Kauanko teillä korona kesti
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Hienosti koronapiikki toimii kun noin pahasti sen koronan sairastitte. Olen rokottamaton ja lähes oireettomana sen sairasti. Pääkipua oli yhtenä iltana vaan.
Rokottamattomana vastasin. Ei ole helppoja tauteja, ei ollut takavuosinakaan.
Mulla ollut 2 kertaa ja eiköhän se 3. kohta iske. Melko vähällä olen selvinnyt, toki ensimmäisellä kerralla aika voimattomaksi veti. Noin viikon olin pois töistä molemmilla kerroilla.
Rokotteita en ole ottanut enkä harkitse jatkossakaan
Vierailija kirjoitti:
2,5 vkoa, edelleen toipilas. Haju ja maku kateissa ja jalat ihan vatkulia. Voipunut.
Reilu viikko takana. Ruokahalu pois ja makuaisti hakusessa. Esim banaani maistuu suolalle. Jalat myös ihan vatkulia, ei jaksa montakaan metriä kävellä. Väsyttää. Kuumetta ei enää.
Kunnon sairaus kesti viruskeuhkokuumeineen ekalka kerralla n 4-5 kk. Sen jälkeen tuli longcovid, joka ei ole estänyt työntekoa enää kuitenkaan, tuli vain ikäänkuin uusia perussairauksia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Olin ekan koronan jälkeen 1.5 vkoa saikulla. Ei kuumetta ei muita flunssan oireita kun erittäin lievää yskää. Uupumus oli suurin oire.
Toinen korona: muutama päivä lievää flunssaa, ekana päivänä vähän lämpöä. Toivuin nopeasti tästä eikä uupumusta tällä kertaa
Ei rokotteita
Kysyttiin kestoa, ei rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti koronapiikki toimii kun noin pahasti sen koronan sairastitte. Olen rokottamaton ja lähes oireettomana sen sairasti. Pääkipua oli yhtenä iltana vaan.
Kysyttiinkö piikeistä? Ei vaan kestosta, vastaisit siihen mitä kysyttiin.
Olin 7 viikkoa sairiksella. Aktiivinen tauti 2-3 viikkoa, joista viikko sairaalassa lähellä tehohoitoa. Loput viikot menivät kuntoutukseen. Olin silloin 35-vuotias.
Miksi kommentoijat eivät voi vain vastata siihen mitä kysytään?
Mutta ei kun follareitten pitää päästä heti kertomaan kuinka hienoa on olla rokottamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiinkö piikeistä? Ei vaan kestosta, vastaisit siihen mitä kysyttiin.
Haluaisin kyllä tietää myös rokotusten määrän, iän, perussairaudet?
Ap