Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 16-vuotiaan tyttäresi poikaystävän luokse yöksi?

Vierailija
01.11.2023 |

Tyttäreni on seurustellut 22-vuotiaan poikaystävänsä kanssa pari viikkoa, ja haluaisi mennä pojan kämpille yöksi. Olenkohan liian tiukka jos en vielä päästä häntä?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä yökylä kysymys on sinänsä hassu että jos ajatellaan yön olevan se aika milloin mahdollisesti harrastetaan  seksiä. Me ainakin nuorena sekstailtiin päivällä/illalla ja mentiin yöksi kotiin. Nuoret tekee sen jokatapauksessa jos haluavat, vuorokauden ajalla ei ole väliä. Eli keskustele nuoren kanssa ehkäisystä.

Vierailija
22/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nko tässä epäilyjä mahdollisesta esiaviollisesta seksistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kerro ehkäisystä ja anna kumeja matkaan!

Vai luuletko, että pitävät toisistaan kädestä kiinni ja katsovat Netflixiä?

Nuori ei voi itse niitä ostaa?

Vierailija
24/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä ihmekommentit ovat? Ettekö oikeasti tiedä, että seksin suojaikäraja on 16 vuotta Suomessa?

Itse päästäisin. Sanoisin, että laittakaa ehkäisy kuntoon ja olkaa kilttejä toisillenne. Päihteistä puhuisin ennemmin, kuin yrittäisin kieltää seksiä. Se on kaunis ja luonnollinen asia.

Vierailija
25/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa seurustelleet? Jos tää poika on kunnollinen, hän tulee teille viettämään aikaa ja tutustumaan tyttöystävän perheeseen. 

Vierailija
26/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mitä nämä ihmekommentit ovat? Ettekö oikeasti tiedä, että seksin suojaikäraja on 16 vuotta Suomessa?

Itse päästäisin. Sanoisin, että laittakaa ehkäisy kuntoon ja olkaa kilttejä toisillenne. Päihteistä puhuisin ennemmin, kuin yrittäisin kieltää seksiä. Se on kaunis ja luonnollinen asia.

Ei sillä suojaikärajalla ole mitään merkitystä, kun nuoret hormooni hyrräävät. Aika moni puuhastelee jo ennen 16v ikää. 

Vierailija
27/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 22, kun aloin seurustella 18-vuotiaan tytön kanssa. Ei meitä kukaan olisi estänyt tekemästä, mitä haluttiin. Jälkeenpäin kyllä tuntuu, että kaatui ikäeroon tuo suhde ja 16-vuotias on vielä pari vuotta nuorempi. No jos mies on hitaasti kehittyvää sorttia, voi olla ikäistään nuorempi kehitykseltään, mutta jos todella opiskelee 3. vuotta yliopistossa, niin on ihan erilainen elämäntilanne kuin yläkoulu-/ lukioikäisellä. Meillä oli kyllä kivaa yhdessä, mutta jälkeenpäin oon ihan onnellinen, ettei ollut kovin vakavasuhde eikä johtanut mihinkään...

Vierailija
28/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyllä tuon ikäinen jo tietää ehkäisystä ja ostaa itse ehkäisyvälineet

Vierailija
29/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso ikäero tuossa vaiheessa. Kyllä yrittäisin puhua tytön kanssa. Minä kun olen rikkonut itseni nuorena vanhempien miesten kanssa ollessani :( 

Vierailija
30/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olin 22, kun aloin seurustella 18-vuotiaan tytön kanssa. Ei meitä kukaan olisi estänyt tekemästä, mitä haluttiin. Jälkeenpäin kyllä tuntuu, että kaatui ikäeroon tuo suhde ja 16-vuotias on vielä pari vuotta nuorempi. No jos mies on hitaasti kehittyvää sorttia, voi olla ikäistään nuorempi kehitykseltään, mutta jos todella opiskelee 3. vuotta yliopistossa, niin on ihan erilainen elämäntilanne kuin yläkoulu-/ lukioikäisellä. Meillä oli kyllä kivaa yhdessä, mutta jälkeenpäin oon ihan onnellinen, ettei ollut kovin vakavasuhde eikä johtanut mihinkään...

