Voiko yli viiskymppinen nainen harrastaa seksiä?
Olen tutustunut kuuskymppiseen mieheen ja hän on todella kuuma ja hot! Pieni kalju tekee sen varmaan, siis apua, kertokaa onko noloa mennä vielä tässä iässä sänkyyn?
Kommentit (46)
Sinuna en enää menisi. Olet ylittänyt yläikärajan
Ei ole normaalia. Ette saa enää lapsiakaan. Ja muutenkin yöks!
Voi harrastaa ihan näin yli kuusikymppisenä naisenakin.
Tietysti voi. Mä harrastan seksiä. :D
53v.
Tuossa iässä paras seksielämä vasta alkaa.
N 58
Mä en ainakaan kykene kun olen niin kuivahtanut. Se johtuu vaihdevuosista, jotka veivät myös kaikki seksihalut. Ihanaa, ettei enää tarvitse reuhtoa tämmöisenä riippuper seisenä kurppana, mutta ap tekee kuten häntä huvittaa.
N55
Minä ainakin harrastan. Jos jotakin ällöttää, niin ihan vapaasti voi lopettaa seksin viisikymppisenä, jos haluaa.
Kuka hlvetin pälli täällä tekee näitä idiootti-aloituksia?
Jos on nekrofiili niin mikä jottei.
Ei kannata. Paikat on jo sen verran lahot tuossa iässä.
Ei voi. Seksin suojayläikäraja on 45v.
Ei tietenkään. Kun täyttää 45 vuotta silloin pitää mennä ikuiseen selibaattiin.
Vierailija wrote:
Tuossa iässä paras seksielämä vasta alkaa.
N 58Niin, ei pamahda paksuksi, mutta kuivaa on muuten ja väsynyttä kaiken muun lisäksi. Hohhoijaa.
Ongelma ei ole viisikymppisessä naisessa vaan sen ikäisissä miehissä, jotka ovat käytännössä menettäneet kykynsä ja halunsa testosteronin laskettua. Eli jos jostain löytyy kyvykäs mies, niin kannattaa hyödyntää tilaisuus.
Vierailija wrote:
Mä en ainakaan kykene kun olen niin kuivahtanut. Se johtuu vaihdevuosista, jotka veivät myös kaikki seksihalut. Ihanaa, ettei enää tarvitse reuhtoa tämmöisenä riippuper seisenä kurppana, mutta ap tekee kuten häntä huvittaa.
N55
Helvettiä tuo olis. Seksi on tärkeä ja osa parisuhdetta.
N53
Vierailija wrote:
Niin, ei pamahda paksuksi, mutta kuivaa on muuten ja väsynyttä kaiken muun lisäksi. Hohhoijaa.
Ei ole kuivaa tai väsynyttä.
N53
Tuossa iässä seksin harrastaminen on vaarallista. Sydän voi pettää ja peräsuoli irrota.
Vierailija wrote:
Ongelma ei ole viisikymppisessä naisessa vaan sen ikäisissä miehissä, jotka ovat käytännössä menettäneet kykynsä ja halunsa testosteronin laskettua. Eli jos jostain löytyy kyvykäs mies, niin kannattaa hyödyntää tilaisuus.
Mun 60+ mies on kyvykäs ja halukas.
Voi möhömahaisen 60-vuotiaan kanssa, jonka vuositulot 100000€.