Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder naisella ei mukamas ole mitään somea?

Vierailija
04.11.2023 |

Epäilyttävää. Ei facebookkia tai edes instagramia. Mitähän koittaa piilotella? Emme ole vielä tavanneet livenä.

Mies31

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole facebookia eikä instaa, enkä ole niitä kaivannutkaan. Saan pidettyä yhteyttä ystäviini muuta kautta (viestit, soittaminen, livenä tapaaminen) oikein loistavasti. Someksi laskettavista sovelluksista mulla on vaan whatsapp ja snapchat. Ymmärrän, että joillekin tuntuu olevan itsestäänselvyys olla läsnä mahdollisimman monessa somessa ja jakaa elämänsä jokainen käänne siellä, mutta en ole itse kokenut tähän tarvetta. Saan jaettua ystävieni kanssa tärkeimmät kuulumiset muutenkin, eikä minua oikeasti edes kiinnosta jonkun puolitutun työkaverin saliselfiet tai entisen luokkakaverin aamupalaksi syömä smoothie.

-nainen 28

Vierailija
22/24 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kertoisi sukunimeään ihmiselle, jota ei ole tavannut?

Muutenkin 

0/5

Miksi kysyisi tapailumiehen sukunimeä? Tajusin eilen, että olen joskus kahvittanut ihmistä, jonka sukunimeä en tiennyt ja en sitä ikinä kysynytkään. Kerran kysyin henkkarit yheltä kaverimieheltä mun eteisessä ja sanoin, ettei mun kotiin tulla ennen kuin on henkkarit näyttänyt. Sillä oli tosi jännä toinen nimi. Ei mikään tavallisen tylsä toinen nimi. 

Ap puhui kyllä NAISESTA 🙄.

Miksi sun olisi pitänyt kysyä kahviseurasi sukunimi? Mitä sä sillä tiedolla olisit tehnyt?

Se kävi kahvilla mun kotona. En vieläkään tiennyt, minkä niminen ihminen oli mun luona käymässä. Etunimen tiesin, mutta koska en nähnyt henkkareita, eihän sitä voi tietää, kertoiko ikinä edes oikeaa etunimeään. Kannattaa kyllä tietää, ketä kotiinsa päästää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole somea minulla kolmekybäsellä daamilla. Ei kiinnosta laittaa myötähäpeää aiheuttavia kuvia joistain dinnereistä, omasta lärvistä, koirasta, maisemasta jne. Laittakoon muut naiset ja miehet vaan.

Vierailija
24/24 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä sanonut etten käytä somea, mutta onhan mulla silti someprofiili ollut. Ei vaan sosiaaliseen toimintaan vaan muita harrastuksia varten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä