Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli viiskymppinen nainen harrastaa seksiä?

Vierailija
01.11.2023 |

Olen tutustunut kuuskymppiseen mieheen ja hän on todella kuuma ja hot! Pieni kalju tekee sen varmaan, siis apua, kertokaa onko noloa mennä vielä tässä iässä sänkyyn?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joillakin muuttuu tarpeettomaksi jo kolmekymppisenä.

Vierailija
22/46 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ainakin olla henkivakuutukset kunnossa jos meinaat vielä saada kikkeliä looraasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 5-kypänen nainen on saanut jo tuossa iässä diagnoosiksi huohottavan vaginan oireyhtymän. Seksi voi tukehduttaa tuollaisen vaginan ja se kuolee pois. Tipahtaa lattialle ihan yks kaks.

T: Gyne 

Vierailija
24/46 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ongelma ei ole viisikymppisessä naisessa vaan sen ikäisissä miehissä, jotka ovat käytännössä menettäneet kykynsä ja halunsa testosteronin laskettua. Eli jos jostain löytyy kyvykäs mies, niin kannattaa hyödyntää tilaisuus.

Tutkimusten mukaan kykyjen menetys on tilannekohtaista. Kun viisikymppinen mies näkee ikäisensä naisen jalkovälin, hän hiljaa mielessään sanoo itselleen, että enhän minä mitään kebabsuikalemukia tilannut ja siksi slerba lerpahtaa. Samaan tutkimukseen osallistuneet ja varsin vatsakkaan miehet vietiin Thaimaaseen ja kas kummaa, eipä ollut yhdelläkään minkäänlaista ongelmaa seisokin kanssa, kun nuoren neidon jalkovälissä näkyi kuin nuppu joka on vasta puhkeamassa kukkaan.

Vierailija
25/46 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ottaa riskiä.

Vierailija
26/46 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan siinä viidenkympin tienoilla naiset puhkeaa seksuaaliseen kukkaan. Parhaita ikinä!

-milflover-

Vierailija
27/46 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Oman kokemuksen mukaan siinä viidenkympin tienoilla naiset puhkeaa seksuaaliseen kukkaan. Parhaita ikinä!

-milflover-

Kerro lisää

Vierailija
28/46 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni tarkennus, kiitos. 

onko kyseessä siis:

1. nainen joka 'alkaa harrastaa' s:iä?

2. nainen joka 'haluaa alkaa harrastaa' s:iä?

3. nainen joka 'ei ole ikinä' harrastanut s:iä?

4. nainen joka 'on aina harrastanut' vain s:iä?

kiitos. tarkennuksesta..

Vierailija
29/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuka hlvetin pälli täällä tekee näitä idiootti-aloituksia?

Luullakseni niitä pällejä on useita, jopa kymmeniä, ja he luulevat että tällaiset aloitukset ovat hauskoja. Eivät ne kylläkään ole!

Vierailija
30/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viisikymppinen nainen voi kyllä harrastaa seksiä.

Kokonaan toinen asia on kuitenkin se, kuinka moni yli viisikymppinen nainen enää haluaa harrastaa seksiä.

Vaikka tällä seksi- palstalla "kuuluu" hehkuttaa seksin autuutta, ja kuinka halut vain lisääntyvät vaihdevuosien myötä, ja kuinka on ihanaaseksiäihanjokapäivä, mutta kylmä tosiasia on että isolla osalla naisista seksihalut stoppaavat viimeistään vaihdevuosiin. Eivät kaikilla, mutta isolla osalla. Mistäkö tiedän? Tutkimuksista, sekä lukemalla täällä eri keskusteluketjuja. Erittäin moni nainen kertoo tuntevansa suoranaista helpotusta kun seksihalut katosivat. Moni parisuhteessa oleva nainen kertoo suostuvansa seksiin (vastentahtoisesti) vain siksi että saa pidettyä miehensä suhteessa, jos nainen saisi päättää niin seksiä ei olisi ollut enää vuosikymmeniin. Moni sinkkuna elävä yli viisikymppinen nainen kertoo kaipaavansa parisuhdetta ja jopa etsivänsä parisuhdetta kunhan siinä suhteessa ei vain tarvitsisi harrastaa seksiä.

Syyt joita naiset esittävät ovat moneen kertaan kuultuja: Paikat ovat kuivuneet, nainen ei koe enää itseään miellyttäväksi ja haluttavaksi, seksi on sottaista, seksi sattuu, pelko virtsatulehduksista, yleinen mielialan apeus, seksi ei enää anna mitään tuntemuksia vaan on lähinnä kiusallista..... Ja suurimpana syynä: Seksi ei vain kiinnosta millään tavoin, kenenkään muun kuin korkeintaan itsensä kanssa, eikä minkäänlaista halua seksiin ja sen mukana tulevaan säätämiseen enää ole. Erittäin moni nainen ihmettelee yli viisikymppisenä kuinka (nykyään) niinkin turha asia kuin seksi onkaan voinut joskus kiinnostaa niin paljon että seksin ohjaamana on tehty isoja, loppuelämään vaikuttavia ratkaisuja, seksin vuoksi on valvottu öitä ravintoloissa ja laukattu muka kiinnostavien miesten perässä. Ja nyt: booooooooooring.........

Vierailija
31/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina irvaillaan naisille jotka HALUAVAT seksiä, vaikkapa sitten ihan joka päivä, kuten esim. minä!

