Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä merkeistä tunnistaa sairaan työyhteisön?

Vierailija
04.11.2023 |

Mistä?

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee huonosta johtamisesta, ja tämä näkyy kaikessa työyhteisön toiminnassa.

Vierailija
102/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että siellä saa mellastaa mieleltään sairaat narsistit ja psykopaatit. Maneereinaan : juoruilu, itsekkyys, passiivis-aggresiiivisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lähtee huonosta johtamisesta, ja tämä näkyy kaikessa työyhteisön toiminnassa.

Mä tulin uuteen työyhteisöön ja pomoa tunnuttiin vihaavan kovasti. Hänellä ei kuulemma ollut alkeellisintakaan kykyä johtaa, ei sosiaalisia taitoja eikä muutenkaan erityisen välkky tyyppi. Hänestä puhuttiin selkänsä takana todella rumasti. Hiljaksiin sain kuitenkin huomata, että pomo itse asiassa tuntui olevan työpaikalla niitä harvoja ajattelevia ja toiset huomioivia ihmisiä.

Vierailija
104/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin uuteen työyhteisöön ja pomoa tunnuttiin vihaavan kovasti. Hänellä ei kuulemma ollut alkeellisintakaan kykyä johtaa, ei sosiaalisia taitoja eikä muutenkaan erityisen välkky tyyppi. Hänestä puhuttiin selkänsä takana todella rumasti. Hiljaksiin sain kuitenkin huomata, että pomo itse asiassa tuntui olevan työpaikalla niitä harvoja ajattelevia ja toiset huomioivia ihmisiä.

Tuttua!

Vierailija
105/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä sanotaan pikkujouluissa pelti kiinni, jää sinne. Ei tarkoita mitään.

Vierailija
106/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käytös suvaitaan.

Vierailija
107/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on päänarsistit ja hovi joka kumartaa epäasiallista käytöstä.

Vierailija
108/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"vakkareilla" parhaat istumapaikat ja sijaiset joissain paikoissa laitetaan jopa seisomaan taukojen ajaksi... -.-'''

Olen kokenut tämän! Tulin uutena, ja pitkän taukopöydän ääressä ei ollut yhtään ylimääräistä tuolia. Kukaan ei alkanut järjestää mulle tilaa pöydän ääreen, kaikki vaan istuivat paikoillaan kuin tatit hapan ilme naamalla. Sivummalla oli pari ylimääräistä tuolia ja hetken seinään nojailtuani ja jotain juttelua ytitettyäni menin eväideni kanssa istumaan sinne sivuun muiden selkien taakse. Oli kyllä aika latistava kokemus. 

Vierailija
109/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeumasta

Vierailija
110/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon sisäpiiri, johon kuuluu hovi ja suosikit. Sitten ollaan me muut, jotka ollaan välttämätön paha firmassa. Me muut kärsitään epätasa-arvoisesta kohtelusta ja informaatiokatkoksista.  

Vierailija
111/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"vakkareilla" parhaat istumapaikat ja sijaiset joissain paikoissa laitetaan jopa seisomaan taukojen ajaksi... -.-'''

Olen kokenut tämän! Tulin uutena, ja pitkän taukopöydän ääressä ei ollut yhtään ylimääräistä tuolia. Kukaan ei alkanut järjestää mulle tilaa pöydän ääreen, kaikki vaan istuivat paikoillaan kuin tatit hapan ilme naamalla. Sivummalla oli pari ylimääräistä tuolia ja hetken seinään nojailtuani ja jotain juttelua ytitettyäni menin eväideni kanssa istumaan sinne sivuun muiden selkien taakse. Oli kyllä aika latistava kokemus. 

Sait sentään istumapaikan. Joissain työpaikoissa missä olen ollut, ei uusilla/sijaisilla ole mitään asiaa istumaan, ennen vakihenkilökuntaa. Työpaikan lepotuolit oli varattu vaan johtajien käyttöön, niissä ei saanut muut istua.

Vierailija
112/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan orgioita posliininaamarit päässä

Vierailija
113/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä heti alussa välttämättä huomaakaan. Mulla meni niin, että aluksi kaikki vaikutti olevan ok. Jonkin ajan kuluttua huomasin kuppikunnat ja sen miten palavereissa jotkut sivuutettiin täysin ja toisten mielipide taas aina huomioitiin. Tietyt ihmiset päättivät miten toimitaan ja anna olla jos uskalsit näitä kyseenalaistaa.Aloin myös huomaamaan tiuskimista ja rumasti puhumista erityisesti yhdelle ihmiselle. Uusi pomo, joka oli täysin epäpätevä nuoleskeli näitä tiettyjä tyyppejä ja osallistui kiusaamiseen ja syrjimiseen. Ei tietenkään puuttunut kiusaamiseen ja tätä pomoakin kyseenalaistettiin, mutta hän olikin heikko johtaja ja oikeasti osaamaton, niin ei olisi hänen alunperinkään pitänyt siinä asemassaan olla, sillä vain pahensi kaikkea. 

Mikäli olisi ollut vahva ja hyvä pomo, niin tilanne olisi varmasti ollut erilainen.

Vierailija
114/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viiskymppisistä naisista. Katkeria ja kateellisia kaikille

Vierailija
115/162 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on tämmöistä paljon. On melkein lottovoitto saada kaikinpuolin mukava työpaikka.

Vierailija
116/162 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alemmat esimiehet eivät tule toimeen keskenään, nämä eivät tule toimeen pomonsa kanssa. Kaikki säätää omiaan, mitään yhteistyötä ei ole. Alemmat esimiehet kerää hovia ympärilleen, jos et lähde tähän mukaa, saat todellakin tuntea sen nahoissasi. Mutta mistä merkeistä tämän olisi tunnistanut etukäteen? No ei oikeastaan mistään. 

Vierailija
117/162 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ettei sille laiteta rajoja.

Vierailija
118/162 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta johtamisesta!!

Vierailija
119/162 |