Mitä pitää vastata jos kysytään *miksi meidän pitäisi valita juuri sinut*
Kommentit (287)
"Tapan itseni jos ei minua valita."
No sanot vaikkapa koska viihdyt hyvin asiakaspalvelutilanteissa ja tuot olemuksellasi asiakkaalle hyvän mielen ja positiivisen ostoskokemuksen. Voit jatkaa kertomalla olevasi tunnollinen ja teet työsi aina sataprosenttisesti vaikka sinulla olisi vähän huonompikin päivä takana. Tai mitkä ne sinun vahvuutesi kyseiseen työhön sitten ikinä ovatkaan.
"Olen hyvä nuolemaan pomojen perseitä"
"Eli teillä ei ole todellista tarvetta työvoimalle. No siinä tapauksessa jatkan matkaa seuraavaan työhaastatteluun. Siellä varmasti ymmärtävät itse, miksi ovat hakemassa työvoimaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Ei kai noin matalan tason duuneihin tuollaisia kysytä?
Miksei kysyttäisi? Hakijoita tuollaiseen hommaan on varmaan satoja, tuollahan saa hyvin karsittua ainakin puolet pois.
Miksi kysyttäisiin? Itsestäänselvä vastaus kun on se, että ko. paikka tarvitsee työntekijän.
Koska sillä saa esim. sinut karsittua alle minuutissa ehdokkaiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Kohauttaisin olkapäitäni ja sanoisin "niin oliko teillä sitä työvoimapulaa vai ei"?
Ei ole, eiköhän tämä ollut tässä. Kiitos kun kävit meillä haastattelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kysyttäisi? Hakijoita tuollaiseen hommaan on varmaan satoja, tuollahan saa hyvin karsittua ainakin puolet pois.
Miksi kysyttäisiin? Itsestäänselvä vastaus kun on se, että ko. paikka tarvitsee työntekijän.
Sori, mutta et saa. En nimittäin ikinä hakisi sinun firmaasi töihin.
"Jos ette valitse minua, niin tulen tekemään kaiken, jotta tämä firma kärsii."
Vierailija kirjoitti:
"Eli teillä ei ole todellista tarvetta työvoimalle. No siinä tapauksessa jatkan matkaa seuraavaan työhaastatteluun. Siellä varmasti ymmärtävät itse, miksi ovat hakemassa työvoimaa"
Luulen että haaskaat aikaasi siellä seuraavassakin haastattelussa. Mutta hyvä että edes yrität.
No, jos ette halua, että talonne palaa yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vielä parempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin tuollaisella amatöörikysymyksellä saa karsittua päteviä työntekijöitä. Heillä on parempaakin tekemistä kuin pelleillä tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitäisi sanoa riittävän monta kertaa typerille rekryihmisille jotka pelaavat niitä ihme pelejään (joista ne eivät ymmärrä yhtään mitään itsekään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että haaskaat aikaasi siellä seuraavassakin haastattelussa. Mutta hyvä että edes yrität.
Luule vaan. Ei se minulta ole pois. Päivääkään en ole työttömänä kuitenkaan ollut. Että näin :)
Vierailija kirjoitti:
No, jos ette halua, että talonne palaa yöllä.
Häjyjen tyyliin tuloo palovakuutuus mukana! Ei tuppaa kaupat palamahan niin herkäästi!
Kysykää pomoltanne, miksi.
Kai teidän pitäisi itse tietää, miksi teidän pitäisi palkata ihmisiä teille töihin.
Luulin, että te olette täällä töissä ettekä tuhlaamassa ihmisten aikaa.
Annatte kyllä aika epäammattimaisen luvan itsestänne ja koko firmastanne, jos teillä ei ole edes käsitystä siitä, miksi teidän pitäisi palkata väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin tuollaisella amatöörikysymyksellä saa karsittua päteviä työntekijöitä. Heillä on parempaakin tekemistä kuin pelleillä tuolla tavalla.
Ei voi olla kovinkaan pätevä työntekijä jos ei edes ymmärrä mitä tuolla kysymyksellä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vielä parempi!
Niin on. Helpottaa kummasti elämääni, kun en käytä aikaa puuhastelupajaasi hakemiseen. Kaikesta päätellen siellä on moni muukin asia retuperällä. Lähtien johtamistaidosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohauttaisin olkapäitäni ja sanoisin "niin oliko teillä sitä työvoimapulaa vai ei"?
Ei ole, eiköhän tämä ollut tässä. Kiitos kun kävit meillä haastattelussa.
Aivan sama. Ei kiinnosta mennä töihin sellaiseen paikkaan, joka näkee tarjoamansa työn armopalana, jota hakijoiden pitää kerjätä.