Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihuutta pidetään kauniina?

Vierailija
04.11.2023 |

Minusta näyttää vaan hölmöltä tikkulaihat jalat ja käsivarret, ja vaatteet vaan roikkuu päällä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että töissäkin saa kuulla että "oot niin laiha" "onko sulla lapamato kun ei ruoka tartu" tyylisiä kommentteja vaikka painoindeksi on 20.5 bmi eli ihan normaalipainon rajoissa,nämä kommentoijat ovat muuten itse hyvin ylipainoisia osa jopa sairaalloisen lihavia, itselläni ei tulisi mieleenkään kommentoida heidän ulkonäköään.en tiedä onko naisilla tuommoista,itse olen 37v mies naisvaltaisella alalla.

Vierailija
42/46 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä että töissäkin saa kuulla että "oot niin laiha" "onko sulla lapamato kun ei ruoka tartu" tyylisiä kommentteja vaikka painoindeksi on 20.5 bmi eli ihan normaalipainon rajoissa,nämä kommentoijat ovat muuten itse hyvin ylipainoisia osa jopa sairaalloisen lihavia, itselläni ei tulisi mieleenkään kommentoida heidän ulkonäköään.en tiedä onko naisilla tuommoista,itse olen 37v mies naisvaltaisella alalla.

Saattaisin kyllä lapamatoihin sanoa vastaan että "kannattaisko sinunki hankkia?". Ainakin vieraammille tai muuten merkityksettömille ulkoisen olemuksen arvostelijoille joilla itsellään ei syöminen ole hallinnassa.

Toki ystävätkin saattaa joskus olla ajattelemattomia kommenteissaan mutta heidän kans voi keskustella asiasta muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, naisilla tätä "laihuuden" arvostelua riittää ja paljon.

t: jäätynyt pulkannaru, anorektikko, bulimikko, luuranko, tikku, nälkämaan lapsi jne.

ps. painoindeksi normaali

Vierailija
44/46 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan turha kysymys. Suomalaisista jotain alipainon rajoilla keikkuvia aikuisia on varmaan 1%.

Sellaisia ihmisiä ei nykyään vain ole.

Noh, minä olen yksi heistä. Olen 172 cm ja 56 kg, eli juuri ja juuri normaalipainoinen. Peruskoulussa nimiteltiin anorektikoksi, vaikka olen ihan pikkulapsesta saakka ollut todella hoikka ja pieniruokainen.

Vierailija
45/46 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun hoikka vain on esteettisempi. Toki ns muodokaskin voi olla kaunis, jos rasva pääosin pepussa ja reisissä ja kuitenkin hoikka vyötärö. 

mutta esim minun kuten kai 9/10 naisista niin se rasva tulee mahaan ja jos mulle tulee kiloja, on vain raskausmaha. Kaunistaako se sitten? 

Vierailija
46/46 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuutta arvostetaan lähinnä mallimaailmassa.

Miksi?

Siksi, koska on tutkittu ja havaittu että naiset ostavat enemmän vaatteita kun niitä esitellään laihojen mallien päällä.

Yllätyitkö? Katsos, se on mallien työtä. Myydä vaatteita.