Päästäisitkö 16-vuotiaan tyttäresi poikaystävän luokse yöksi?
Tyttäreni on seurustellut 22-vuotiaan poikaystävänsä kanssa pari viikkoa, ja haluaisi mennä pojan kämpille yöksi. Olenkohan liian tiukka jos en vielä päästä häntä?
Kommentit (90)
Tuon ikäiset tytöt tekee mitä tahtovat vanhempiensa estelyistä huolimatta. Kieltämisesellä tai vihreällä valolla ei ole mitään käytännön merkitystä. Tyttö menee yökylään jos on mennäkseen. Ja panevat jos ovat pannakseen.
Ei ne ala paneen. Pikkukakkosen jälkeen pesevät hampaat yhdessä ja käyvät nukkumaan.
Vierailija wrote:
Katkaise jo napanuora. Kyllä 16-vuotias tietää itse haluaako viettää yön poikaystävänsä kanssa.
No ei todellakaan 16 v ole vielä kypsä. Itse en päästäisi ennen 18 v päivää. Jos on todellinen suhde niin pystyy kyllä odottamaan.
T. 5 lapsen äiti
Todennäköinen seksi on yksi juttu, mutta sitä on vaikea kontrolloida, jos tyttö on itse eri mieltä, vaikka seurustelusuhde onkin aivan tuore. Itselleni myös tytön vanhempana tulee mieleen myös kysymys, että onko kuvio turvallinen, miehiähän on moneen lähtöön. Varsinkin jonkun uuden tai tuntemattoman miehen asunnolla voi tapahtua monenlaista eikä aina välttämättä tytön haluamia asioita.
En päästäisi yöksi, ei siitä syystä että harrastaisivat seksiä, eihän se vaadi yhteisiä öitä, vaan siksi että ovat seurustelleet vasta pari viikkoa. Ellei sitten poika ole tuttu jo vanhastaan, siis teille vanhemmille myös?
Sitten päästäisin, kun ovat seurustelleet pitempään ja minullekin olisi selvinnyt, että poika on kunnollinen ja luotettava, eli ei esim. juota tyttöä kaatokänniin yms.
Tietääkö tämä aikuinen poikaystävä tyttäresi iän?
Ei oikein voi estääkään, edeltävästi kuitenkin parin tunnin "kehityskeskustelu".
Vierailija wrote:
En päästäisi yöksi, ei siitä syystä että harrastaisivat seksiä, eihän se vaadi yhteisiä öitä, vaan siksi että ovat seurustelleet vasta pari viikkoa. Ellei sitten poika ole tuttu jo vanhastaan, siis teille vanhemmille myös?
Sitten päästäisin, kun ovat seurustelleet pitempään ja minullekin olisi selvinnyt, että poika on kunnollinen ja luotettava, eli ei esim. juota tyttöä kaatokänniin yms.
No mitä mitä?
"Päästäisin jos poika ei juota tyttöä kaatokänniin..."?
Erikoista ajattelua.
Ei ole laitaa että tuon ikäinen neitonen jakelee pyhintään kepeän vapaamielisesti, ja se pitäisi vanhempien ehdottomasti estää, mutta jos se kuitenkin sitä tekee, niin eikö se siinä tapauksessa olisi vain kotiinpäin, että se poika juottaa tytön kaatokänniin, niin ainakin se tyttö saisi siitä hinnaksi litran viinaa? Litra laadukasta vodkaa lasipullossa maksanee esim. Latvian Superalkossa n. 15 e, näin ainakin oli kun viimeksi vilkaisin hintoja, mutta siitä tosin on jo aikaa, enkä nyt juuri ennen tämän kirjoittamista jaksanut vilkaista uusinta tilannetta: toivottavasti ei ole kallistunut.
Mutta onhan siinä ihan hyvä palkka tuollaisesta urotyöstä, ja säästöä se on sekin. Eivätkä tuon ikäiset juuri mistään muustakaan työstä ainakaan parempaa tuntipalkkaa saa: ja tuskinpa se poikakaan yli tuntia jaksaa.
Jos tyttö tai nainen on luopunut siveydestään ja itsekunnioituksestaan sekä arvostaan naisena, niin mitä väliä kännilläkään enää siinä tilassa on?
Johnnie Walker Drinking Man
Miksi et päästäisi, paneskelevat kuitenkin
Sovitaan niin. Pidän yhä muuten seksistä näin viisikymppisenä ja olen yhä naimisissa saman miehen kanssa, eikä minulla ole ollut muita. Semmoinen lort-to.