Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 16-vuotiaan tyttäresi poikaystävän luokse yöksi?

Vierailija
01.11.2023 |

Tyttäreni on seurustellut 22-vuotiaan poikaystävänsä kanssa pari viikkoa, ja haluaisi mennä pojan kämpille yöksi. Olenkohan liian tiukka jos en vielä päästä häntä?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jauha pskaa. Tää ei oo oikea palsta tuollaisille sairaille fantasioille.

Vierailija
62/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitä nämä ihmekommentit ovat? Ettekö oikeasti tiedä, että seksin suojaikäraja on 16 vuotta Suomessa?

Itse päästäisin. Sanoisin, että laittakaa ehkäisy kuntoon ja olkaa kilttejä toisillenne. Päihteistä puhuisin ennemmin, kuin yrittäisin kieltää seksiä. Se on kaunis ja luonnollinen asia.

Tiedän mutta mun mielestä sen pitäisi olla 18v.

Mutta että teini on aikuisen kanssa.

Parempi olla oman ikäisen kanssa. 

Kaikkein parasta on kun ei harrasta seksiä teininä.

Tuosta viimeisestä olen samaa mieltä. Mutta jos on "pakko" harrastaa, niin paras olisi kokeneen (yli 40v) kumppanin kanssa joka osaa opastaa kauniisti seksin saloihin.

Toki luo varmuutta ja ei kyse ole pelkästään nuori tyttö - vanhempi mies-asetelmasta. Asia toimii myös toisin päin, nuori poika - vanhempi nainen. Harjoittelut kannattaa tietysti tehdä kokeneemman kanssa. Voi haluaisitko autokoulunopettajaksesi samanlaisen tollon kuin itse olet ensimmäisellä ajokerralla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin itseäni jos olisin kasvattanut tyttären joka hyppää sänkyyn kenenkään kanssa 2 viikon tuntemisen jälkeen. 

Vierailija
64/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Itse en tosiaankaan päästäisi. Noillahan on ikäeroakin 6 vuotta. Ovat ihan eri kehitysvaiheissa. Pojalla varmaan useampi mimmi jo takana. Ei hyvältä kuulosta suoraan sanottuna.

Ei 16-vuotiaskaan välttämättä ole mikään kokematon tyttönen. Siihen ikään ehtii kerryttää paljonkin kokemusta, jos on aktiivinen. Vastaavasti 22v voi olla vaikka neitsyt vielä. 

Tämä. Luin joskus 28-vuotiaasta suomalaistytöstä joka oli jo isoemä. Tämä on kehitysmaa. Enää ei opita edes lukemaan.

Vierailija
65/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Häpeäisin itseäni jos olisin kasvattanut tyttären joka hyppää sänkyyn kenenkään kanssa 2 viikon tuntemisen jälkeen. 

Mitäs hävettävää siinä on? Seksi on maailman luonnollisin asia. 

Vierailija
66/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kokemus tuo varmuutta ja se luo turvaa kokemattomalle nuorelle. "

Tuon on sedälle tekosyy panna alaikäistä.

Vierailija
67/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Katkaise jo napanuora. Kyllä 16-vuotias tietää itse haluaako viettää yön poikaystävänsä kanssa.

No kyllä tuossa tilanteessa täytyy käydä vakava keskustelu, että miksi aikuinen äijä haluaa "seurustella" lapsen kanssa, eikä katkaista mitään napanuoria.

Vierailija
68/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.

Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.

Vierailija
69/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kerro ehkäisystä ja anna kumeja matkaan!

Vai luuletko, että pitävät toisistaan kädestä kiinni ja katsovat Netflixiä?

Tämä. Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska naisen seura pelkiltään ei ole minkään arvoista.

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Vierailija
70/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Katkaise jo napanuora. Kyllä 16-vuotias tietää itse haluaako viettää yön poikaystävänsä kanssa.

No kyllä tuossa tilanteessa täytyy käydä vakava keskustelu, että miksi aikuinen äijä haluaa "seurustella" lapsen kanssa, eikä katkaista mitään napanuoria.

Ovat kumpikin vielä pieniä lapsia. Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Vierailija
71/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suojaikäraja on 16v. Oma tyttö seurusteli tuon ikäisenä 18v pojan kanssa. Tyttö hoiti ehkäisyn kuntoon ja keskusteltiin onko todella valmis noin vakavaan suhteeseen. Koko lukioajan asui kotona viikot ja vkonloput poikaystävän kotona. 

Vierailija
72/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi tuon ikäistä tytärtäni yökylään kenenkään luokse jonka hän on tuntenut vain pari viikkoa. Tuon ikäisen miehen luokse en päästäisi ollenkaan ennenkuin olen itse tavannut hänet. Joo, kyllä päiväsaikaankin voi harrastaa seksiä joten tässä ei ole kyse siitä vaan yleisestä turvallisuudesta.

Vierailija
73/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitäs hävettävää siinä on? Seksi on maailman luonnollisin asia. 

Tietysti on mutta  kahdessa viikossa ei opi tuntemaan kenenkään luonnetta ja tarkoitusperiä. 16 - vuotiaalla on vielä lapsellinen mieli, on viisaampaa tutustua toiseen ennen sänkyyn menoa ja mieluiten toisen samanikäisen kanssa. Sinulla ei tietenkään ole tyttäriä joille haluat pelkkää hyvää. 

Vierailija
74/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu isolta tuon ikäero niin ainakin oma poika 22v on aika lapsellinen vielä. Itse olin 16v varmaan kypsempi tapaus. Toki poika asuu omillaan ja opiskelee mutta ei ole koskaan seurustellut pitempään kenenkään kanssa...

