Mitä pitää vastata jos kysytään *miksi meidän pitäisi valita juuri sinut*
Kommentit (287)
En olisi kyllä koskaan uskonut että vauvapalstalla on kovempaa rekryosaamista kuin FAANGeilla yhteensä, mutta niin vaan tuli tämäkin päivä nähtyä. Ihan huikeeta!
Vierailija kirjoitti:
Miten voin referoida sitä mitä olemme keskustelleet kun tämä on keskustelumme avaus?
Miten voin tietää, miksi minut pitäisi palkata, kun et ole yhtään kertonut firmastanne tai siitä, mitä oikeasti olette hakemassa? Voin kertoa, että se liirum-laarum työpaikkailmoituksessa ei kerro yhtään mitään.
Juurihan minä olen kertonut sinulle viimeiset 20 minuuttia siitä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohauttaisin olkapäitäni ja sanoisin "niin oliko teillä sitä työvoimapulaa vai ei"?
Ei ole, eiköhän tämä ollut tässä. Kiitos kun kävit meillä haastattelussa.
Aivan sama. Ei kiinnosta mennä töihin sellaiseen paikkaan, joka näkee tarjoamansa työn armopalana, jota hakijoiden pitää kerjätä.
Joo no, meillä on vähimmäisvaatimuksena peruskoulun suorittaminen, joten karsiutuisit ikävä kyllä jo siinä.
Minulla on yliopistotutkinto. Jonka - hassua kyllä - tuon aloituksen kaltaiset työpaikat näkevät rasitteena. Työhaastatteluihin olen päässyt vain, kun olen teeskennellyt, etten ole ikinä tehnyt mitään lukion jälkeen. Ja jättänyt myös ikäni main
No ei siinä mitään hassua ole. Ne olettaa ettet jää opintojasi huonompaan palkkatasoon kovin pitkäksi aikaa, niin eivät viitsi sinua perehdyttää sellasen yli joka jää pidemmäksi aikaa. Ei varmaan kovin hyvä tutkinto kun et pääse sillä mihinkään ja tollasia ihnettelet.
Ku jos sit Ari ei hoida, mä hoidan
"Ei kai teidän pitäisikään. Ihan olette vapaita valitsemaan itsellenne parhaiten sopivan." Miksi käytetään verbiä pitäisi? Minusta järkevämpi lause olisi: miksi palkkaisimme sinut?
Miten voin referoida sitä mitä olemme keskustelleet kun tämä on keskustelumme avaus?
Miten voin tietää, miksi minut pitäisi palkata, kun et ole yhtään kertonut firmastanne tai siitä, mitä oikeasti olette hakemassa? Voin kertoa, että se liirum-laarum työpaikkailmoituksessa ei kerro yhtään mitään.