Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu, kun vieras mies ahmii sinua katseellaan?

Vierailija
04.11.2023 |

Olet harrastuksissasi pukeutuneena vartaloa myötäilevään vaatetukseen. Huomaat miehen joka katseellaan ahmii muotojasi, katseidenne kohdatessa hän nolostuu ja kääntää katseen pois, mutta hetken päästä taas jatkaa. Mitä tunnet tässä tilanteessa? Vaikuttaako onko mies mielestäsi kiinnostava? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi tuntuisi hlvetin ällöltä jos olis ihan random tyypi. Jos ei ole munaa tulla keskustelemaan kasvotusten niin menköön kotiinsa. Jos olis joku kenestä olisin itse kiinnostunut, niin hetken aikaa vois olla söpöä, pidemmän päälle tosi outoa myöskin. Aloitekyvytön mies ei sytytä.

Tästä on kokemusta! näin salilla erittäin kauniin naisen, hän oli juuri siirtynyt cross-trainerille lämmittelemään. Ihailin takaapäin lyhyen hetken hänen kauniita muotojaan kun hän yhtäkkiä käänsi päätään taaksepäin ja loi minuun hymyilevän katsekontaktin. Välittömästi hän tuli viereeni treenamaan ylätaljaa, lämmittelyt jäi kesken. Olin aivan paniikissa enkä uskaltanut sanoa mitään, hän oli niin upea. Seuraavalla kerralla hän ei enää hymyillyt, olin kai nyt saanut pöljän pervon leiman.

Vierailija
22/27 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa se on. Itse kovassa puutteessa kaikkia mielenkiintoisia vastaantulevia miehiä analysoin millasta seksiä niiltä mahtaisi saada jos nyt lähettäis..

Pitääkös se paikkansa, että naiset eivät kykene ollenkaan arvioimaan miehiä? Seksi on aina ihan erilaista kuin oletti.

Vaikea sanoa ku en oo ikinä ollu näiden randomi miesten kanssa ketä oon arvioinut huvikseen. Ne kenenkaa oon ollu muuten en oo miettinyt etukäteen. Mutta ikävä kyllä saan suunnilleen aina vain nopean eli ei näitä kestäviä oo paljon tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite oon jätkä mut viime keväänä/ alkukesästä ku olin amiksesta työssäoppimassa (alaan kuuluu mm pihojen hoito) nypin rikkaruohoja yms erään julkisen rakennuksen kivijalan vierestä huomasin kyl et joku ehkä 25-35v mies oli pitkään noin 4m päässä mut en toki ajatellut mtn siitä ku kerran julkinen rakennus jonka tontilla saa vapaasti olla homman aikana välillä kivijalan ikkunoiden peilauksesta näin et katse oli muhun päin ja ku työn tehtyäni käännyin ja istuin nojaamaan kivijalkaa vasten pitämään taukoa ja aioin kysyä olisiko miehellä jtn asiaa esim kiinteistöön liittyen (jos olis kuulunut työntekijöihin)mutta tämä lähti ja käveli jonnekin rakennuksen toiselle puolelle. Ei mulle mitenkään epämukava olo tullut vaik en kyl kiihottunutkaan ihan kiva toki saada välillä "signaalia" että kiinnostusta ulkoisia puitteita kohtaan löytyy toki se mieltä kohottaa ku tällä hetkellä ei ole ketään vakituista joka siitä muistuttaisi :D

Vierailija
24/27 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Aina sama juttu vaikka pukeudun säkkiin. Mitä vielä pitää tehdä? En aio syrjäytyä kotiini.

Vierailija
25/27 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök. Aina sama juttu vaikka pukeudun säkkiin. Mitä vielä pitää tehdä? En aio syrjäytyä kotiini.

Trolli.

Vierailija
26/27 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en ole tossa tilanteessa koskaan ollut.

Vierailija
27/27 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla jossa on lähes pelkkiä miehiä ja minua häiritsee se töllötys. Joskus jos miehet eivät tajua että näen heidän töllötyksensä he saattavat tuijottaa tosi vihaisen ja tympeän näköisinä suoraan vaikka jalkoväliin. Se suututtaa eikä ole mitään kivaa flirttiä. Olen aina nuoresta asti aistinut joissain miehissä jotain aggressiota, ja ajatellut että he suuttuvat naiselle siitä että nainen on siinä mutta he eivät saa koskea. Tiedättekö muutkin naiset tämän ilmiön ja osaatteko miehet avata että mitä se oikein on.