Vierailija
75/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kommenteista selkeästi paistaa se, että naiset antaa ja miehet saa. 

Vierailija
76/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mielenkiintoista lukea näitä kommentteja. Omassa nuoruudessani ysärillä tuo oli ihan normaalia. 

N47 

Riippuu varmaan seurasta missä liikkui. Omassa koulu/kaveriporukassani 90-luvulla se ei ollut normaalia. 

N42

Vierailija
77/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen itsekin ollut nuori ja ymmärrän realiteetit. Vanhempana kertoisin pojalle että hän riskeeraa seksuaalirikossyytteen. Enkä päästäis. 

No tuossa menettelet oikein, jos et (ainakaan luvallasi ja mikäli vain voit estää ja vahtia ympäri vuorokauden) päästäisi tyttöä sen hepun tai keidenkään muidenkaan sällien luokse tuupittavaksi.

Niin oletko muuten Ap vai muu kirjoittaja, kun kirjoitat tuossa -isi -konjunktiivissa? Vaikka ei sillä, että asialla mitään merkitystä itse tilanteen kannalta olisi.

Mutta tuohon, että "poika (tuo 22-vuotias ainakin on jo nuori mies) riskeeraa seksuaalirikossyytteen" - HUI HAI!

Ei ole tosiaankaan sen pojan vika, jos iloluontoinen ja sukupuolisiveellisesti alamittainen huono tyttö antaa kaikkein pyhintään kevytmielisesti ilman papin aamenta tai edes vakavaa seurustelua, muutaman viikon yhdessähängailun saatteena - tai jopa pyytää itse oma-aloitteisesti pojalta melaa - Voi suru ja murhe ja liikutuksen järkytys millaiseen lokaan Suomen tyttäret ovat itsensä alentaneet, missä on heidän itsekunnioituksensa !!! - eikä 16-vuotias enää ole alaikäinen tuohon tarkoitukseen käytettäväksi: tyttö on suojaikärajan ylittänyt.

Vai onko tuosta tapauksesta taas tulossa jokin mettoovoke-oikeusistunto jossa saivarrellaan suostumuksen äänellisellä myöntämisellä ja sitten hetken kuluttua sen äänettömällä peruuttamisella viattoman pojan lynkkaamiseksi, ja vieläpä oikein tytön äidin - aikuisen femma-kon suotuisalla valmennuksella ja ohjeistuksella ; jokin sana sanaa vastaan valehtelujupakka taas?

Jos näin on, niin kyllä on tällainen meetoo-femiyhteiskunta "saavuttanut syntiensä täyden määrän" kuten jotenkin siihen suuntaan tai suunnilleen noilla sanoilla kuvataan eräässä tunnetussa paksussa kirjassa jotain kansaa, joka "oli paha Herran silmissä", ja jonka Herra hävitti. Jos noin on nyt tässä tapauksessakin kuin nyt vähän pahaa pelkään, niin jo joutaa "Yrssän" orjakansaksi ja "munsankarhaamaksi" (sananmuunnos sensurointirobotin kiertämiseksi) tällainen vääryyttä täynnä oleva femikansa, tai joutaa saada vaikka ydinaseen niskaansa. Eihän se tietenkään mukavaa ole kenellekään, enkä minä itsekään haluaisi tuollaista kohtaloa, mutta ihan hyvin kyllä ymmärrän sen ja hyväksyn kohtalon, koska sitähän tällainen naisvalta ja huonot tyttäret vetävät koko tällaisen kulttuurin ylle, sitähän noilla ilmiöillä tilataan, ja se on pahan maan oikeudenmukainen kohtalo.

Tietenkin tuo 22-vuotias poika ottaa vastaan sen mitä tyttö tarjoaa, ei poikaa siitä pidä mitenkään lynkata! Synti se toki on hänellekin, mutta on luonnollista ja itsestäänselvää, että hän tietenkin tuikkaa tuollaista tyttöä, eikä häneltä muuta pidä odottaakaan. Tyttö tuossa on se joka on viime kädessä vastuussa siveydestään ja koko sukupuoliyhteyden tapahtumisesta - ja hän tuossa on alentanut itsensä "poistomyyntiin" (vakavasti otettavien naisten avioliittopotentiaalista).

Tuollainen tyttö pitäisi lähettää asumaan johonkin ankarien nunnien pitämään sisäoppilaitokseen, jossa näitä langenneita tyttösiä ohjattaisiin takaisin siveelliseen elämään, ja olemaan lankeamatta enää toista kertaa.

Jo se että tyttö on edes ehdottanut moista ja oma-aloitteisesti ottanut koko ajatuksen esille: HYI!

Nimim. Johnnie Walker Drinking Man

Vierailija
78/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailetteko te ihan tosissanne tähän provoon? 16-vuotias lapsi on seurustellut pari viikkoa 22-vuotiaan miehen kanssa ja äiti kyselee, päästäisittekö yökylään? Tää perapervojen ketju ois kuulunut poistaa jo!!

Vierailija
79/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon seurustelun jälkeen en päästäisi. Asetelma on kuitenkin vanhempi mies, nuorempi tyttö. Nuorempi tuntee ihailua vanhempaan, ja vanhempi tuntee "kiimaa" nuorempaan. Tuskin on pelkkää kädestä pitelyä. 

Vierailija
80/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva ikäero👍🏻tottakai päästät tytön miehen luo

M27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi