Mitä pitää vastata jos kysytään *miksi meidän pitäisi valita juuri sinut*
Kommentit (287)
No eihän teidän oo mikään pakko valita just, mutta olihan se kuiteski mun kannalta kiva, ni saisin rahaa.
"Koska mä tiedän, mistä löydän teidät."
Mitä ihmettä? Ei kai noin matalan tason duuneihin tuollaisia kysytä?
Koska olen paras näistä vaihtoehdoista, joita teillä on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä 😳😳😳
Katso häntä tiukasti silmiin, nuolaise huuliasi pervosti ja kuiskaa: "Niin. Miettikääpä sitä."
"Koska minä olen rahan tarpeessa ja te olette työntekijän tarpeessa"
Vierailija kirjoitti:
Miksei kysyttäisi? Hakijoita tuollaiseen hommaan on varmaan satoja, tuollahan saa hyvin karsittua ainakin puolet pois.
"Ylipainoisena kestän hyvin kuivuutta, joten kiiretilanteessa voin hyvin jättää tauon väliin.".
Jos haluatte saada vähän räväkkää eloa tähän työpaikkaan.
T. Räväkkä pantterinainen
"Koska osaan imeä munaa paremmin kuin kukaan. Ja annan myös annelia"
Vierailija kirjoitti:
Koska olen paras näistä vaihtoehdoista, joita teillä on.
Sen jälkeen ne pyytää haastattelussa perustelemaan, että millä lailla paras. Näin ainakin omina opiskeluaikoina kävi, kun hain kesätöihin Valiolle juustonhämmentäjäksi, ja hakemuksessa kysyttiin tuo ja vastasin ehdotetun lailla.
Vierailija kirjoitti:
Kysytään. Ne kysymykset on samasta rekrytoinnin oppikirjasta joka paikassa. Samaa scheisseä riippumatta tehtävistä.
"Mä tiedän missä asut jos en tule valituksi."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kysyttäisi? Hakijoita tuollaiseen hommaan on varmaan satoja, tuollahan saa hyvin karsittua ainakin puolet pois.
Miksi kysyttäisiin? Itsestäänselvä vastaus kun on se, että ko. paikka tarvitsee työntekijän.
Koska muut hakijat ovat juoppoja bitsejä prostitutatuoituja myöhästeleviä piereskelijöitä ja minä olen parempi kuin he.
Minäkin haluan tietää vastauksen tähän!