Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehet sanoo kauniiksi vaikka en todellakaan ole

Vierailija
04.11.2023 |

Pitävätkö oikeasti niin tyhmänä, että uskon mitä vaan hömppää? Miksi pitää edes sanoa sellaista, josta kumpikin tietää, ettei se ole totta?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on paljon laajempi kauneuskäsitys kuin naisilla joten jotkut miehet voivat oikeasti pitää sinua kauniina.

Vierailija
2/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kivan näköinen ja ne haluaa panna sua. 

Vierailija
4/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä, eikö näin huhuta? On minuakin kehuttu kauniiksi vaikka itse näen itseni suohirviönä, vihaan jokaista osaa itsessäni mutta kait joku voi nähdä minut silti viehättävänä..

Vierailija
5/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta miehellä olisi pienikin mahdollisuus naiseen miehen pitää mielistellä ja kehua naista. Ja sen päättää naiset omalla käytöksellään. Jos näitä ei tapahdu ei nainen kelpuuta miestä jatkoon

Vierailija
6/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä suomalaisia naisia kun eivät osaa ottaa kehuja vastaan. Ollaan kyllä todella outo kansakunta. 

Vierailija
7/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta miehellä olisi pienikin mahdollisuus naiseen miehen pitää mielistellä ja kehua naista. Ja sen päättää naiset omalla käytöksellään. Jos näitä ei tapahdu ei nainen kelpuuta miestä jatkoon

Minä en kelpuuta tällaisia huijareita jatkoon.

Ap

Vierailija
8/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä suomalaisia naisia kun eivät osaa ottaa kehuja vastaan. Ollaan kyllä todella outo kansakunta. 

Jos niille ei ole todellista perustetta, niin siinä ei ole mitään outoa. Tulee vaan niljakas olo.

Ap

Vierailija
9/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas ongelma, hommaa teltta päälle ja leikkaa kalju, sekä kirjoita teltan etupuolelle I hate you

Vierailija
10/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Jos joku ihminen pitää itseään ei kauniina tai ei komeana, niin olisi aika tehdä jotain. Kuntosali, kampaaja, meikkaus, kauneushoitolat ja lisätä yleistä positiivisuutta. Positiivisuus kaunistaa ihmistä kummasti.

Vierailija
11/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelpuuta tällaisia huijareita jatkoon.

Ap

Onko se sinun mielestä huijaamista jos ei ajattele samalla tavalla kuin sinä?

Vierailija
12/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä. Jos joku ihminen pitää itseään ei kauniina tai ei komeana, niin olisi aika tehdä jotain. Kuntosali, kampaaja, meikkaus, kauneushoitolat ja lisätä yleistä positiivisuutta. Positiivisuus kaunistaa ihmistä kummasti.

Olen eri mieltä. Ei kenenkään ole pakko ryhtyä kaunistamaan itseään, jos ei halua. 

Vierailija
13/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Ei kenenkään ole pakko ryhtyä kaunistamaan itseään, jos ei halua. 

Jos ei halua niin ei varmaan kiinnosta sitten oma henkinen hyvinvointi tai parisuhde yms. Mielestäni jonkunasteista mielenterveysoireilus jos ei pidä itsestään huolta. En tarkoita tuomitsevasti mutta varmasti jos ei itsestään huolehdi niin kärsii siitä jollain tapaa henkisesti.

Vierailija
14/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein hauskaa, kun joku kehuu kauniiksi, ihan ääneen naurattaa. Eli ei siis loukkaa. Se kyllä loukkaisi jos joku sanoisi rumaksi. Enkä ole tyhmä, mutta en nyt ota kehuja niin vakavasti ja mieti kenenkään tarkoitusperijä. Itse kyllä tiedän mitä olen.

Vierailija
15/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua niin ei varmaan kiinnosta sitten oma henkinen hyvinvointi tai parisuhde yms. Mielestäni jonkunasteista mielenterveysoireilus jos ei pidä itsestään huolta. En tarkoita tuomitsevasti mutta varmasti jos ei itsestään huolehdi niin kärsii siitä jollain tapaa henkisesti.

Minusta vaan on epärealistista ajatella, että kaikki olisivat kauniita. Tietysti riippuu siitä, mitä kauneudella tarkoitetaan. Jos esim. nainen on kaunis näyttäessään missikilpailukelpoiselta, niin kaikki ja kaiken ikäiset eivät voi olla.

Vierailija
16/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kasvojen virheisiin ei auta kuin kirurgia, joihinkin ei sekään.

Ap

Vierailija
17/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuohon ole mitään yhtä oikeaa vastausta, kun on kyse makuasiasta. Olet yhtä lailla oikeassa kuin ne miehetkin. Mitä väliä tuolla edes on?

Vierailija
18/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt aivan tapa kehua naista kauniiksi. Ei kai kukaan mies halua tavata rumilusta.

Vierailija
19/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehumista on monta tapaa. Ajoitus on tärkeä ja millaiset sanat valitsee. Töksähtävät kehut, ja jotka on vain täytettä keskustelun lomassa, eivät vakuuta. Kehuminen kertoo aina kehujasta enemmän kuin kehuttavasta, joten jos kehuja luulee tekevänsä vaikutuksen epäuskottavilla kehuillaan ei jatkoon. Ennen kehuja kannattaisi aina miettiä voisiko keksiä muutakin kuin kehua toista yleisesti ottaen jonkun näköiseksi. 

Jos jonkun kehuminen on tyhmän kuuloista voi vaan sanoa kiitos ja vaihtaa aiheen johonkin älyllisempään. Siihen tilanteeseen ei tartte jäädä. JOku voi olla niin kömpelö luonteeltaan, ettei uskalla sanoa muuta. 

Vierailija
20/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaan on epärealistista ajatella, että kaikki olisivat kauniita. Tietysti

Niin tai ajatella että kukaan olisi kaunis koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi