Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli viiskymppinen nainen harrastaa seksiä?

Vierailija
01.11.2023 |

Olen tutustunut kuuskymppiseen mieheen ja hän on todella kuuma ja hot! Pieni kalju tekee sen varmaan, siis apua, kertokaa onko noloa mennä vielä tässä iässä sänkyyn?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Miksi aina irvaillaan naisille jotka HALUAVAT seksiä, vaikkapa sitten ihan joka päivä, kuten esim. minä!

Seksi on parasta vanhempana, sillä mieskin oppinut matkan varrella, ja itsekkin. Ja liukkarit on keksitty, tosin ei ainakaan mun paikat ole kuivat, mutta liukkari lisää nautintoa.

Missä aina ja kuka?

No anonyymi tietty, vähän jokapaikassa "ihanaaseksiäjokapäivä" mies...aina irvailemassa. Aivan kuin ei voisi olla totta, mutta kyllä se vaan totta on.

Vierailija
42/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista peilin kautta vasempaan pakaraan synnytyslaitoksella tatuoitu "parasta ennen"-päivämäärä. Se on heti viivakoodin alla. Siitä sen näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuossa iässä paras seksielämä vasta alkaa. 

N 58

Niin, ei pamahda paksuksi, mutta kuivaa on muuten ja väsynyttä kaiken muun lisäksi. Hohhoijaa.

Eniten ihmetyttää ettei tuohon ikään mennessä jo ole saanut olla tarpeeksi. Jossakin kohtaa vaan kiintiö tulee täyteen ja tarve poistuu.

Erikoinen kommentti. Olen joskus yrittänyt nussia varastoon mutta ei onnistu.

Se kertoo että on jo saanut tarpeekseen kun on keksittävä millon mitäkin pervoilua että homma toimii edes jotenkuten.

Koko ajan saatava vahvempia virikkeitä. Lopulta ei enää niistäkään ole apuja.

Vierailija
44/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on kadottanut kaiken kiinnostuksen seksiin jo muutama vuosi sitten. 

Onneksi löysin mukavan nuoremman naisen, jota seksi kiinnostaa. 

M52

Vierailija
45/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minun vaimoni on kadottanut kaiken kiinnostuksen seksiin jo muutama vuosi sitten. 

M52

...ja oliko niin että vaimon kiinnostus seksiin loppui ihan sattumalta samoihin aikoihin ensimmäisten vaihdevuosi- oireiden kanssa...? Jos oli, niin olipa yllätys! Kenellekään naiselle ei koskaan ole käynyt niin, ja nyt taas kävi....!

Vierailija
46/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

M52

...ja oliko niin että vaimon kiinnostus seksiin loppui ihan sattumalta samoihin aikoihin ensimmäisten vaihdevuosi- oireiden kanssa...? Jos oli, niin olipa yllätys! Kenellekään naiselle ei koskaan ole käynyt niin, ja nyt taas kävi....!

Mikä kumma saa sitten seitsemänkymppisen naisen innostumaan seksistä uudestaan mikäli halut häviää vaihdevuosioireitten aikoihin.

Useamman tiedän että ei mikään riittäs.  Oikein vaati eräskin rouva estottomasti pihalla kaveriaan käymään ja kertoi että mikäli ei kykene niin joku toinen kyllä kykenee....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi