Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muille käynyt näin?

Vierailija
04.11.2023 |

Styylasin aikoinaan nätin ja kaikin puolin vetävän tytön kanssa, jolle olisi aina löytynyt vaihtoehtoistakin seuraa. Olin tietty asiaankuuluvan mustasukkainen hänestä. Suhde päättyi lopulta, mutta pysyttiin silti pitkään kavereina. Ja kuinka ollakaan, minua alkoi kiihottaa aivan suunnattomasti kun hänelle sitten ilmaantui muita miehiä. Hän kertoi auliisti hoidoistaan, missä ja miten oli nainut kenellekin ym. Muistan kun hän kertoi antaneensa ensi kerran pyllyä jollekin jätkälle, kun taas minua ei koskaan päästetty sinne päinkään. Kiihotti, vitutti, ja kiihotti lisää.

Tajusin tuolloin, että olen aisuri. Onneksi parin seuraavan kumppanin kanssa olen päässyt toteuttamaan tuota puolta itsessäni enemmänkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu ajoissa hoitoon äläkä anna sairauden pilata koko elämääsi.

Vierailija
2/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ On se vaan kummallista kuinka joka jeesuksen aloitukseen tulee aina joku riemuidiootti kirjoittamaan tuollaista tai jonkin muka-hauskan Nyt nukkumaan Keijopertti -kommentin. Täällä ei tunnu saavan aikaan asiallista keskustelua kirveelläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vulva ap:n nuoruuden ihastuksella on?

Vierailija
4/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aloituksia taitaa synnytellä sama kaveri, mikä milloinkin tekeytyy naiseksi ja miksi lie. Kommentoi omia ketjujaan eri persoonissa. Hyvin mielenkiintoista.

Vierailija
5/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kun normaalisti välit exään menee niin poikki, että ei olla paljonkaan puheväleissä! Nämä satuilijat kuitenkin kuulevat kaikkein intiimeimmätkin jutut exiltään!!

Vierailija
6/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt kertoo kokemusten puutteesta, mutta mielikuvitusta tuntuu riittävän. Tuon mielikuvituksen, energian ja sinnikkyyden kun saisi sidottua johonkin tuottavaan. Tiiä mikä seuraava Steven Spielbergi sieltä kuoriutuisikaan.

Vierailija
7/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näille paskoja aloituksia tehtaileville ehdottanut  luovan kirjoituksen opintoja, esim kesäkursseilla. 

8/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä aloituksia taitaa synnytellä sama kaveri, mikä milloinkin tekeytyy naiseksi ja miksi lie. Kommentoi omia ketjujaan eri persoonissa. Hyvin mielenkiintoista.

En ollut minä.

Vierailija
9/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ On se vaan kummallista kuinka joka jeesuksen aloitukseen tulee aina joku riemuidiootti kirjoittamaan tuollaista tai jonkin muka-hauskan Nyt nukkumaan Keijopertti -kommentin. Täällä ei tunnu saavan aikaan asiallista keskustelua kirveelläkään.

Lääkkeet...

Vierailija
10/10 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swoman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut minä.

(|) slurps slurps

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän