Ärsyttää kun miehet sanoo kauniiksi vaikka en todellakaan ole
Pitävätkö oikeasti niin tyhmänä, että uskon mitä vaan hömppää? Miksi pitää edes sanoa sellaista, josta kumpikin tietää, ettei se ole totta?
Kommentit (53)
Onko sinulla millainen kroppa?
Lyhyet jalat ja pitkä selkä?
Ottako rystyset maahan kun kävelet?
Vierailija kirjoitti:
Se on todella ärsyttävää jos tietää, että se sanotaan vain suostuttelu-tarkoituksessa eikä vilpittömästi. Eli mies vain haluaa sinulta jotain seksuaalista kanssakäymistä.
Miehen näkökulmasta se vasta ärsyttävää on, kun nainen luulee, että kyseessä ei ole vilpitön kehu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän etten ole mikään miss universum mutta koen loukkaavana, jos treffimies ei kehu ulkonäköäni. En voisi kuvitella kiinnostuvani sellaisesta miehestä. Paljon on onneksi niitä ihanuuksia jotka eivät kehuissa säästele.
Koet loukkaavana, jos mies ei valehtele??
Ap
Olisiko se sitten valehtelua jos kuitenkin haluavat jatkoa? En tiedä, ehkä joku haluaa treffata uudestaan naista, jota pitää rumana. Kai sitä kaikenlaista epätoivoista vipeltäjää on liikkeellä.
Joskus olen nähnyt miehen ilmeestä että vaikuttuu heti ulkonäöstäni, mutta kumman vaikeaa se ääneen kehuminen on näillekin. Sitten treffien jälkeen mies hehkuttaa kuinka olin parempi kuin oli osannut kuvitella, mutta missään nimessä ei voi ääneen sanoa että olin kaunis. Juu, en ole kiinnostunut tällaisten kanssa jatkosta
Suomalainen mies on oppinut sen jo karvaasti ja kantapään kautta, että naista ei voi kehua millään tavalla kasvotusten. Menepä kehumaan naista julkisella paikalla kauniiksi, niin se voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi ja jos kuuloetäisyydellä on muita naisia, niin nämä kokevat sen heidän haukkumiseksi. Siksi kehutaan jälkikäteen viestittämällä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoohan ne miehet kauniiksi silloin, kun heillä joku tavoite eli päästä seksuaalisen kanssakäymiseen. Tämä niin monet kerrat koettu, luulevat, että olen niin hupakko, että uskon tuollaiseen, ei mene enää läpi.
Aika monesti olet tainnut reitesi kuitenkin levittää, arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta miehellä olisi pienikin mahdollisuus naiseen miehen pitää mielistellä ja kehua naista. Ja sen päättää naiset omalla käytöksellään. Jos näitä ei tapahdu ei nainen kelpuuta miestä jatkoon
Minä en kelpuuta tällaisia huijareita jatkoon.
Ap
Kelpuuttaisit mielummin miehen, joka sanoo että olet aika ruma, mutta haluaisi kuitenkin seksiä kanssasi?
Eipä ole tuota ongelmaa. Ei ole miehet kehuneet, pari naista jostain syystä on.
Älä viitti olla tollanen itsesäälissä rypevä. Emmä mikää kaunis oo önnönnööö
Jaa-ah. Mä sanoin eilen naista kauniiksi, koska hän sitä todellakin mielestäni on.
Enkä sanonut turhaan.
Eräs mies on sanonut, että hänen mielestään jokainen nainen on kaunis omalla tavallaan. Ei ollut todellakaan minulta seksiä vonkaamassa. Minusta tämä oli kauniisti sanottu ja ajateltu.
Minua on sanottu usein kauniiksi miesten puolesta vielä nytkin vanhempana. Sitten taas lapsena ei koskaan kehuttu vaan vain alistettiin, samoin omat lapsuuden ja nuoruuden ystävät olivat oikeasti malleja, joten kyllä siinä jäi elämään epävarmuus omasta ulkonäöstä, edelleen nelikymppisenä on voimassa, vaikka ystävistä se ei johtunut vaan vain siitä, ettei kotona koskaan kehuttu mistään asiasta, aina vain haukuttiin, tai nuorena moni vertasi minua parhaimpiin ystäviini ulkonäöllisesti.
Eli vähän lisänä, kehukaa lapsianne jo pienenä, jos aihetta on.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla millainen kroppa?
Lyhyet jalat ja pitkä selkä?
Juurikin tällainen. Monta kertaa on oikein hämmästelty kuinka voikaan olla niin valtavan pitkä selkä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta miehellä olisi pienikin mahdollisuus naiseen miehen pitää mielistellä ja kehua naista. Ja sen päättää naiset omalla käytöksellään. Jos näitä ei tapahdu ei nainen kelpuuta miestä jatkoon
Minä en kelpuuta tällaisia huijareita jatkoon.
Ap
Kelpuuttaisit mielummin miehen, joka sanoo että olet aika ruma, mutta haluaisi kuitenkin seksiä kanssasi?
Pakkoko sitä ulkonäköä on kommentoida millään tavalla?
Ap
Naiset tuhoavat toistensa itsetunnon. Vähemmän kauniit kateuksissaan pikkuhiljaa lyttäävät ja lannistavat itseään kauniimmat. Jopa oma äiti voi syyllistyä tyttärensä itsetunnon tuhoamiseen silloin, kuin tytär on todella kaunis ja äiti itse muistuttaa lähinnä rantakaislikossa viikon kuolleena ollutta haukea.