Mieheni pitää minun jalkoja likaisina
Mieheni pitää minun jalkoja likaisina, eikä suostu hieromaan niitä sen takia. Mites muilla, hierooko miehenne teidän jalkateriä mukisematta?
Olen niin lopen kyllästynyt tähän, että mieheni ei hiero minun jalkojani sääristä alaspäin vaikka jalkateräni kaipaisi kovin hierontaa. Mies valittaa, että ei halua hieroa, koska "ne ovat likaiset". Ei auta vaikka kävisin pesemässä jalkani ennen hierontaa...
Olen sanonut miehelleni, että kyllä hän on likaisempiinkin paikkoihin sormiaan laitellut mitä mun jalkaterät!
Kommentit (25)
Minäkin pidän jalkoja ällöttävinä, myös omiani. Mies niitä kyllä saattaa rompalata, enkä tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Jos teille olisi jalkaterien hieronta tärkeää ja miehenne ei suostuisi niitä hieromaan, niin jättäisittekö miehen sen takia?
Joo erohan se on ilman muuta jos ei suostu hieromaan kinttuja. Eiku...
Eli miehen pitäisi puoltoista tuntua lutuuttaa sun känsäisiä koipia? Se on kuule aika pitkä aika. Todellakin menet jalkahoitoon tai etsit seuraa joltakin fetissisivustolta - jalkafetissit lienevät niitä yleisimpiä fetissejä.
Nyt ihan veetuilematta koitan kysellä mistä päin suomea AP olet? Joku kiusasi sinua suomenkielentaidoista mutta tunnen pari tyyppiä jotka oikeasti jättää sanoja samalla tavalla taivuttamatta jatkuvasti (siis tuo "Mieheni pitää minun jalkoja likaisina") ja olen kiinnostunut onko kyseessä jokin alueellinen erikoisuus. Kiitokset ja tsemppiä pulmaasi
Puhtaat jalat? Jännä fetissi.