Miksi ajattelet, että miehen pitäisi olla ikäistään nuorempi? Voihan tyttökin olla ikäistään kypsempi. Ei kaikki 16-vuotiaat ole mitään pikkupentuja enää. 

Vierailija
31/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En oman lapseni tulevaisuutta laskisi sen olettamuksen varaan, että nuoret itse hankkivat ehkäisyvälineensä. Pieni kulu ja vaiva se minulle on.

Vierailija
32/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Aika iso ikäero tuossa vaiheessa. Kyllä yrittäisin puhua tytön kanssa. Minä kun olen rikkonut itseni nuorena vanhempien miesten kanssa ollessani :( 

Puhua mistä? Tyttö tekee just niin kuin tahtoo eikä siinä mamman kauhukuvien maalailut auta. Eikä kaikki ole samanlaisia kuin sinä. Itse tapasin nykyisen mieheni pari päivää sen jälkeen kun täytin 17. Meillä on 6 vuotta ikäeroa. Nyt 24 vuotta yhteiseloa takana. 

Vierailija
33/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En oman lapseni tulevaisuutta laskisi sen olettamuksen varaan, että nuoret itse hankkivat ehkäisyvälineensä. Pieni kulu ja vaiva se minulle on.

Tämä. Vaikka nuori tietäisi ja osaisi, hän ei välttämättä kehtaa tai raaski tai tule ajatelleeksi asiaa. Parempi huolehtia näissä asioissa vähän liikaa kuin liian vähän 

Vierailija
34/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko poikaystävä karvalapsi

On ihan kantasuomalainen, opiskelee 3. vuotta yliopistossa

Ap

Vai onko peräti Kuopiossa yliopiston lehtorina? 

—-työskenteli rikosten tekoaikaan Itä-Suomen yliopistossa lehtorina.

Vierailija
35/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea näitä kommentteja. Omassa nuoruudessani ysärillä tuo oli ihan normaalia. 

N47 

Vierailija
36/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä teinin seksissä tai edes raskaaksi tulemisessa on niin kauheaa? Molemmat on ihania asioita.

Vierailija
37/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mielenkiintoista lukea näitä kommentteja. Omassa nuoruudessani ysärillä tuo oli ihan normaalia. 

N47 

Et sä ysärillä enää kovin nuori ollut

t. vuosimalli -84

Vierailija
38/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Puhua mistä? Tyttö tekee just niin kuin tahtoo eikä siinä mamman kauhukuvien maalailut auta. Eikä kaikki ole samanlaisia kuin sinä. Itse tapasin nykyisen mieheni pari päivää sen jälkeen kun täytin 17. Meillä on 6 vuotta ikäeroa. Nyt 24 vuotta yhteiseloa takana. 

Ehei, mun alaikäinen lapsi ei todellakaan tee just niin kuin tahtoo. Minulla on velvollisuus huolehtia hänen turvallisuudestaan. 16v lapsi tarvitsee edelleen sääntöjä, neuvoja ja opastusta vaikka vastuuta ja vapautta jo monessa asiassa saakin. 

Vierailija
39/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mikä siinä teinin seksissä tai edes raskaaksi tulemisessa on niin kauheaa? Molemmat on ihania asioita.

Ei todellakaan ole ihana asia tulla raskaaksi 16-vuotiaana. Lapsi vielä itsekin. 

Vierailija
40/90 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

N47 

Et sä ysärillä enää kovin nuori ollut

t. vuosimalli -84

Siis olin 16v vuonna 1992 kun aloin seurustella eka kerran ja poikaystävä oli 22v.

Ed 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme