Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miehet sanoo kauniiksi vaikka en todellakaan ole

Vierailija
04.11.2023 |

Pitävätkö oikeasti niin tyhmänä, että uskon mitä vaan hömppää? Miksi pitää edes sanoa sellaista, josta kumpikin tietää, ettei se ole totta?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vonkaa tuolla helpotusta itselleen.

Vierailija
22/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella ärsyttävää jos tietää, että se sanotaan vain suostuttelu-tarkoituksessa eikä vilpittömästi. Eli mies vain haluaa sinulta jotain seksuaalista kanssakäymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän etten ole mikään miss universum mutta koen loukkaavana, jos treffimies ei kehu ulkonäköäni. En voisi kuvitella kiinnostuvani sellaisesta miehestä. Paljon on onneksi niitä ihanuuksia jotka eivät kehuissa säästele.

Vierailija
24/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän etten ole mikään miss universum mutta koen loukkaavana, jos treffimies ei kehu ulkonäköäni. En voisi kuvitella kiinnostuvani sellaisesta miehestä. Paljon on onneksi niitä ihanuuksia jotka eivät kehuissa säästele.

Koet loukkaavana, jos mies ei valehtele??

Ap

Vierailija
25/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisiko se sitten valehtelua jos kuitenkin haluavat jatkoa? En tiedä, ehkä joku haluaa treffata uudestaan naista, jota pitää rumana. Kai sitä kaikenlaista epätoivoista vipeltäjää on liikkeellä.

Joskus olen nähnyt miehen ilmeestä että vaikuttuu heti ulkonäöstäni, mutta kumman vaikeaa se ääneen kehuminen on näillekin. Sitten treffien jälkeen mies hehkuttaa kuinka olin parempi kuin oli osannut kuvitella, mutta missään nimessä ei voi ääneen sanoa että olin kaunis. Juu, en ole kiinnostunut tällaisten kanssa jatkosta, kun on niitäkin jotka eivät kehuissa säästele. Juntit etsiköön kaltaisiaan.

Vierailija
26/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisiko se sitten valehtelua jos kuitenkin haluavat jatkoa? En tiedä, ehkä joku haluaa treffata uudestaan naista, jota pitää rumana. Kai sitä kaikenlaista epätoivoista vipeltäjää on liikkeellä.

Joskus olen nähnyt miehen ilmeestä että vaikuttuu heti ulkonäöstäni, mutta kumman vaikeaa se ääneen kehuminen on näillekin. Sitten treffien jälkeen mies hehkuttaa kuinka olin parempi kuin oli osannut kuvitella, mutta missään nimessä ei voi ääneen sanoa että olin kaunis. Juu, en ole kiinnostunut tällaisten kanssa jatkosta

Voi olla kommentoimatta ulkonäköä ollenkaan ja kehua vaikka jotain muuta ominaisuutta, jos on pakottava tarve sellaiselle. Itselleni tulee olo, että mies pitää pilkkanaan, kun puhuu ihan palturia ja luulee, että uskon.

Ap

Vierailija
27/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole yksikään mies koskaan sanonut kauniiksi.

28/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehuin kerran yhden kivan kassatädin vaaleanpunaisiksi lakattuja lyhyitä kynsiä kauniiksi. Ne olivat oikeasti tosi siistit ja söpöt.

Oon myös kehunut yhden naispuolisen työkaverini kynsiä hienoiksi. Hän tykkäsi kehuistani ja jopa esitteli hieman kynsiään mulle. Hänellä on pitkät, luonnolliset kynnet jotka ovat tosi näyttävät.

Vierailija
29/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei saa kehuja keneltäkään ulkonäöstä, niin silloin ei ole kaunis. Minä olen oikeasti aika ruma keski-ikäinen, sellainen jotenkin sairaalta näyttävä ja harmahtavan valju täti ja kauniiksi ei kehuta. Sinussa varmasti on jotain tosi kaunista, jos kehuja tulee. 

Vierailija
30/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun ei saa kehuja keneltäkään ulkonäöstä, niin silloin ei ole kaunis. Minä olen oikeasti aika ruma keski-ikäinen, sellainen jotenkin sairaalta näyttävä ja harmahtavan valju täti ja kauniiksi ei kehuta. Sinussa varmasti on jotain tosi kaunista, jos kehuja tulee. 

Et varmaan myöskään käy tindertreffeillä, joten missä niitä kehuja tulisi?

Ap

Vierailija
31/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehun voi saada myös tavasta jolla mies katsoo kivasti.

Vierailija
32/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehun voi saada myös tavasta jolla mies katsoo kivasti.

Mies voi katsoa myös vaan puhtaasti uteliaisuudesta ajatuksella "ohhoh. onko tuonkin näköisiä naisia maailmassa?" Tai jos vartalon ja kasvojen välillä on epäsuhta, niin voivat ihmetellä, että miten noin hyväkroppaisella voi olla tuollainen naama.

Ap

Vierailija
33/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoohan ne miehet kauniiksi silloin, kun heillä joku tavoite eli päästä seksuaalisen kanssakäymiseen. Tämä niin monet kerrat koettu, luulevat, että olen niin hupakko, että uskon tuollaiseen, ei mene enää läpi. 

Vierailija
34/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia ärsyttää että naiset sanoneet komeaksi minua. Yrittivät olla niin ystävällisia vaikka olen ruma ja lihava.

Vierailija
35/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoohan ne miehet kauniiksi silloin, kun heillä joku tavoite eli päästä seksuaalisen kanssakäymiseen. Tämä niin monet kerrat koettu, luulevat, että olen niin hupakko, että uskon tuollaiseen, ei mene enää läpi. 

Tämä. Ilmeisesti joihinkin toimii, kun jaksavat yrittää.

Vierailija
36/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsien ihailija kirjoitti:

Mä kehuin kerran yhden kivan kassatädin vaaleanpunaisiksi lakattuja lyhyitä kynsiä kauniiksi. Ne olivat oikeasti tosi siistit ja söpöt.

Oon myös kehunut yhden naispuolisen työkaverini kynsiä hienoiksi. Hän tykkäsi kehuistani ja jopa esitteli hieman kynsiään mulle. Hänellä on pitkät, luonnolliset kynnet jotka ovat tosi näyttävät.

Tämä nyt on eri asia, kun kehu on todellinen ja kohdekin on samaa mieltä asiasta.

Ap

Vierailija
37/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on rakkauden tunnustus, eikö kelpaa?

Vierailija
38/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joskus olen nähnyt miehen ilmeestä että vaikuttuu heti ulkonäöstäni, mutta kumman vaikeaa se ääneen kehuminen on näillekin. Sitten treffien jälkeen mies hehkuttaa kuinka olin parempi kuin oli osannut kuvitella, mutta missään nimessä ei voi ääneen sanoa että olin kaunis. Juu, en ole kiinnostunut tällaisten kanssa jatkosta

:O

Siis oikeasti käytti sanaa parempi?!?! EI jatkoon

Vierailija
39/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

" :O

Siis oikeasti käytti sanaa parempi?!?! EI jatkoon "

Kyllä käytti :D Hauskinta tässä oli että mies oli itse huomattavasti lyhyempi kuin oli profiilissaan kertonut ja naaman ihokin paljon huonompi kuin yhdessäkään kuvassa, ties mitä filtteriä oli käyttänyt. Teki mieli sanoa hänelle että no sinä et kyllä ollut parempi mutta annoin olla.

Vierailija
40/53 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on rakkauden tunnustus, eikö kelpaa?

Ei todellakaan ole, vaan valheellista liehittelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi