Mieheni pitää minun jalkoja likaisina
Mieheni pitää minun jalkoja likaisina, eikä suostu hieromaan niitä sen takia. Mites muilla, hierooko miehenne teidän jalkateriä mukisematta?
Olen niin lopen kyllästynyt tähän, että mieheni ei hiero minun jalkojani sääristä alaspäin vaikka jalkateräni kaipaisi kovin hierontaa. Mies valittaa, että ei halua hieroa, koska "ne ovat likaiset". Ei auta vaikka kävisin pesemässä jalkani ennen hierontaa...
Olen sanonut miehelleni, että kyllä hän on likaisempiinkin paikkoihin sormiaan laitellut mitä mun jalkaterät!
Kommentit (25)
Ongelmasi ei ole jaloissa, vaan suomen kielen taidossa.
Osta parempia kenkiä, jos on jatkuvasti jalkaterät kipeät.
No kyllä käyn jalkahoidoissakin, mutta en ole löytänyt vielä paikkaa missä niitä hierottaisiin ihan huolella :( t. Ap
Nyt en tullut kysymään mielipiteitä suomenkielentaidoistani :) t. Ap
Kannattaisikohan sinun pestä jalkasi joka päivä ja erityisesti ennen hierontaa?
Minäkin kaipaisin jalkahierontaa. Ihan siis jalkapohjan ja jalkaterän hierontaa, minulla on todella kipeät jalat. Olen miettinyt mikä taho näitä hieroo? Pitääkö olla jalkahoitaja ja vai hieroja? En kaipaa jalkahoidosta niitä muita juttuja, pelkkä hieronta. Enkä halua pohkeiden hierontaa. Mies hieroo joskus, mutta tosi huonosti ja vähän. Ei pidä likaisena, mutta ei vaan suostu hieromaan. Olen muuten ajatellut, että miehillähän hikoaa jalat tosi paljon... että koska heillä itsellä on jalat niin hikiset ja haisevat, niin ehkä he kuvittelevat naistenkin jalkojen hikoilevan ja haisevan? Ei kai useimmilla naisilla hikoile ja haise jalat erikoisemmin. Naisten sukat on aina kuivat, miesten ei.
Vierailija kirjoitti:
Osta parempia kenkiä, jos on jatkuvasti jalkaterät kipeät.
Minulla kyllä on hyvälaatuisia kenkiä ja useasti jalkapohjani ovatkin ihan kunnossa. Mutta näin metsästyskauden aikana, kun kävelen metsässä epätasaisella alustalla varsin pitkiä matkoja, niin jalkapohjani kipeytyvät. T. Ap
Hieronnan jälkeen kai pestään kädet. Ehkä on jokin öljy hierontaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisikohan sinun pestä jalkasi joka päivä ja erityisesti ennen hierontaa?
Kyllä pesen jalkani joka päivä ja myös ennen hierontaa, mutta mies ei suostu siltikään hieromaan niitä, kun pitää niitä vain likaisena :(. Olen tarjotellut hänelle myös kertakäyttökäsineitä,mutta ei sekään auta.
Ja lisäyksenä, että jalkani ovat kuivat ja siistit, eivät hikoa, mutta ei auta :(
Harmittaa, että mies pitää jalkojani näin spitaalisina. Kyllä on sormiaan pystynyt muiden tyttöjen "likaisempiinkin koloihin" käyttämään, mutta mun jalat! Ne ovat näköjään ihan saastaiset verrattuna märkiin koloihin :/
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hieronnan jälkeen kai pestään kädet. Ehkä on jokin öljy hierontaan.
Tätä olen myös miehelle toitottanut, mutta ei lähde:(
T. Ap
Mene hierojalle. Kyllä jalkaterien ja säärien hierojia löytyy niin jalkahoidon yhteyteen kuin ihan hierojallekin voi sanoa mitä haluaa hierottavan.
Itseäni muiden jalat ällöttää enkä tykkää niitä kosketella joten olisi aika kurjaa jos kumppani sillä painosraisi. Miesystävä taas tykkää jalkojeni hipelöinneistä ja varpaideni pussailusta mutta onneksi ei painosta minulta samaa.
Osta sille miehelle Motonetistä mekaanikonhanskat niin ei tarvitse inhoja räpylöitä paljain käsin käsitellä. Ei hajutkaan tartu.
Asiat ovat usein juuri siten kuin miltä tuntuvat.
Olen samoilla linjoilla miehen kanssa. Jalat ovat aina likaiset, vaikka olisi juuri ne pessyt niin niissä on jotain likaista. Tiedän että tuo vaikuttaa omituiselta ja on niitä "likaisempiakin" paikkoja ihmiskehossa, mutta silti ne jalkaterät ja varpaat ovat ällöttäviä. Alkaa oksettaa kun tulee elokuvia missä kosketellaan ja vielä suudellaan jalkoja, itse en ikinä pystyisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mene hierojalle. Kyllä jalkaterien ja säärien hierojia löytyy niin jalkahoidon yhteyteen kuin ihan hierojallekin voi sanoa mitä haluaa hierottavan.
Itseäni muiden jalat ällöttää enkä tykkää niitä kosketella joten olisi aika kurjaa jos kumppani sillä painosraisi. Miesystävä taas tykkää jalkojeni hipelöinneistä ja varpaideni pussailusta mutta onneksi ei painosta minulta samaa.
Täytyy siis yrittää löytää sellainen hieroja, joka hieroisi jalkateräni/-pohjiani sen 1,5 tuntia.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
No mene jalkahoitoon. Ei minuakaan puolisoni jalat hirveästi nappaa.
Toisen hierominen parantaa henkistä läheisyyttä. Tästä on tutkimus.
Jos teille olisi jalkaterien hieronta tärkeää ja miehenne ei suostuisi niitä hieromaan, niin jättäisittekö miehen sen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen hierominen parantaa henkistä läheisyyttä. Tästä on tutkimus.
Olet aivan oikeassa! Tätä olen yrittänyt miehellenikin sanoa, mutta tuloksetta :( t. Ap
Vyöhyketerapeutti hieroo. Voi vähän kyllä sattua. Maalta ei löytyne, mutta ehkä lähimmästä kaupungista.