eteisessä ja sanoin, ettei mun kotiin tulla ennen kuin on henkkarit näyttänyt. Sillä oli tosi jännä toinen nimi. Ei mikään tavallisen tylsä toinen nimi.
Kai annoit sille jännämiehelle?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin epäilyttävää erityisesti naisella, jotka ovat miehiä sosiaalisempia eläimiä. Onkohan ns. "kiltti nainen" joka jämähtänyt teinivuosiin eikä kehtaa pitää somea siksi, kun ei ole saavuttanut mitään?
Kaikki ei ole huomionkipeitä somen orjia...
Mulla on lähipiiri, jonka kanssa olen tekemisissä ihan muuten kuin somessa. Unohdan aina ottaa kuvia someen, kun olen jossakin. Somekuvani ovat sen vuoksi aika tylsiä. En tarvitse seuraajia lisää someeni.
Some on muutenkin täysin feikkiä. Hehkutetaan onnea ja saadaa satoja tykkäyksiä, kun pariskunta on korviaan myöten veloissa tuloihin nähden liian leveän elämäntyylin vuoksi... näin yhtenä esimerkkinä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin
0/5
Ap puhui kyllä NAISESTA 🙄.
Miksi sun olisi pitänyt kysyä kahviseurasi sukunimi? Mitä sä sillä tiedolla olisit tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin
0/5
Kai annoit sille jännämiehelle?
Se oli kaveri. Ihan oikeasti oli vaan kaveri, mutta tuli ekan kerran käymään mun luona. Piti tietysti henkkareista tarkistaa, kuka se on. Kyllä se oli ihan saman niminen tyyppi ja ikäkin täsmäsi kerrottuun. Pitäähän ovella jokin portsari-systeemi olla, kun ukot voi olla kelvottomia.
Ei kaikilla ole some tietoturvasyistä. Tunnen henkilön, jolla ei ole whatsappia ja yksi tuttu on tänä vuonna ottanut käyttöön whatsappin. Ihan töissä käyviä normaaleja ihmisiä. Jälkimmäisellä ei taida olla ig tai fb-tilejäkään. Jos on vähän kavereita, ja on yksityinen henkilö, niin miksi ne olisi.
Ei kaikilla ole eikä ainakaan omalla nimellä.