Seksi on parasta vanhempana, sillä mieskin oppinut matkan varrella, ja itsekkin. Ja liukkarit on keksitty, tosin ei ainakaan mun paikat ole kuivat, mutta liukkari lisää nautintoa.

Vierailija
32/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v nainen ja mulla on 24v nuori mies vakkarina. Hyvin sujuu sexi, 3-4kertaa peräjälkeen tulee.  Ja joka kerta ruiskahtaa.

Ollut ihmeissään kun itse syttyy ja joka kerta tulee ääntä kun saan. 

Ihanaa kun ei tarvi kumien kans leikkiä ,ja saa kunnolla hormoonihoitoa.

Vierailija
33/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ongelma ei ole viisikymppisessä naisessa vaan sen ikäisissä miehissä, jotka ovat käytännössä menettäneet kykynsä ja halunsa testosteronin laskettua. Eli jos jostain löytyy kyvykäs mies, niin kannattaa hyödyntää tilaisuus.

Paskapuhetta. Olen 53 ja kulli seisoo kuin teini-iässä. Nussin vaikka useamman kerran päivässä jos on pillua tarjolla. Testot on mitattu muista syistä ja ovat suunnilleen asteikon keskikohdalla. En tietenkään ole röökaava, kaljaa kittaava (no ehkä joskus tätä) läski vaan pidän itsestäni ja kunnostani huolta aivan normaalisti.

Vierailija
34/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä en ainakaan kykene kun olen niin kuivahtanut. Se johtuu vaihdevuosista, jotka veivät myös kaikki seksihalut. Ihanaa, ettei enää tarvitse reuhtoa tämmöisenä riippuper seisenä kurppana, mutta ap tekee kuten häntä huvittaa. 

N55

Helvettiä tuo olis. Seksi on tärkeä ja osa parisuhdetta. 

N53

Näin on eikä se suhde mikään parisuhde edes ole jos ei ole seksiä.

Vierailija
35/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Paskapuhetta. Olen 53 ja kulli seisoo kuin teini-iässä. Nussin vaikka useamman kerran päivässä jos on pillua tarjolla. Testot on mitattu muista syistä ja ovat suunnilleen asteikon keskikohdalla. En tietenkään ole röökaava, kaljaa kittaava (no ehkä joskus tätä) läski vaan pidän itsestäni ja kunnostani huolta aivan normaalisti.

Siis kyllä tossa iässä useilla on jo ongelmia, täällähän jo 40 vee miehet ihmettelee kun ei seiso.

Omamies +60, ja sillä seisoo jokapäivä kyllä. Ja testot tosi korkealla, oikein ihmetteli lekuri. Varmaan, jos jokapäivä on seksiä, se buustaa itse itseään.

Vierailija
36/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman nopeasti sänkyyn. Seksihommien toimivuus kannattaa testata mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
37/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuossa iässä paras seksielämä vasta alkaa. 

N 58

Niin, ei pamahda paksuksi, mutta kuivaa on muuten ja väsynyttä kaiken muun lisäksi. Hohhoijaa.

Eniten ihmetyttää ettei tuohon ikään mennessä jo ole saanut olla tarpeeksi. Jossakin kohtaa vaan kiintiö tulee täyteen ja tarve poistuu.

Vierailija
38/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Siis kyllä tossa iässä useilla on jo ongelmia, täällähän jo 40 vee miehet ihmettelee kun ei seiso.

Omamies +60, ja sillä seisoo jokapäivä kyllä. Ja testot tosi korkealla, oikein ihmetteli lekuri. Varmaan, jos jokapäivä on seksiä, se buustaa itse

Niin ne 40 vee miehet on näitä pullamössömilleniaaleja. Syövät kaikenlaista törkyä, tuijottavat ruutuja eivätkä harrasta liikuntaa. Eli toimivat päinvastoin kuin mitä kaikki terveellisen elämän suositukset sanovat joten onko ihme? Ei ne asiantuntijoiden tekemät suositukset mitään höpöjuttuja ole. Kyllä on jotain todella pahasti vialla jos ei tuossa iässä seiso. Omassa tuttavapiirissä en tunne ketään alle 7-kymppistä jolla ei ottaisi eteen aivan normaalisti ja ilman mitään kemikaalisia apuja. Käyvät aktiivisesti huorissa.

Vierailija
39/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuossa iässä paras seksielämä vasta alkaa. 

N 58

Niin, ei pamahda paksuksi, mutta kuivaa on muuten ja väsynyttä kaiken muun lisäksi. Hohhoijaa.

Eniten ihmetyttää ettei tuohon ikään mennessä jo ole saanut olla tarpeeksi. Jossakin kohtaa vaan kiintiö tulee täyteen ja tarve poistuu.

Erikoinen kommentti. Olen joskus yrittänyt nussia varastoon mutta ei onnistu.

Vierailija
40/46 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi aina irvaillaan naisille jotka HALUAVAT seksiä, vaikkapa sitten ihan joka päivä, kuten esim. minä!

Seksi on parasta vanhempana, sillä mieskin oppinut matkan varrella, ja itsekkin. Ja liukkarit on keksitty, tosin ei ainakaan mun paikat ole kuivat, mutta liukkari lisää nautintoa.

Missä aina ja kuka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän